חדשות קולנוע וסרטים

"אקסמן" - אז מה חדש?

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בעוד חודש יגיע אלינו הסרט הבא בסדרת סרטי "אקס-מן" שייקרא "אקס-מן: העתיד שהיה". בו אנחנו נזכה לראות את הגרסאות המבוגרות והצעירות של המוטאנטים האהובים עלינו בסרט אחד. עד אז יש לנו בשבילכם מספר חדשות לגבי הסרט, מאחורי הקלעים וידיעות לגבי העתיד של סרטי "אקס-מן".

[*]

אז נתחיל בטריילר השלישי והאחרון לסרט, שהוא, לעניות דעתי, הטריילר הטוב ביותר מבין השלושה וממש עושה חשק לראות את הסרט הזה כבר עכשיו ויגרום לכם להתבאס שיש עוד חודש עד ליציאתו. הטריילר הזה עוסק בוולברין (יו ג'קמן) שכבר הגיע לעבר ומנסה לגייס את כל המוטאנטים הצעירים למשימה שאקסבייר המבוגר מהעתיד שלח אותו לבצע. האווירה של הטריילר מאוד כיפית ויחד עם זאת הטריילר הזה נותן לנו טעימה מהאקשן הגרנדיוזי שהולך להיות בסרט.



אם לא מצמצתם, אולי ראיתם את השם של השחקנית אנה פאקווין (בתור הדמות רוג, אותה גילמה בטרילוגיה המקורית של סרטי "אקס-מן") מופיעה בקרדיטים של הטריילר. למה זה מפתיע? אכן ראינו אותה מופיעה בטריילר הראשון, אך בדצמבר האחרון, במאי הסרט בריאן זינגר אמר שבסופו של דבר אנה פקווין לא תופיע בסרט כי הסצינה היחידה בה היא מופיעה ירדה בחדר העריכה (כמו שקורה לעתים קרובות בתעשייה). אז למה השם שלה הופיע שוב בטריילר האחרון? ובכן, אולפני פוקס אישרו לאתר האמריקאי באזפיד (Buzzfeed) שהשחקנית אכן תופיע בסופו של דבר בסרט אבל התפקיד שלה לא יהיה יותר מהופעת אורח קצרה.

[*]

אבל מה לגבי העתיד של סרטי "אקס-מן"? ובכן, מעבר ל - 2 הסרטים שכבר אושרו רשמית ("אקס-מן: אפוקליפסה" ב-2016 ועוד סרט סולו לוולברין שיתחיל בצילומים מיד אחריו) לאחרונה שניים מהמפיקים באולפני פוקס דיברו על כך שיש לאולפנים עניין בלהפיק סרטי סולו נוספים לדמויות כמו גאמביט (שהופיע כבר בסרט "אקס-מן המקור: וולברין" וגולם ע"י טיילור קיטש אך לאחרונה הופצו שמועות לגבי כך שאם אכן יהיה סרט סולו לדמות, יש סיכוי שהשחקן צ'נינג טייטום יגלם אותו), דדפול (שגולם באותו סרט ע"י ריאן ריינדולס) ומיסטיק (שגולמה בעבר ע"י רבקה רומיין וכיום מגולמת בגרסתה הצעירה ע"י ג'ניפר לורנס).

המפיקים ציינו גם שבעבר האולפנים נמנעו מלהפיק סרטי ספין-אוף אבל מאז התחלפו להם שם כמה מנהלים בפוקס והיום הם רואים דברים אחרת. יחד עם זאת, נראה שמכל שלוש הדמויות שנזרקו באוויר, המפיקים הכי הביעו את רצונם בסרט על מיסטיק בכיכובה של ג'ניפר לורנס. ואפשר להבין אותם, היא פחות או יותר השחקנית הכי חמה כרגע בהוליווד ואם השמועות נכונות, למיסטיק יש תפקיד די משמעותי בסרט הקרוב. נצטרך לחכות ולראות עד שתצא הודעה רשמית לאחד מסרטי הסולו האלו.


[*]

ובזמן שאנחנו מחכים לסרט הבא של "אקס-מן" הסרט "ספיידרמן המופלא 2" שוחרר השבוע לאקרנים בארץ ובמספר מקומות אחרים בעולם והמעריצים שנשארו באולם בזמן הכתוביות הופתעו לגלות סצינה נוספת... מתוך "אקס-מן: העתיד שהיה"?! מה?! המעריצים היו מבולבלים עד מאוד ושיתפו את הבלבול שלהם יחד עם כל הרשת, כי הרי ידוע שהזכויות של ספיידרמן שייכות לאולפני סוני והזכויות של אקס-מן שייכות לאולפני פוקס וכל עוד זה המצב הדמויות האלו לא ייפגשו על המסך הגדול. לכן, הרבה השערות הועלו לגבי כך שאולי סוף-סוף נראה את איש העכביש נלחם לצד האקס-מן בשיתוף פעולה חסר תקדים בין 2 האולפנים. האם אנו עדים לתחילתו של יקום קולנועי משותף חדש?! אז זהו... שלא.

[*]

מסתבר שלבמאי של סרטי ספיידרמן, מארק ווב, היה חוזה עם אולפני פוקס לסרט אחר שהיה אמור לביים בשבילם, אבל בגלל המחויבויות שלו לסרטי ספיידרמן בסוני, הוא היה צריך להפר את אותו חוזה. לכן, אולפני פוקס הסכימו לוותר לו בתנאי שאולפני סוני יעזרו להם לקדם את הסרט החדש של אקס-מן. ומכיוון שסצינות-אחרי-הכתוביות הם כבר דבר שבשגרה בסרטי גיבורי-על, הם החליטו לקדם את הסרט החדש של "אקס-מן" באמצעות הצגת סצנה מתוך הסרט שתופיע בסיום הקרדיטים של"ספיידרמן המופלא 2". וככה, כל הגיקים בעולם שמחו לשנייה אחת ובכו שנייה אחת לאחר מכן.

[*]

אם אתם לא סגורים לגבי אילו גיבורי-על שייכים לאילו אולפנים אתם מוזמנים לקרוא את המדריך לגיבורי-העל הקולנועיים פה באתר:


חלק א'

חלק ב'


לסיום, בזמן שאנחנו סופרים את הימים לקראת סרט ה"אקס-מן" הקרוב, הוגשה תביעה אזרחית נגד במאי הסרט, בריאן זינגר (שגם יצר וביים את 2 הסרטים הראשונים בסדרה בתחילת העשור הקודם) בה הוא נאשם בניצול מיני שביצע בשנת 1999 נגד נער שהיה בן 17 דאז. התובע, כיום בן 31, מאשים את זינגר בניצול מעמדו וכוחו על-מנת לספק סמים לא חוקיים לאותו הנער בתמורה לטובות הנאה מיניות. עורך-הדין של זינגר אמר בתגובה שאלו האשמות חסרות כל שחר ושאין להם צל של ספק שזינגר יזוכה מכל אשמה. בנוסף ציין שברור להם שלא מדובר בתזמון מקרי, שכן התביעה הוגשה מספר שבועות לפני יציאתו לאקרנים של סרטו החדש. כרגע, מעבר לכך, אין שום דרך לדעת מה באמת קרה שם אבל אין ספק שזה ישפיע על הקריירה של זינגר, לפחות לזמן הקרוב.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט