חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מתקפת מפיצי הסרטים על הצרכן הישראלי ממשיכה והשבוע יוצאים לבתי הקולנוע שבעה סרטים חדשים (ארבעה אם אתם מחשיבים את הטרילוגיה של לוקא בלוו כסרט אחד). השבוע יש לנו שובר קופות היסטרי וסרט ילדים מוצלח (צ'ארלי בממלכת השוקולד), ניסיון קולנועי מעניין שמספר סיפור אחד מזוויות ראיה שונות בשלושה סרטים (הטרילוגיה) עיבוד מחודש ללהיט קולנוע משנות השישים המאוחרות (החיפושית בהילוך גבוה) וסרט גרמני שסוחף כצעט כל פרס אפשרי (הכל אודות צוקר).

צ'רלי בממלכת השוקולד

מפעל השוקולד המפורסם ביותר בתולדות הספרות והקולנוע נפתח בשנית בקיץ 2005. טים ברטון הבמאי של "סיפורי דגים", "אדוארד ידי מספריים" ו"ביטל ג'וס" לוקח אותנו לבקר בעולמו הסוריאליסטי של הסופר רואל דהאל. עיבוד קולנועי שני ליצירתו "צ'רלי בממלכת השוקולד". צ'רלי הוא ילד ממשפחה ענייה הזוכה בתחרות לבקר במפעל השוקולד של ווילי וונקה הבעלים של מפעל השוקולד הכי גדול בעולם. ביחד עם עוד ארבעה ילדים מגיע צ'רלי למפעל ומגלה שהטיול בעולמו הצבעוני, המתוק והמופרע של ווילי וונקה לא הולך להיות רגיל.

הכל אודות צוקר

שובר הקופות מספר אחד בבתי הקולנוע בגרמניה והזוכה הגדול באוסקר הגרמני, מתחיל כאשר הגיבור על ערש דווי והוא מספר על מעללי השבוע האחרון בחייו. יעקב צוקרמן, המוכר כג´קי צוקר, הוא מהמר כפייתי שלא מתבייש לרמות. כאשר הוא שוב עוזב "לתמיד" את הבית, מגיע מברק מאחיו שבפרנקפורט המבשר על מות אִמם. בצוואתה ביקשה למצוא מנוחה אחרונה בבית הקברות היהודי של ברלין. הלוויה לא בדיוק נופלת בתוך התוכניות של צוקר; בטח לא כשהוא מגלה כי אחיו האורתודוכס ובני ביתו )אשה פשרנית, בן קנאי ובת צאצקע( מתכוונים לשבת אצלו שבעה ) גם זה בצוואה. לא סתם הם לא התראו 40 שנה ולא נראה כי דווקא עכשיו יגשרו על הפערים הרגשיים ויפשירו את היחסים. צוקר מבלה את השבעה במזימות התחמקות שיאפשרו לו להשתתף באליפות אירופה בסנוקר. עם כושר המשחק שלו, עשויות בעיותיו הכלכליות להיפתר אחת ולתמיד...אל הארץ היפה

סיפור מסעו של צעיר וייטנאמי, בן לאב אמריקאי, שעוזב את ארצו במטרה לגלות את שורשיו. בדרך הוא מתמודד עם קשיי השרדות, מחנה פליטים במלזיה וחציית האוקיינוס. עם כל הקשיים, הוא לא מאבד את התקווה והאנושיות. מסעו מוביל אותו לניו יורק ומשם לחווה נידחת בטקסס, שם תתרחש הפגישה המרגשת והבלתי נמנעת.

הטרילוגיה-הזוג

בואו נסתכל על החיים שלנו כמו על סרט. כל אחד מאתנו הוא השחקן הראשי המוקף באנשים, הקרובים לנו, פחות או יותר, שהם בעצמם השחקנים הראשיים של החיים שלהם, ועבורם אנחנו משחקים, פחות או יותר, תפקידי משנה. שלושת הסרטים עובדים על העיקרון הזה של מפגשים מצטלבים. לדמויות הראשיות בסרט אחד יש תפקידים קטנים באחרים ולהפך. בסרט הראשון "הזוג" סיסל ואלן הם זוג מיוחד זה 20 שנה. אבל בליל יום ההולדת שלו , ססיל מגלה שאלן משקר לה. היא מחליטה לגלות מה אהוב ליבה מסתיר ממנה.

הטרילוגיה - הבריחה

בואו נסתכל על החיים שלנו כמו על סרט. כל אחד מאתנו הוא השחקן הראשי המוקף באנשים, הקרובים לנו, פחות או יותר, שהם בעצמם השחקנים הראשיים של החיים שלהם, ועבורם אנחנו משחקים, פחות או יותר, תפקידי משנה. שלושת הסרטים עובדים על העיקרון הזה של מפגשים מצטלבים. לדמויות הראשיות בסרט אחד יש תפקידים קטנים באחרים ולהפך. בסרט השני "הבריחה" ברונו בורח מבית הסוהר שם היה במשך 15 שנה. על אף כל השנים שחלפו הוא לא השתנה והוא מוכן להמשיך ולטרוף את כל העולם. אלא שהעולם השתנה.

הטרילוגיה - אחרי

בואו נסתכל על החיים שלנו כמו על סרט. כל אחד מאתנו הוא השחקן הראשי המוקף באנשים, הקרובים לנו, פחות או יותר, שהם בעצמם השחקנים הראשיים של החיים שלהם, ועבורם אנחנו משחקים, פחות או יותר, תפקידי משנה. שלושת הסרטים עובדים על העיקרון הזה של מפגשים מצטלבים. לדמויות הראשיות בסרט אחד יש תפקידים קטנים באחרים ולהפך. בסרט השלישי "אחרי" אגנס היא מורה. אגנס לוקחת סמים. פסקאל בעלה מספק לה את הסמים להם היא זקוקה נואשות. הוא שוטר. זוהי הדרך שלו להגן עליה. זהו איזון עדין.
החיפושית בהילוך גבוה

במהלך שנות השבעים ותחילת השמונים שלטה החיפושית השובבה במסכי הקולנוע והטלוויזיה בארה"ב. היא היתה אחת הדמויות החביבות שיצאו מאולפני דיסני באותם שנים. עכשיו היא חוזרת בגרסה משופרת, מהירה ומגניבה בכיכובה של אחת מכוכבות הנוער הגדולות שיש היום, לינדסי לוהן ("שישי הפוך", "נערות רעות"). לדור שלא גדל על החיפושית מדובר במכונית שנושאת את המספר 53. למכונית יש מוח ולב משל עצמה והיא עושה הכול חוץ מלדבר. לוהן מגלמת נערה בשם מגי, שמוצאת את החיפושית במגרש גרוטאות. החיפושית ששכבה במשך שנים ללא פעילות הופכת בעזרתה של מגי לאחת המתחרות המשמעותיות בתחרות המרוצים היוקרתית, "נאסקאר".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט