חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: האם "הנוקמים: סוף המשחק" יהיה סרט הקומיקס הארוך אי פעם?

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הקומיקס החודשי של מתן יניב: אולפני "פוקס" וכל הזכויות ל"אקס-מן" ו"ארבעת המופלאים" עברו לרשותם של דיסני ומארוול, שובו של ג'יימס גאן מבמאי מובטל לאחד הקולנוענים העסוקים של התקופה הקרובה, הניסיון הנואש של כוכב "פלאש" להציל את סרטו החדש וגם האם אנחנו נזכה לראות סרט סולו על דוקטור דום?
האם אורך "הנוקמים: סוף המשחק" עומד להיות יותר מ-3 שעות?

למרות שהטריילרים שדיסני שחררו לסרט לא מראים כמעט דבר חדש, פרט לפגישה מחויכת בין קפטן מארוול לת'ור ואת מסרו המרגש מעט של טוני סטארק לפפר, אי אפשר לנצח את ההייפ שסובב סביב סרטם האחרון (כנראה) של איירון-מן, ת'ור וקאפ. בעוד ש"הנוקמים: מלחמת האינסוף" נחשב לאירוע הקרוס-אובר הגדול ביותר שאי פעם נראה בקולנוע, צמד הכותבים כריסטופר מרקוס וסטפן מקפילי קרצו לקהל וסיפרו שהסרט הבא יוביל סיפור גדול בהרבה. ובכן, כנראה שככה זה כאשר אתה צריך להציל כמחצית מהיקום.

כעת, אתר Fandom הדליף מידע מרשת בתי הקולנוע AMC, אשר מדיניות הרשת קובעת כי היא אמורה לקבל את זמני הסרט כחודש לפני הפצתו, שקבע כי אורך הסרט עומד על 3 שעות ושתי דקות. ללא ספק סרט הקומיקס הארוך ביותר שאי פעם נוצר. לא מדובר בהפתעה לאור העובדה שהאחים רוסו, במאי הסרט, הצהירו כי אורכו של "סוף המשחק" יעלה על "מלחמת האינסוף" שאורכו עלה על שעתיים ו-29 דקות. לצורך ההשוואה, "הנוקמים: עידן אולטרון" מתגמד לעומתם לשעתיים ו-21 דקות והסרט המקורי הגיע לשעתיים ו-23 דקות.



הסרט על דוקטור דום עודנו חי

יוצר "פארגו" ו"ליגיון", נוח האולי סיפר בקומיקון 2017 כי הוא התחייב לאולפני פוקס לכתוב סרט סולו המתמקד בדמותו של הנבל דוקטור דום, הנראה לאחרונה בגרסה הלא כל כך מופלאה שלו ב"ארבעה מופלאים" (מישהו זוכר את זה בכלל? עזבו, עדיף לשכוח). אך מים רבים זרמו מאז, 'פוקס' נמכרו השבוע באופן רשמי לדיסני וכידוע היקום הקולנועי של מארוול הוא מעט צפוף עבור עוד סרטי סולו.

יחד עם זאת, האולי הופיע בפאנל של פסטיבל SXSW וחשף מעט אור על הפרויקט. לדבריו הוא דיבר עם המפיק הראשי של מארוול, קווין פייג'י וסיפר כי הוא עדיין מתכנן לעשות סרט המתמקד בנבל העל הידוע. "אני אשמח לעשות אותו", אמר האולי, "למארוול יש תכנית לסרטים של ה-25,000 שנים הבאות, אבל אני לא יודע מתי הסרט יתאים לשם". עוד סיפר האולי כי הסרט מתקיים במדינה הדמיונית לאטבריה, ארץ מולדתו של דום, ותיאר אותו בתור סרט על המלחמה הקרה, פוליטיקה ודבר שונה לחלוטין ממה שראינו בסרטי "ארבעת המופלאים".

[*]

עזרא מילר שומר על תפקידו כפלאש בתור תסריטאי שותף

אחרי הכישלון הביקורתי והכלכלי של "ליגת הצדק", היקום הקולנועי של DC עובר טלטלה רצינית בטון ובאנשים שסובבים את הפרנצ'ייז. עם שחררום של בן אפלק, ויל סמית' וככל הנראה גם הנרי קאוויל (אל דאגה, מקומה של גל גדות שמור כרגע), מספר שחקנים מתעקשים לשמור על מקומם בזמנים קשים אלו. אחד השחקנים שנלחמים לחלוטין על מקומם הוא השחקן עזרא מילר שרוצה להמשיך לשחק את בארי אלן. מילר מצטרף להפקה ארוכת השנים שהובילו אולפני DC עוד משנת 2014 וכללה מספיק תסריטאים מפוטרים ודראפטים שונים. על פי אתר "הוליווד רפורטר", מילר רוצה שהסרט יוביל טון אפל הרבה יותר מאשר החומר המקורי. הרעיון מגיע בניגוד גמור לטון המואר יותר ש-DC מנסים להנחיל ובהחלט בניגוד לטון של הסדרה החדשה והמצליחה "הפלאש" שכעת משודרת ברשת CW.

[*]

ג'יימס גאן עובד על "ריבוט מוחלט" ל"יחידת המתאבדים" ועל "שומרי הגלקסיה 3"

כמו שסרטי גיבורי העל עוסקים רבות בהזדמנות שנייה, גם גאן קיבל הזדמנות שנייה עם שני סרטים שהופכים אותו לבמאי הראשון שעבד על סרט של DC וסרט של מארוול בו זמנית. בעוד שהבמאי-תסריטאי עובד בימים אלו על סרט ההמשך ל"יחידת המתאבדים", שיביא עמו את אידריס אלבה שיחליף את ויל סמית' בתור דדשוט, צילומי "שומרי הגלקסיה 3" אמורים(על פי השמועות) להתחיל בפברואר 2021, חצי שנה לפני יציאת הסרט החדש של החבר'ה מ-DC.

למרות זאת, התסריט לסרט השלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה" כבר גמור זה זמן רב וכמו כל התסריטים של גאן גם כאן מדובר בתסריט שעורר דמעות ורגש אצל חבריו השחקנים והמפיקים (ע"פ דיווחו של דייב באטיסטה לפחות). כך שהצילומים הרחוקים לא עוצרים מדיסני להתחיל את תהליך הליהוק של הסרט. שמועות מספרות כי זאק אפרון בדיבורים להיכנס לנעליו של אדם וורלוק וכי מארק האמיל (שסיפר כי דיבר עם גאן עוד לפני פיטוריו) מנהל משא ומתן על מנת לשחק את יוצרו של רוקט.

בחזית השנייה, מצופה מגאן להתחיל מחדש את מה שדיוויד אייר ניסה לעשות ב-2016 עם "יחידת המתאבדים" שזכה להצלחה מרשימה בקופות אבל גם לביקורות לא מחמיאות בכלל. לפי המפיק פיטר סרפראן הסרט אמור להיות ריבוט מוחלט של הסדרה עם שחקנים חדשים ודמויות חדשות שיופיעו בסרט. "אנו לא קוראים לזה "יחידת המתאבדים 2" כי מדובר באתחול מחדש של כל הדבר", אמרו מקורבים לאולפן. אין עודנו יודעים האם הדבר אומר שאירועי הסרט המקורי יימחקו כליל מכל היקום הקולנועי של DC כמעט כמו "באטמן נגד סופרמן" או שפשוט יהיו שם כפי שהיה ב"ליגת הצדק".
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט