חדשות קולנוע וסרטים

מה נראה בטלוויזיה במהלך החג

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לא מספיק שבבתי הקולנוע עולים כמה סרטים מצויינים, גם חברות הכבלים והלווין החליטו לעשות הכל כדי להשאיר אותנו אל מול המקלטים. בסוף השבוע הקרוב יוקרנו לא מעט שוברי קופות היסטריים וערוץ הסרטים הישראלים בלווין עושה מחווה לאחד היוצרים הישראלים החשובים, אפריים קישון. דן רונן מביא את ההמלצות לסוף השבוע הקרוב.

יום שישי

בערוץ 2 אפשר למצוא את "נשיקת הדרקון", סרט פעולה עם ג'ט לי וברידג'ט פונדה, אבל כדאי יותר לשים לב ל"רחובות מושחתים", שישודר ב - 00:45, דרמת מתח שלא זכתה להצלחה קופתית כשיצאה לפני ארבע שנים ובה מרק וולברג ("ג'וב איטלקי") כאסיר משוחרר שנשבע לחזור למוטב, אך מסתבך במעשי פשע בהם מעורבת דווקא משפחתו. עוד משתתפים חואקין פיניקס, ג'ימס קאן ("הסנדק") ושרליז ת'רון.

ערוץ 10 משדר את המותחן השגרתי "רצח מושלם" עם מייקל דאגלאס וגווינת' פלטרו ולאחר מכן את המותחן הפוליטי "הנעדר" של קוסטה גבראס, בו ג'ק למון מחפש את בנו שנעדר לאחר ההפיכה בצ'ילה ב - 1973. לאוהבי הסרטים הפוליטיים של גבראס.

HOT DRAMA נותנים בערב שני סרטים מצוינים ושונים בזה אחר זה: "הדרך לפרדישן", סרטו של סם מנדז ("אמריקן ביוטי") הוא דרמת מתח מסוגננת ומצולמת להפליא עם טום הנקס כאב הבורח עם בנו לאחר שהבן היה עד לרצח שביצע בנו של ראש המאפיה. לאחר מכן, ב - 23 :30, ישודר סרטו השני של ווס אנדרסון "המירוץ לצמרת של מקס פישר" (RUSHMORE, באנגלית), קומדיה צינית ומיוחדת על תלמיד בן 15 המתאהב במורה שלו ומתחרה על ליבה עם תעשיין עשיר וממורמר (ביל מאריי) שממשיכה את הקו קומי של אנדרסון (ושותפו לכתיבה, אוון וילסון) שהתחיל ב - Bottle Rocket, והמשיך ב"משפחת טננבאום".ילדים יכולים להעביר את שעות אחר הצהריים מול HOT FUN שם ישודרו בזה אחר זה "סטיוארט ליטל 2", המשך הרפתקאות העכבר החביב ו"תקלה מופלאה 2", המשך הרפתקאותיו של הרובוט החביב, ג'וני 5. ב- 23:40 תשודר שם יצירת המופת של בן סטילר, "זולנדר", בה הוא מגלם דוגמן טיפש במיוחד שמעורב במזימת חיסול פוליטי ולצידו אוון וילסון וכוכבים רבים בתפקידי אורח.

נדמה שגם בערוצי הלווין נחים היום ועסוקים כרגיל, בלמחזר סרטים. עם זאת, אפשר לתפוס ב yes 1 שני סרטים עם ג'ין ווילדר. הראשון, קלאסיקת שנות השמונים "אשה באדום" (16:10) ובלילה, פארודיה נוספת של מל ברוקס, "אוכפים לוהטים", בה הוא נטפל אל ז'אנר המערבון. ב- yes 2 ישדרו את "חומות של תקווה" עם טים רובינס ומורגן פרימן, בבימויו של פרנק דרבונט (שסרטו הבא, "גרין מייל", משודר באותה שעה בערוץ הסרטים). צמד נוסף ושונה לחלוטין יופיע באותה שעה - yes 4 שם, ישדרו את שני הסרטים הראשונים בסדרת "נשק קטלני" המהנה (שני הסרטים הנוספים ישודרו בשבת בערב, החל מ - 22:15). בין כל השידורים החוזרים, אפשר למצוא סרט אחד בהקרנת בכורה טלויזיונית - "דוגוויל" של לארס פון טרייר, ששובר את המוסכמות הקולנועיות ומתרחש כולו על במה גדולה שמדמה עיר אמריקאית טיפוסית. ניקול קידמן מגיעה אל העיר הזו כשהיא בורחת מהמאפיה ומבקשת מקלט. תושבי העיר מסכימים אך במהרה מתחילים לנצל אותה ולהתעלל בה. הגרסה שתשודר היא הגרסה המלאה, קרוב לשלוש שעות, וכדאי לראות אותה, שכן מדובר בתרגיל קולנועי מרתק, שעבור לא מעט מהצופים הצליח להתגבש גם לסרט חזק ומשפיע (yes 3, 22:00 ובשבת ב - HOT PRIME , באותה שעה).

יום שבת

ערוץ 1, ערוץ 2 ו- HOT DRAMA מקיימים ביחד מיני פסטיבל קלינט איסטווד עם סרטים שביים וכיכב בהם. בערוץ 1 הוא יופיע בקומדיה " ברונקו בילי" ויקים קרקס נודד, בערוץ 2, ב- 22:35, כשריף העוקב אחר קווין קוסטנר, שחטף ילד ונוסע עמו ברחבי טקסס ב"עולם מושלם" וב HOT DRAMA יוקרן הסרט "ספייס קאובויס" בו הוא ישוב לחלל עם חבריו האסטרונאוטים הוותיקים, דונלד סאת'רלנד, טומי לי ג'ונס וג'יימס גארנר כדיל תקן לווין ישן.
HOT FUN משדרים ב- 20:15 את "סודי ביותר", מהפארודיות המוצלחות ביותר של ג'ים אברהמס והאחים צוקר ("האקדח מת מצחוק") עם ואל קילמר (בסרטו הראשון) ככוכב רוק המצטרף למחתרת הצרפתית כדי להציל מדען שנכלא ע"י הקומוניסטים. ב- 23:25 ישודר באותו ערוץ סרטו ההזוי של טרי גיליאם "פחד ותיעוב בלא וגאס" המבוסס על ספרו של האנטר תומפסון, בעל אותו שם. ג'וני דפ ובניסיו דל טורו, מכוערים מתמיד, נוסעים למסע עתיר סמים וטיפוסים מוזרים בלאס וגאס. כדאי מאוד לראות, הכינו את האלכוהול מראש. "סוכות שובר קופות" ממשיך הערב ב HOT ACTION עם "תא טלפון" שביים ג'ואל שומאכר ובו קולין פארל מוצא עצמו לכוד בתא טלפון, מאוים ע"י ברנש מיסתורי שמאיים להרגו אם יעז לצאת משם. מותחן סביר בהחלט ואינטנסיבי ששומר על עניין מההתחלה עד הסוף שמגיע 80 דקות מהנות לאחר מכן.

ב - yes 1, יום של קומדיות רומנטיות, אבל קשה להגיד שיש שם משהו מיוחד. העובדה ששיאו של היום יהיה "אין כמו אלבמה" כבר אומרת הכל. גם yes 2 לא משדרים משהו מעניין במיוחד ואפשר לראות את "לוליטה", הגרסה החדשה לספרו של נבוקוב שביים אדריאן ליין. ב yes 3 כדאי לראות את "באולינג לקולומביין", סרטו הקודם של מייקל מור העוסק באובססיה האמריקאית לאקדחים ואלימות (18:20). ב - 23:50 כדאי לראות את "החגיגה" הדני, שביים תומס וינטרברג. הסרט, המספר על משפחה המוציאה את כל הסודות האפלים שלה ביום הולדתו של האב, הוא מהסרטים הטובים והמצליחים ביותר של "דוגמה 95", קבוצת היוצרים ששמה לה כמשימה לשנות את שפת הקולנוע לריאליסטית ומינימלית יותר (ושכחה מכל זה שנים מעטות לאחר מכן).

מחווה לאפרים קישון

ערוץ הקולנוע הישראלי מקדיש את סוף השבוע לאחד מגדולי היוצרים שלנו וישדר את חמשת סרטיו של אפריים קישון, אותם כתב וביים. ביום שישי ב- 22:00 תשודר הקלאסיקה הגדולה שלו, "השוטר אזולאי" עם שייקה אופיר כשוטר הוותיק והמרגש, ולאחר מכן ישודר סרטו האחרון "השועל בלול התרנגולות". ביום שבת ישודרו "ארבינקא" (17:25) עם חיים טופול שיופיע גם ב"סלאח שבתי", סאטירה בעייתית מבחינת הייצוג ל האת העולים החדשים, אך מצחיקה מאוד מבחינת החצים המופנים אל הממסד הישראלי של אותן שנים וב- 22:00 ישודר "תעלת בלאומליך" על גבר המחליט לקדוח תעלה בכיכר מוגרבי וזוכה לתמיכת הרשויות העומדות לפני בחירות.

צפייה מהנה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט