חדשות קולנוע וסרטים

יום כיפור הוא לא רק חג האופניים...

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הצהרה בדבר סובלנות: ברור לי שלא כולם רואים סרטים ביום הכיפורים ושזה לא מה שמקובל על פי ההלכה. אני מקווה שברור גם לאלו שצמים ושומרים, שיש קבוצה גדולה שאינה נוסעת לשום מקום מתוך כבוד, אך בתוך ביתה עסוקה בצפייה מסיבית בסרטים. אל הקבוצה הזו אני מכוון הפעם את דברי והאחרים יכולים להשתמש בהמלצה זו לימים שאחרי החג. איש איש ואמונתו הוא.

החלטתי להביא המלצה, על הסרטים הטובים ביותר שיצאו להשכרה בשלושת החודשים האחרונים. על מנת להתאים את המלצותיי לטעמים השונים שלכם, אחלק את ההמלצה לפי ז'אנרים. כמו כן במקרים מסוימים אביא המלצה מיוחדת, על סרט ישן יותר שיש סיכוי שטרם ראיתם וברצוני להמליץ לתת לו בכל זאת הזדמנות ולראותו. כמו כן בסוגריים תוכלו לראות האם מדובר בגרסא מתורגמת לעברית (אזור 2) או לא מתורגמת שכוללת רק תרגום לאנגלית (אזור 1).

הסרטים המומלצים ביותר:

קומדיה:

נראה אותך אוהב (מתורגם)
סופי וז'וליין משחקים לאורך שנים רבות, במשחק מטורף בו הם מאתגרים האחד את השניה לעשות דברים מטורפים: "נראה אותך את עושה את זה...". כל זה כדי לא להודות באהבתם, לא להגיד "נראה אותך אוהב". קומדיה רומנטית צרפתית, מטורפת ומשעשעת, שמזכירה מאוד בסגנונה את הסרט הצרפתי והנפלא, "אמלי". מדהים, לא לפספס.

קוני וקרלה (לא מתורגם)
קומדיה משעשעת ומבדרת על שתי נשים שנמלטות מהמאפיה ומתחזות לשני גברים המופיעים כמלכות דראג. מופעי הדראג שלהן זוכים להצלחה והן מכירות חברים חדשים ונאלצות להתמודד עם עולם שלם של זהויות מיניות מבולבלות. הן גם מסתבכות בעקבות זה ברומנים בלתי אפשריים. סרט שעושה כיף.

50 דייטים ראשונים (מתורגם)
קומדיה רומנטית בכיכובם של אדם סנדלר ודרו בארימור. וטרינר ימי, העובד בהוואי ומתעסק עם התיירות שעוברות באיים, מתאהב בבחורה שאין לה זיכרון קצר ועליו לגרום לה להתאהב בו מחדש כל יום. כיצד מטפחים רומן עם מישהי שאינה זוכרת מי אתה כל פעם מחדש ? ללא ספק זה דורש המון המצאות ואלתור ומוביל לסיטואציות מצחיקות מאוד. סרט שהוא שילוב מנצח בין הקומדיה הרומנטית וההומור האדם סנדלרי, שילוב משעשע וסוחף ששווה לבדוק.

יורוטוריפ (מתורגם)
קומדיית נעורים מלאה בעיסוק בסקס. קבוצה של חברים מטיילת לרוחבה של אירופה כשאחד מהם מנסה להגיע לאהובתו בברלין. הם מסתבכים בהמון הרפתקאות פרועות ומצחיקות. קומדיה גסה ומשובחת.

נקמת הפטיש העברי (מתורגם)
"הפטיש העברי" הוא הגיבור שלנו, חתיך אורתודוכסי בלבוש אופנתי, שיוצא להציל את חג החנוכה ממזימה מרושעת לבטלו. פארודיה נפלאה, מלאת הומור עצמי ומסרים נגד האנטישמיות, שמזכירה את סרטיו של מל ברוקס. גם אנחנו צריכים גיבור-על משלנו, מומלץ בחום.

איזו מן שכנה (לא מתורגם)
סרט נעורים בכיכובה של אלישה קאת'ברט שהתפרסמה מאוד בתור קים בתו של ג'ק באואר בסדרה המצליחה "24". בחור מרובע ושאפתן שמעולם לא חי באמת, עד שהוא מתאהב בשכנתו החדשה, היפיפייה והתמימה לכאורה, דניאל (אלישה קאת'ברט). כשהוא מגלה ששכנתו " התמימה" דניאל היא כוכבת פורנו, הוא מתחיל לאבד שליטה על חייו המאורגנים. סרט נעורים העוסק בסקס ומצליח לשעשע. סרט קיץ חביב ומומלץ.דרמה:

שמש נצחית בראש צלול (לא מתורגם)
חוויתם פרידה כואבת ונותנים לכם אפשרות למחוק מהמוח את כל הזיכרונות מבן הזוג, מה תעשו? סרט זה בודק בצורה מקורית את נושא הזוגיות והאהבה דרך תפקידם של הזיכרונות. ג'ים קארי, מפתיע אפילו את הסולדים ממנו, בתצוגת משחק מדהימה, בסרט שמחמם את הלב בצורה מקורית, מרתקת ומסוגננת מאוד.

קולד מאונטן (מתורגם)
אפוס רחב יריעה על תקופת מלחמת האזרחים בארה"ב. פועל בנין בשם אינמן נאלץ להתגייס ומשאיר את אהובתו מאחור. זו עוברת תלאות רבות ונאבקת על הישרדותה מבלי שהיא יודעת אם הוא שרד. הוא עובר מסע ארוך בין נופים עוצרי נשימה במטרה לחזור לאהובתו. התוצאה היא סרט מסע עם נופים ממכרים, עוצרי נשימה ודרמה נוגעת ללב.

אנשי התחנה (לא מתורגם)
פינבר הוא גמד שסובל מהקנטות ע"י כל הסובבים אותו. הוא בוחר לברוח לחיים של התבודדות ועיסוק אובססיבי ברכבות. כשהוא עובר לגור בתחנת רכבת בעיירה מבודדת, שכניו נכנסים לחייו והוא לומד את כוחה של ידידות. סרט נפלא על אנשים פשוטים, על קבלת האחר ועל ידידות. סרט חובה לכולם, סרט, שייגע בכל נימי נפשותיכם, מקורי,ייחודי ומרגש. לא לפספס.

החולמים (מתורגם)
סרטו של ברנרדו ברטלוצ'י על תקופת מהפכת הסטודנטים בצרפת 1968. זוג אחים תאומים (אח ואחות) מתיידדים עם סטודנט אמריקאי צעיר דרך אהבתם המשותפת לקולנוע ומזמינים אותו לגור איתם. כלום לא מכין אותו לקשר הפרוורטי בין שני התאומים ולעיסוק המסיבי באהבתם לקולנוע המלווה במסע מיני שטוף זימה. סרט שעל פניו נראה כמו חגיגה ארוטית ופרוורטית, אך הוא בעצם סרט על חופש (לא רק מיני) ועל אהבת קולנוע.ברקע אנו עדים למאורעות אמיתיים מתקופה חשובה היסטורית. סרט מיוחד במינו, חוויה משכרת חושים שלא תשכחו לאורך זמן.

ג'ולי עד קצה העולם (מתורגם)
כבר לא חדש, אבל סביר שחלקכם הגדול טרם ראה. דרמה מרגשת על אישה אשר נאלצת להתמודד עם שתי מכות קשות במיוחד, כאשר בעלה בוגד בה ומיד לאחר מכן מתגלה סרטן אצל בנם הצעיר. סיפור מדהים על אם שמוכנה ללכת, בדיוק כפי שאומר שמו של הסרט, עד סוף העולם בשביל בנה. אחד הסרטים המרגשים ביותר שראיתי, לא לפספס.

בית של חול וערפל (מתורגם)
כבר לא מאוד חדש, אבל שווה צפייה למי שטרם ראה. דרמה-טראגית נפלאה, על מאבק של שני אנשים שונים בתכליתם על נחלה אחת. גולה איראני שהיה איש המעמד הגבוה ובחורה מובטלת ואלכוהוליסטית נאבקים ביניהם בסרט זה על אנשים מיואשים, על המהגרים ועל ההתנגשות עם ערכי המערב. משחק נפלא של השחקנים הראשיים. סרט נפלא ומרתק.
מתח ופעולה:

אפקט הפרפר (מתורגם)
אשטון קוצ'ר מנסה את כוחו בתפקיד לא אופייני. מותחן פסיכולוגי על בחור צעיר אשר יש לו בעיה עם תפיסת הזמן וחלקים בזיכרונו נעלמו או נשכחו. בעזרת יומן שהוא כותב הוא מוצא את עצמו חוזר בזמן לזיכרונותיו ומשפיע על גורלו וגורל חבריו. האם הוא יצליח לסדר את כל גורלותיהם לטובה ? הסרט הוא ללא ספק המותחן היעיל והטוב של השנה. סרט מפחיד, קצבי, מותח ומעורר מחשבה.

לקחת חיים (מתורגם)
מותחן בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. חוקרת FBI, שעובדת בשיטות מיוחדות, נקראת לעזור בחקירת רציחות סדרתיות במונטריאול קנדה. היא נאלצת להתמודד עם צוות מקומי שמתנגד לבואה ולנסות לפענח חקירה סבוכה זו של רוצח סדרתית ששואב את האישיות של הקורבנות. מותחן מהוקצע למדי ומפחיד לפרקים, מומלץ לאוהבי המותחנים ולאוהבי אנג'לינה כמובן.

אינטרמישן (מתורגם)
כבר לא חדש, אבל סביר שחלקכם הגדול טרם ראה. דרמה קומית על חיים קשי יום בדבלין. פשע מתערבב לו בחיפושי אהבה, כאשר הסרט עוקב אחרי חבורה של דמויות שלכאורה אינן קשורות, אך לאט לאט הסרט אורג קשרים שונים ביניהן. הומור מיוחד במינו רווי באלימות. סרט מרענן ומקורי, כזה שלא רואים כל יום. לא לפספס !

שיווי משקל (מתורגם)
לא סרט חדש, אבל בהחלט סרט חובה שספק אם כולכם ראיתם. סרט פעולה עתידני עתיר אקשן. העולם אחרי מלחמת עולם שלישי והשלטון אוסר על אנשים לבטא כל רגש בטענה שזה מה שגרם לכל הרוע והמלחמות בעולם. על מנת לדכא את הרגש כולם מזריקים שם מיוחד ומוקמת סוכנות אכיפה מיוחדת. מה קורה כשאחד מהסוכנים האוכפים מחסיר מנת סם ומגלה את התחושה הנפלאה והבסיסית שנותן הרגש ? סרט מדהים שהוא מעין גרסא עתידנית של "1984" בשילוב עם קטעי פעולה שכמעט שמים את "המטריקס" בצל.

נשאר רק לאחל לחלקכם צום קל ולמי שישתמש בהמלצות, מקווה שתמצאו את הסרטים על המדף, למרות הביקוש הרב ובעיקר שתיהנו ממה שבחרתם לקחת.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט