חדשות קולנוע וסרטים

כל מה שרציתם לדעת על "מיכאלה"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
היום (ראשון ה- 14 במרץ) עולה הטלנובלה החדשה של ערוץ HOT3 בכבלים "מיכאלה". הסדרה הנוכחית מגיעה מבית היוצר של "דרסט הפקות" המומחית מספר אחת במדינה להפקת טלנובלות וכתבה אותה סיגל אבין שכבר כבשה את לבבותינו כשכתבה את "משחק החיים", את הסדרה מביים יצחק שאולי שביים את "משחק החיים". גם "מיכאלה" מבטיחה לנו הרבה מאוד תככים, אהבות, בגידות וסודות שאסור לנו להחמיץ. בסדרה מופיעים: נתי רביץ, ניר לוי, אפרת כהן, דורית לב-ארי, שרון אלכסנדר, לוסי דובינצ'ק, יניב לוי, גיל פרנק, חני נחמיאס, רובי פורת-שובל, סיון ששון, אלברט אילוז ואופיר נהרי הזוכה המאושר של "האודישן הגדול" של HOT.

הסדרה תשודר כל ערב בשעה 20.05 ושידור חוזר למחרת בשעה 14.30. בימי שישי ישודר מרתון של כל פרקי השבוע החל מהשעה 14.15.

חשוב לציין כי פרקי הסדרה ילוו בכתוביות בעברית ללקויי שמיעה ולבעלי הממיר הדיגיטלי תהיה אפילו אפשרות לשמוע דיבוב לרוסית.

לחצו על התמונה של אפרת כהן בכדי לראות את "אילן היוחסין" של הסדרה.על העלילה:

גיא אקריש גאון מחשבים העומד לסיים את התואר שלו במחשבים, מפתח סטארט-אפ ומצרף אליו שלושה חברים שיעזרו לו בפיתוח הרעיון: יניב אקריש, גאון בתחום המחשבים.רענן אלמונד, החבר הכי טוב של יוני מזה 4 שנים, למדו יחד באותה כיתה, ועומד גם הוא לסיים את התואר ונוגה פלד שסיימה את לימודי המחשב שלה כבר לפני שנתיים ועבדה עד כה בחברת היי-טק כושלת.

גיא שמאמין ברעיון שלו מגייס כספים עבור פיתוח הרעיון, ומקים "חברת היי-טק" כאשר השלישייה שגייס לשם העבודה עובדים אצלו כשכירים שיקבלו אחוזים אם וכאשר ייצא כסף מהרעיון. באותה תקופה גיא גם פוגש את מיכאלה דנון ומסתנוור מיופייה. הם מתאהבים ומתחתנים לאחר שלושה חודשים בלבד. מהר מאד התברר לשניים שהם עשו טעות גורלית. האהבה הפכה מהר מאד לשנאה, והחיים המשותפים הפכו לסיוט מתמשך.

מהר מאד החלה מיכאלה לנהל רומן סוער עם רענן אלמונד חברו הטוב של גיא, השניים התאהבו, מבלי שגיא יידע משום דבר כמובן. לאחר חצי שנה של עבודה מחליט רענן שהוא פורש.
לאחר שנת נישואין מיכאלה מחליטה לנסוע לבקר את הוריה החיים בצרפת. בשלב הזה גיא ומיכאלה כבר מבינים שהנישואין שלהם לא עובדים ומחליטים להתגרש. גיא מבטיח להכין את הניירת הדרושה וכשמיכאלה תחזור מצרפת הם יעשו זאת. יתגרשו. אולם מיכאלה מעולם לא חזרה. שבוע לאחר שהגיעה עברה תאונת דרכים קטלנית ומאז היא בבי"ח בצרפת במצב של קומה. הוריה יושבים לצידה בבי"ח שם יום, יום.

בזמן שמיכאלה איננה, נוגה וגיא מתחילים להתקרב במהלך העבודה הצמודה, וכשנתיים לאחר התאונה של מיכאלה הם בעצם זוג לכל דבר. גיא מברר מה הוא יכול לעשות על מנת להתחתן עם נוגה... ומסבירים לו שבשלב זה רק המוות של מיכאלה או גט ברגע שהיא תקום מהקומה.

היום, כשלוש שנים לאחר פיתוח הרעיון, (כמו כן, שלוש שנים מאז שגיא ומיכאלה נישאו, ושנתיים שהיא בקומה) גיא עומד למכור את הרעיון שלו לחברת ענק תמורת 140 מיליון דולר. העסקה עומדת להיסגר בעוד כחודשיים. לפי החוזים שנקבעו מראש, גיא ירוויח 136 מיליון ואילו יניב ונוגה (שעבדו כשכירים ובעלי מניות בחברה) ירוויחו 2 מיליון כל אחד. כשרענן שומע מחברו שהם עומדים למכור את הרעיון תמורת כל כך הרבה כסף הוא רוצה לחזור לצוות עבודה, כי הרי היה שם בהתחלה ומבחינתו "מגיע לו" . גיא לא מסכים. הוא עזב כבר לפני שנתיים וחצי, ואין שום סיבה שיחזיר אותו עכשיו כשכל העבודה כבר נעשתה.
ומכאן הבלגן מתחיל.....

על השחקנים והדמויות:

גיא אקריש– גיבור הטלנובלה (נתי רביץ):
בן 31, הקים סטארט- אפ ומגייס חברים ומשפחה לעבוד איתו על הפרוייקט. במקביל מתחתן עם מיכאלה. חיי הנישואין שלהם עולים על שרטון ולאחר שנת נישואין הם מחליטים להתגרש. לפני שהם מצליחים לעשות זאת אשתו עוברת תאונה קטלנית ונכנסת למצב של תרדמת.

אסי– גיבורת הטלנובלה (אפרת כהן):
יפהפייה כריזמטית בת 29 משכונת התקווה, נולדה למשפחה ענייה וקשת יום. בצעירותה נכנסה להריון מבחור שהכירה בצבא. היום יש לה ילדה בת 10. אימא של אסי מטפלת בילדה רוב הזמן, ואילו אסי מתמרנת בין עבודות ומבלה את זמנה עם חבר שלה. היא מקבלת הצעה מרענן, חברו "הטוב"
מיכאלה דנון- האישה שבקומה (אפרת כהן):
יפהפיה וחריפה, בת 29, התחתנה עם גיא כשהיתה סטודנטית לאמנות בת 26. את מיכאלה מעניין בעיקר דבר אחד- כסף. חיי הנישואים משעממים אותה ולאחר שנה, לפני נסיעתה של מיכאלה לבקר את הוריה בצרפת החליטו השניים להתגרש. זה מעולם לא קרה מפני שמיכאלה עברה תאונת דרכים קשה ונכנסה למצב של תרדמת.

רענן אלמונד- חברו ה"טוב" של גיא (ניר לוי):
בן 30, למד עם גיא באוניברסיטה, שם נעשו חברים. הוא עוזב את הסטארט-אפ, לפני שנרקמת עיסקת המליונים. רענן הוא נחש אמיתי ואין לו בעיה להיות צבוע על מנת להשיג את מה שהוא רוצה.

נוגה פלד- חברה ושותפה לעבודה של גיא (דורית לב ארי):
בת 32, עובדת עם גיא והיא גם בת זוגתו. בזמן שגיא חיפש אנשים שיבואו לעבוד איתו, נוגה בדיוק פוטרה מפרוייקט סטארט-אפ כושל. גיא מצא חן בעיניה מהתחלה ומהר מאד גם כבשה את ליבו.

יובל אקריש- בן דוד ושותף של גיא:
בן 26, הוא סוג של "סטיבן הוקינג" קטן והוא מאד מבוקש בענף. הוא מקסים, צנוע, נוח וכיף לשהות בסביבתו בעבודה ובחיים האישיים. הוא מאוהב בנוגה ומרגיש בגלל זה רגשות אשם.

יסמין אקריש (חני נחמיאס):
בת 48, אשתו של דן, אמא של יובל ומיה. היא מנהלת ספא בריאות. היא אוהבת את בעלה דן ומעלימה עין מבגידותיו. כשהיא שתופסת לראשונה את בעלה "על חם" היא מחליטה לעשות מהפך בחייה, מתחילה לגלות את המיניות שלה ואת הנשיות שלה.

דן אקריש (שרון אלכסנדר):
בן 48, בעלה של יסמין, אבא של יובל ומאיה. דן הוא איש עסקים ממולח ומסוכן שמנהל חברת היי-טק. הוא כריש, יודע לסגור עסקאות, לעמוד על שלו ולהעמיד פני פוקר עד הסוף המר. הוא התחתן עם יסמין האישה שאח שלו אהב והוא יודע את זה.

צבי אקריש- אבא של גיא (גיל פרנק):
בן 52, אבא של גיא ודורין, אחיו של דן. בגיל 22 פגש צבי את יסמין והיא מצאה חן בעיניו, אבל צבי לא ידע איך לומר לה את הדברים האלו. ברגע שיסמין פגשה את אח שלו דן, היה ברור שנדלקה עליו- והם אף התחתנו בסופו של דבר. כיום נוהג צבי ללכת ולהמר ומבזבז את כל כספי המשפחה. הוא נמצא בחובות אדירים ומסובך עם כמה מהאנשים הלא נכונים.

דורין אקריש- אחות של גיא (טלי שרון):
בת 17, אחות של גיא. אימה מתה כשהיתה מאוד קטנה, היא מעריצה את גיא אחיה. את מיכאלה, אישתו של אח שלה היא לא סבלה, אבל דווקא את אסי היא מחבבת. כשדורין תתאהב במשה, זאת תהיה האהבה הראשונה בחיים שלה וזאת תהיה אהבה גדולה ומשמעותית.

מיה אקריש (לוסי דובינצ'יק):
בת 21, הבת של דן ויסמין, אחות של יובל. היא נערה יפיפייה, חסרת אחריות וחסרת מעצורים. החבר הכי טוב של מיה זה בן, עושים הכל ביחד ומדברים על הכל.

בן ויקוס (יונתן רוזן):
בן 21, החבר הכי טוב של מיה מאז שהוא מכיר את עצמו. כשהיו צעירים הוא התאהב במיה והציע לה חברות. מאז הם נשארו ידידים.

דוד המלך (איציק גבאי):
בן 35, קשוח ומחוספס. מנהל פאב בשכונה. הוא יעשה הכל בשביל להשיג כסף
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט