חדשות קולנוע וסרטים

מדריך ה - DVD השלם ליום כיפור - קומדיה, דרמה וקצת איכות

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הילדים כבר ישנים, השעה מאוחרת ואי אפשר לשים סרט אקשן בקול רם, אז הגיע תורן של הקומדיות (מי שמרגיש שהוא חייב לצחוק בחצות), הדרמות (לחובבי הטישו) והאיכותיים (לחובבי אומנות הקולנוע או לחלופין אלו מיכם שסובלים מנדודי שינה).

הקומדיות של החג:

חותנת בהפרעה

ג'יין פונדה, ג'ניפר לופז. חיי האהבה של שרלוט רצופים בפגישות עיוורות לא מוצלחות עד שיום אחד היא פוגשת את הגבר המושלם- קווין. לרוע מזלה, מסתבר שלקווין יש מגרעה אחת ענקית, אמא שפוגשים בדרך כלל בסיוטים...

הכי דומה לאהבה

אשטון קוצ'ר, אמנדה פיט. לאחר טיסה משותפת, מחליטים אוליבר ואמלי למרות המשיכה הברורה בניהם, שהם לא מתאימים אחד לשנייה, ונשארים רק ידידים. אך הגורל חושב אחרת...

אחוות הג'ינס

סרט שמסיבה בלתי מובנת לא הגיעה להקרנות מסחריות בארץ למרות שזכה בשבחי הביקורת בארצות הברית וכמה פרסים בפסטיבלים נחשבים. הסרט, בכיכובן של אלכסיס בלדל (בנות גילמור), אמבר טאמבלין (ג'ואן מארקדיה), אמריקה פררה ובלייק לייבלי היה מועמד ל- 9 פרסי 'נבחרי הנוער' בארה"ב (כולל הסרט והשחקניות הטובים). מבוסס על הרומן רב המכר של אן בראשרס, הסרט מתאר את חוויותיהן של ארבע חברות טובות המבלות את הקיץ הראשון שלהן בנפרד, ומחליטות לחלוק מכנסי ג'ינס. למרות ההבדלים במידות ובגזרות שלהן, המכנסיים מתאימים בצורה מושלמת על ארבעתן. על מנת לשמור על קשר, הבנות מחליטות להעביר את המכנס מאחת לשניה במהלך הקיץ. למרות הקילומטרים הרבים המפרידים ביניהן, ארבע החברות עדיין חוות יחדיו את החיים, האהבה ואובדן בקייץ שלא יישכח לעולם.

50 דייטים ראשונים - מהדורה מיוחדת

בכיכובם של אדם סנדלר (זמר החתונות) ודרו ברימור (המלאכיות של צ'ארלי). הנרי רות' (סנדלר) מנהל חיים מעוררי קנאה בגן עדן בהוואי, ומבלה בכל לילה עם תיירת אחרת. אלה החיים המושלמים עבורו, ללא התחייבויות, עד שהוא פוגש את לוסי (ברימור). שניהם מסתדרים מצויין, אך למחרת היא מתנהגת כאילו היא לא מכירה אותו. הנרי מגלה שהיא סובלת מאובדן זיכרון לטווח קצר, ויעשה הכל בכדי לזכות בנערת חלומותיו, ואם זה אומר לעשות את אותם הדברים כל יום מחדש, אז הוא מוכן למשימה!

בחברה טובה

דרמה קומית. דן פורמן הוא איש מכירות בכיר בשנות החמישים לחייו, שמגלה יום אחד כי בחור צעיר ושאפתן בן 26 מחברת האם, קיבל את תפקיד המנכ"ל והפך להיות הבוס שלו. מלבד מבוכה ואי הנעימות שבסיטואציה המצב רק הולך ומסתבך כאשר הבוס הצעיר מתאהב בבתו היפיפיה, אלכס.

קטע מהסרטים – גרסת הבמאי המורחבת והלא מצונזרת

בכיכובם של כריס אוונס (ארבעת המופלאים), ג'יימי פרסלי (ג'ק וג'יל), מיה קירשנר (ישנן בנות) ואריק כריסטיאן אולסן (סלולר) כשנער אתלטי אהוד מתערב עם חבריו שיוכל להפוך נערה מנודה חברתית לכוכבת הבאה של נשף סיום הלימודים.

דייט שלי לחתונה

סרטו של קלייר קילנר, הוא קומדיה רומנטית המבוססת על רב מכר של אליזבת יאנג. דברה מסינג, המוכרת מ"וויל וגרייס", משחקת את קאט – רווקה עצמאית שלרגל חתונתה של אחותה מתבקשת לא להגיע לבד. היא מחליטה לזייף חבר ושוכרת את שירותיו של נער ליווי איכותי ויוקרתי (דרמוט מלרוי מ"החתונה של החבר שלי) שיגלם את החבר הנוכחי שלה. מכאן מתחילות הצרות וההסתבכויות. קומדיה רומנטית נפלאה.

דרמה

מלון רואנדה

בתקופת הזוועות ברואנדה, כשכל העולם עצם את עיניו, אדם אחד הושיט עזרה למעל 1,200 פליטים, תוך הפגנת אומץ לב יוצא דופן. סיפור אמיתי ומרגש על גיבור בן זמננו. הסרט זכה בפרס ה- Audience Award לשנת 2004 בגין הסרט הטוב ביותר והיה מועמד ב- 2005 לאוסקר בקטגורית: שחקן ראשי, שחקן משנה ותסריט.

הסוחר מונציה

זוכי פרס האוסקר אל פאצ'ינו וג'רמי איירונס באחד מהסרטים עטורי השבחים של השנה! בונציה בסאניו הצעיר צריך הלוואה של 3000 דוקאטים על מנת לחזר כנהוג אחרי פורציה בת למשפחה עמידה ביותר. על מנת להשיג את הכסף פונה בסניו לחברו אנטוניו, סוחר. כספו של אנטוניו למרבה הצער מושקע בספינות מסחר שנמצאות בלב ים, אך בשביל לעזור לבסניו מצליח לארגן הלוואה לטווח קצר משיילוק, יהודי. שיילוק נוטר טינה לאנטוניו בגלל יחס משפיל שלו כלפיו בעבר. שיילוק מציע עסקה מפחידה ואכזרית כאחד, ה-3000 דוקאטים חייבים להיות משולמים תוך 3 חודשים או ששיילוק יוכל להוריד פאונד מבשרו של אנטוניו שבטוח שספינותיו יחזרו לחוף לפני מועד התשלום ולכן מסכים לעסקה. השמועה על מצבו הכלכלי של חברו מחזיר את בסניו לונציה לאחר שנסה לפגוש את פורציה ולעמוד במבחן של אביה. מנקודה זו הכל שאלה של אהבה... כסף... כבוד.


גיבורים דימיוניים

ג'ף דניאלס וסיגורניי וויבר בדרמה אנושית חזקה ומטלטלת. טרי מבתי הקולנוע. דרמה הבוחנת את חייהם של משפחת טראוויס הבורגנית החיה בפרבר אמריקאי ועוקבת אחרי משבר המפרק את המשפחה. טים בן הטיפש עשרה הוא הכבשה השחורה של המשפחה, החיים מבחינתו הם סיוט רע. האב מתנהג אל הילדים ואשתו כאילו היו אנשים זרים. האם מאבדת שליטה על חייה, מעשנת בלי הפסקה ומחפשת נחמה בזרועות השכן רגע לפני שהיא סובלת מהתמוטטות עצבים.

דוני בראסקו – מהדורה מיוחדת

מועמד לפרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר, ובכיכובם של ג'וני דפ ואל פאצ'ינו, 'דוני בראסקו' מבוסס על סיפורו האמיתי של סוכן ה- FBI ג'וזף די פיסטון. פיסטון התחזה לסוחר תכשיטים, חדר לשורותיה של משפחת מאפיה אלימה וזכה באמונו וחברותו של מחסל מבוגר ואבהי (פאצ'ינו). כשזהותו של פיסטון מתנגשת בזהותו השאולה,הוא מסכן את נישואיו, עבודתו, חייו ואת חיי המנטור שלו, שאותו למד לכבד ולאהוב. זוהי דרמת פשע פסיכולוגית מהפנטת וסוחפת, עם צוות שחקני משנה נפלא הכולל את מייקל מדסן, ברונו קירבי ואן הייש.

בחורים טובים – מהדורה מיוחדת

אחרי שהכניס למעלה מ- 230 מיליון דולר בעולם והיה מועמד לארבעה פרסי אוסקר (כולל הסרט הטוב ביותר) וחמישה פרסי גלובוס הזהב (כולל סרט, במאי, שחקן ושחקן המשנה הטובים ביותר), מגיעה המהדורה המיוחדת של הסרט ב- DVD. טום קרוז מגלם עורך דין נועז המשרת בצי, החובר אל פרקליטה צבאית להוטה (דמי מור) על מנת לעבוד על תיק רצח בעל השלכות פוליטיות, ושניהם מתעמתים עם סוגיות מורכבות של נאמנות, כבוד ושל קודים צבאיים 'מקודשים'. בנוסף, הם מתמודדים עם מפקד פאנטי ומטיל אימה (ג'ק ניקולסון).

וקצת איכות:

השיבה

החיים השגרתיים של שני האחים איוון ואנדריי, נפסקים בפתאומיות כאשר אביהם שנעדר זה שנים רבות חוזר הביתה. איוון, האח הצעיר מפקפק בכוונותיו האבהיות ואילו אנדריי, האח הבכור, מקבל אותו בחמימות והערצה. האב מזמין את השניים לצאת יחד לטיול, ובמהלך המסע מתגלה כבן אדם חמום מוח וחסר רגישות. השאלות שמלוות את שני האחים מתסכלות ואף מתישות אותם: האם הוא באמת אבא שלהם? למה הוא החליט לחזור אחרי כל כך הרבה שנים? את התשובות הם מוצאים יחד על אי מבודד, כשהם מנותקים מן העולם, בחברתו של אדם שמתגלה כזר, האדם ששינה את חייהם.

אביב, קיץ, סתיו, חורף ואביב

יצירת זן בודהיסטית, שופעת בשלווה ושלמות ההופכת את הנוף הפסטורלי לשותף פעיל בסיפור. הדמויות השמימיות עוצרות הנשימה נסחפות אל תוך רצף מעגלי שתחילתו מאופיין בתמימות, המשכו באהבה וסופו בהארה ולידה מחדש. היצירה הבנויה מחילופי עונות, מעבירה אותנו את מסלול הכרוניקה הידועה מראש של לידה ומוות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט