חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חמישה סרטים חדשים יוצאים השבוע. אולם, כנראה בגלל שנגמר החופש הגדול לא נמצא בהם קומדיות נוער או סרטי אקשן ומדע בדיוני עם הרבה מאוד אפקטים. השבוע תשומת הלב מופנית אל לב האדם, אל רגש הזהות שלו (בדרך כלל הזהות היהודית שלו), אהבותיו, שנאותיו ופחדיו.החיבוק האבוד

סרט ארגנטינאי קטן שסחף במפתיע את המבקרים והקהל בפסטיבל ברלין 2004 וזכה פרס "דב הכסף" ופרס השחקן הטוב ביותר (דניאל הנדלר). מרכז קניות קטן ומיושן במרכז העיר בואנוס איירס הוא תמצית עולמו של אריאל. עולם קטן וחמים אבל בלי הרבה עתיד. עקב המצב הכלכלי הקשה בארגנטינה צעירים רבים עסוקים בבירור שורשיהם האתניים בתקווה להשיג דרכון זר שיפתח להם את הדלת לעולם הגדול. אריאל לעומתם כבר מכיר את ההיסטוריה המשפחתית. סבו הגיע לארגנטינה מפולין כדי להימלט מהשואה, אביו נטש את המשפחה ונסע להלחם למען ישראל במלחמת ששת הימים ומאז לא חזר. מדוע היעדרו של אביו כלל לא מטריד את אמו ואחיו? יום אחד אביו מופיע בעיר. עכשיו אריאל זוכה לשמוע את הסיפור במלואו ולזכות בחיבוק שהוא כל כך חיכה לו.

מדורת השבט

הסרט זכה לאחרונה במירב המועמדויות ל"פרס אופיר" מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע. סרטו של יוסי סידר שביים את "ההסדר". השנה היא 1981, רחל גרליק, אלמנה בת 42 ואם לשתי בנות מתבגרות: תמי(15) ואסתי (18), רוצה להתקבל לגרעין המייסד של התנחלות חדשה בשומרון. אלא שועדת הקבלה של הישוב מעדיפה "משפחות שלמות" ולא חד הוריות. רחל נחושה להוכיח לועדה שהיא ומשפחתה קורצו מן החומר הראוי ולכן היא מסכימה לצאת לדיייטים עם כל גבר פנוי ודואגת שהבנות לא חורגות מהקודים המקובלים בקהילתן. אסתי בחיים לא תיתן לאמה לגרור אותה לגבעת טרשים ובכל הזדמנות תקלקל את השם הטוב שאימה מתאמצת ליצור לעצמה. תמי שדווקא מגלה קצת יותר אמפתיה לבדידות של אמה, מתאהבת בבחור הלא נכון. רק יוסי, רווק בן 50 הגבר החדש בחייה של רחל, מצליח להראות לה שיש חיים מחוץ לגדר. בסרט משחקים: מיכאלה עשת , משב איבגי , חני פירסטנברג , מאיה מרון , מאיה מרון , אסי דיין , יהורם גאון , עידית טפרסון , אושרי כהן , ויהודה לוי.
הכפר

המותחן העל-טבעי החדש מבית היוצר של שיאמלאן, 'הכפר', מתרחש בכפר השלו קובינגטון, פנסילבניה, בשנת 1897 הרחוקה. קובינגטון הפסטורלי להחריד מכיל כמה עשרות תושבים בלבד, ומוקף ביער יפהפה אך מוזר, בו חיים "יצורים מיתיים" שאיש לא יודע לחלוטין לאמוד על טבעם. מה שכן ידוע הוא ההסכם החשאי שקיים זה שנים בין תושבי קובינגטון ליצורים – אתם לא תיכנסו לשטח הכפר שלנו, ואנו, בתמורה, לא נדרוך בין עצי היער שלכם. ההסכם עומד בעינו משך שנים ארוכות,עד שיום אחד מחליט צעיר תושב הכפר, העונה שם לושיוס האנט (חואקין פינקס, ששיחק גם בלהיט 'סיינס' ותרם לאחרונה את קולו לדיבוב הדמות הראשית ב'אחי הדוב'), להפר את מאזן האימה. לושיוס קורא תיגר על מדיניות העיירה, ומביע תמיהה מדוע על תושבי המקום להיות כלואים לנצח בין תחומי ביתם ולא לצאת גם אל תוך היער הסמוך. במקרה, או שלא, לושיוס גם מנהל רומן עם קיטי ווקר (ג'ודי גריר, 'פתאום שלושים', 'מארגנת החתונות', 'מה נשים רוצות?'), בתו העיוורת של ראש העיירה המאוד שמרני, אדווארד ווקר (וויליאם הארט, 'אינטליגנציה מלאכותית', 'אבודים בחלל', 'צרות בכותרות'). כשהוא נכנס לתוך היער יום אחד בנסיבות מסתוריות, היצורים מתחילים לאיים על תושבי קובינגטון באמצעות הותרת סימנים אדומים על דלתות ביתיהם ותכנון איטי אך מדוד היטב של מה שנראה כפלישה לשטח העיירה. עוד משתתפים בסרט: סיגורני וויבר (כוכבת סרטי 'הנוסע השמיני') וזוכה פרס האוסקר על 'הפסנתרן', אדריאן ברודי.

לב חצוי

דרמה תקופתית בריטית בכיכובה של הלנה בונהאם קרטר (סיפורי דגים, זכרונות אהבה מפירנצה). דינה חיה עם אביה עד יום מותו, כשזה הולך לעולמו אחותה מדליין מזמינה אותה לשהות בביתה המהודר בלונדון. מה שמתחיל כביקור ידידותי הופך למערבולת של יצרים. ריקי בעלה של מדליין מתאהב בדינה וממבקש ממנה לא להתארס לחתן ראוי שנמצא. השניים פוצחים ברומן אסור מלא תשוקה פראית. מדליין מתחילה לחשוד והרומן הופך למעשה מרמה נבזי. האם האחיות יוכלו להתפייס אחרי שהאמת תחשף?

אהבת אב

דרמה בכיכובה של משפחת דפרדייה. כנראה לאב ולבן נמאס מהעיתונות והחליטו לעשות טיפול ביצירה. עכשיו מי שירצה לשמוע על הכעסים שלהם אחד על השני, יצטרך לקנות כרטיס לקולנוע. ג'רארד, כוכב הקולנוע הצרפתי, וגיום, בנו שהיה לשחקן צעיר שהדרדר לסמים, מכר את גופו, נגמל מסמים, הסתבך בשלל צרות והוציא ספר רב אשמות כלפי אביו. שניהם מופיעים יחד בסרט על אב ובנו שמוצאים את עצמם יחדיו ברכב בדרך לטקס פרס נובל שבו ג'רארד צריך לזכות בפרס. האב שתמיד היה עסוק בעבודתו ואף פעם לא מצא זמן להתייחס לבנו, מוצא את עצמו משלם מחיר כבד כשבנו מתנכר לו ומתאכזר אליו במהלך הנסיעה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט