חדשות קולנוע וסרטים

יצורים מופלאים: היצורים האהובים מסרטי אנימציה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד צאת הסרט "מפלצת של מלון 3", בו אנו נתקלים מחדש בדמויותיהם של דרקולה וחבריו לעולם המפלצות נזכרנו ביצורים הדמיוניים הבלתי נשכחים מסרטי אנימציה. חשוב לי להתנצל בפני כל אותם יצורים נחמדים שלא נכנסו לרשימה כמו באלו, טמפר, רמי העכברוש ועוד רבים וטובים • היכנסו לכתבה ותוכלו לזכות במתנות מהסרט "מפלצת של מלון 3"
סטיץ' מהסרט "לילו וסטיץ'" – סטיץ', או אם תרצו "ניסוי 626", נוצר במטרה לייצר הרס והשתלטות של מדען מרושע על הגלקסיה, אבל בעיני לילו הוא פשוט כלב שבחרה לאמץ. הוא מקבל על עצמו את הערכים המשפחתיים של לילו ולומד מהי אהבה. סטיץ' לא מדבר הרבה, למרות שיש לו את היכולת, הוא חזק מאוד, בעל ראיית רנטגן, יורק חומצה ומטפס על קירות. הדמות נוצרה בשנות השמונים, למה שהיה מתוכנן להיות ספר ילדים שלא נכתב בסופו של דבר. בטיוטות לסרט הוא בכלל תוכנן להיות גנגסטר.



מייק ווזובסקי מהסרט "מפלצות בע"מ" – יש לו עין אחת ולב רחב, הוא אוהב לעבוד ולעזור לחברו סאלי לאסוף צרחות אימה של ילדים. בתכנון הדמות, לא היו לה ידיים או רגליים, שנוספו בהמשך בשל קשיים טכניים. שיר הנושא של 'מפלצות בע"מ' "If I Didn't Have You" בביצוע סאלי (ג'ון גודמן) ומייק (בילי קריסטל) זכה בפרס האוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר.



שרק מסרטי "שרק" – משמעות שם העוג חסר הנימוסים הוא אימה בגרמנית, אבל אחרי ששרק מתאהב בפיונה, אימה זה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו. עיצוב הדמות התבסס על המראה של מתאבק צרפתי בשם מוריס טייה שסבל מאקרומגליה, מחלה נדירה שבה העצמות והגולגולת ממשיכים לגדול באופן לא פרופורציונלי. היה זה הסרט הראשון אי פעם שגם זכה בפרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר וגם היה מועמד לאוסקר לתסריט המעובד הטוב ביותר.



ג'יני מהסרט "אלאדין" – היצור מסוגל לשנות את צורתו ואת קולו לכל מיני דמויות בעזרת כוחותיו, מה שהופך אותו לסופר מגניב ומשעשע. הוא יודע גם לתת עצה או לעודד את אלאדין כשצריך. אסור לו לעשות שימוש בפעלוליו כדי להשפיע על העולם בלי רשות מהאדון שלו או להחיות את המתים. שילוב הכוחות העל-טבעיים והנטייה הקומית שלו, ושל רובין ויליאמס שאלתר רבות בגאונותו כמדבב, מאפשרים לו לשבור את הקיר הרביעי ולצחוק על התרבות הפופולרית. במאי 2019 ייצא לאקרנים סרט לייב אקשן בבימויו של גאי ריצ'י באותו השם.

[*]

החיה מהסרט "היפה והחיה" – מי שהיה פעם נסיך, הפך ליצור בעל גוף וזרועות של דוב, מבנה אזניים של אייל, גבות של גורילה, שיניים ורעמת אריה, חטים של חזיר בר ורגליים וזנב של זאב. הוא תוכנן בתחילה להיות שילוב של ציפורים, חרקים ודגים, עד שהגיע לעיצובו הסופי. למרות המראה החייתי, ניתן היה לשמוע קול חם של נסיך שכלוא בתוך היצור הזה. גרסת הלייב-אקשן שנוצרה בשנה שעברה הפכה לשובר קופות ענק.

טינקר בל מסרטי "פיטר פן" – אפשר להבין את קנאתה בוונדי שצצה משום מקום וכבשה את ליבו של פיטר. למעופפת הזוהרת יש אבקת פיות שיכולה להעיף ילדים או להעלים ספינה. השינויים הקיצוניים במצבי רוחה מוסברים בכך שהיא כל כך קטנה עד שאינה יכולה להכיל יותר מרגש אחד בכל פעם. הקיום שלה תלוי בכמות האנשים שמאמינים בפיות, וכנראה שרבים מאמינים משום שהיא מופיעה רבות בפתח תכניות הטלוויזיה והפרסומות של חברת וולט דיסני, בהם היא מפזרת אבקת פיות ממטה הקסמים שלה על ארמון דיסני.

[*]

המיניונים מסרטי "גנוב על..." – היצורים הראשונים שאכלסו את כדור הארץ שמו לעצמם מטרה אחת - לשרת את הנבלים הרשעים ביותר שימצאו. לחלקם יש עין אחת ולחלקם שתיים, הם מדברים שפה לא ברורה ולעיתים משחילים מילה באנגלית, אבל הם בעיקר אימפולסיביים, תמימים ומשעשעים.



מושו מהסרט "מולאן" – הדרקון לא הצליח להגן על חייל ממשפחה ששימש כאפוטרופוס שלה והורד לדרגה משפילה שפגעה לו במוניטין. הוא מאמין שכשמולאן תהיה גיבורת מלחמה המוניטין שלו יחזור. במהלך הסרט הוא מבין שסיכן את חייה כדי לקדם את המטרה האנוכית שלו ומחליט להתמודד עם השלכות מעשיו ולהחזיר אותה הביתה. כשהיא מסרבת לחזור הוא מכבד את רצונה, מה שמעיד על ליבו הטוב. הדמות מבוססת על דרקון מסורתי מהמזרח: הוא בן אלמוות, לא זקוק לכנפיים כדי לעוף ומסוגל להבין את כל בעלי החיים.

[*]

אולף מהסרט "לשבור את הקרח" – איש שלג ידידותי ותמים שנבנה על ידי אלזה ואנה כשהיו ילדות וקיבל חיים בלי כוונה על ידי אלזה. לאולף יש פנטזיה על הקיץ והוא מסוגל למצוא את הזווית ההומוריסטית בכל סיטואציה. אולף מסוגל לנתק את אפו הגזרי ולהשתמש בו ביעילות כמפתח למנעול, לסדר כרצונו את כדורי השלג מהם הוא מורכב ולהמשיך להתהלך גם כשרגליו מופרדות מראשו מבלי להרגיש שום כאב. מה שכן – הוא רגיש לטמפרטורות גבוהות.

פגסוס מהסרט "הרקולס" – בעוד שהסוס המכונף מהמיתולוגיה היוונית נוצר בסרט של דיסני על ידי זאוס, מתוך העננים, כמתנה עבור הרקולס התינוק - במיתולוגיה הוא בקע מתוך צווארה הכרות של מדוזה בעלת שיער נחשים. קצת פחות אסתטי. כסייח בדיסני הוא היה חמוד מאוד, וכשגדל נשאר חבר טוב של הרקולס, הציל אותו ממוות ואפילו הביע סימני קנאה רבים בקשר של הרקולס עם מג.



פינוקיו – הפייה הכחולה הקימה לתחייה את בובת העץ העליזה שיצר ג'פטו הנגר. בול העץ הזה הופך לילד אמיתי אחרי מסע מסויט, שבו כמעט הופך לחמור, ועל הדרך גם זכה בפרסי אוסקר בשנת 1940 עבור פסקול מקורי ושיר מקורי – "When you wish upon a star".

[*]

אמילי מהסרט "חתונת הרפאים" – יחסית לזומבי, הלנה בונהם קרטר גרמה לדמות מחתונת הרפאים להיות מקסימה וחביבה בסיפור האהבה יוצא הדופן. היא מוכנה לתת הכול מכל הלב למי שהיא אוהבת, גם כשזה פוגע באושרה שלה, ויש לה השכלה גבוהה שרכשה במהלך החיים, בכל הקשור למוזיקה.



וודי מסרטי "צעצוע של סיפור" – הצעצוע האהוב ביותר על אנדי מאז גן הילדים הוא הפלסטיק הכי אנושי שתוכלו לדמיין. הוא תמיד מנסה לעשות את הדבר הנכון, מה שלא תמיד כל כך פשוט עבורו. בטיוטות, וודי תוכנן להיות מנהיג צעצועים חסר חמלה ותוקפני, אבל בעלילה הסופית הוסיפו לו כמות לא מבוטלת של חביבות שהגבירה את הסימפתיה כלפיו. הוא כיכב בסרט הראשון של חברת פיקסאר שהיה סרט האנימציה הממוחשבת באורך מלא הראשון בהיסטוריה שהופץ באופן מסחרי ונרחב.



דמבו – הפיל בעל האוזניים הענקיות הוא שובב, תמים, וכמובן מסוגל גם לדאות באוויר. בחלק מסוים בסרט, דמבו לוגם ממים שנמהלו בטעות בשמפניה, משתכר והוזה תהלוכה של פילים ורודים. במרץ 2019 ייצא לאקרנים סרט לייב אקשן בבימויו של טים ברטון באותו השם.

[*]

רוצים גם אתם יצורים מהאנימציה בבית שלכם? ספרו לנו בפייסבוק או בתגובות לכתבה מה הדבר הכי מצחיק/ מוזר שקרה לכם בטיול משפחתי לחו"ל ותוכלו לזכות בהפתעות קיציות מהסרט "מפלצת של מלון 3"

נמרוד שובל - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט