חדשות קולנוע וסרטים

עונה חמה ב- yes +

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עונה חדשה, סדרות חדשות והחל מהיום, ה-8 בנובמבר יעלו בערוץ yes + מספר סדרות קומיות יוצאות דופן שמצטרפות אל רשימת הסדרות הקומיות המציגות בערוץ האיכותי.

הסדרה המדוברת ביותר היא "הקאמבק" מבית היוצר של רשת HBO בכיכובה של ליסה קודרו המוכרת להמוני בית ישראל כפיבי הסהרורית בסדרה "חברים". הסדרה שייכת לגל הסיטקומים שעוקבות באופן פיקטיבי אחרי סלבריטאי, בדרך כלל שחקן עבר. קירסטי אלי היתה הראשונה שעשתה זאת אבל היא לא טרחה לאמץ זהות חדשה ופשוט גילמה את עצמה. בסיטקום "The Comeback" קודרו מגלמת את ולארי צ'ריש, שחקנית שימי הזוהר שלה מאחוריה. היא כה נואשת להחיות את הקריירה שלה עד שהיא מסכימה להשתתף בתוכנית ריאליטי העוקבת אחרי עבודתה בסיטקום חדש שבו היא מגלמת שכנה מבוגרת המשגיחה על השכנים הצעירים שלה.

התוכנית מראה את האמת מאחורי הקלעים של הוליווד ואת סדרת ההשפלות ששחקנים מוכנים לעבור כדי לגעת בשנית בתהילה. הסדרה חושפת את השקרים מאחורי תעשיית הזוהר, התנהלותה האכזרית של תעשיית הטלוויזיה ואת היחס המבזה של תעשיית הבידור לשחקניות מעל גיל ארבעים. הכול תחת עינה הפקוחה והלא סלחנית של מצלמת הריאליטי שעוקבת אחרי ההתרחשויות בחייה של ולארי. צפיתי בשני הפרקים הראשונים ואני בהחלט מתכוון להמשיך לצפות בשניים עשרה הפרקים שנותרו. מדובר בסדרה סאטירית חריפה למדי עם הומור שחור והמון סימפטיה כלפי דמותה המובסת מראש של ולארי. אפילו היו ישנם רגעים שממש ריחמתי עליה – ממש צער בעלי חיים. הסדרה משודרת בימי שני בשעה עשר בערב החל מ 14/11.

למי שמתעניין בהוליווד והסדרה "הקאמבק" לא תספיק לו אני ממליץ לצפות בימי רביעי בשעה עשר בערב בסדרה "הפמליה" שכבר הספיקה להיות מועמדת לפרס האמי השנה. הסדרה עוקבת אחרי כוכב קולנוע עולה, אחיו הבכור שהוא בעיקר שחקן כושל, חברו הטוב שהוא גם מנהלו האישי, ועוד חבר על תקן עלוקה. ישנו גם הסוכן הערמומי והמרושע ואשת יחסי הציבור הצינית. אני כבר הספקתי להתמכר לסדרה הזו ואני בהחלט חושב שהיא אחת הנוצצות, המבריקות והמשעשעות ביותר בטלוויזיה.

למי שדווקא מתעניין בחייהם של כוכבי הוליווד אבל מעדיף לקבל אותם בתוכנית אירוח שווה במיוחד להתמכר לגרהאם נורטון ולתוכנית האירוח המטורפת החדשה שלו "גרהאם נורטון אפקט". הקומיקאי הבריטי המרושע צילם 13 תוכניות בניו-יורק עבור ערוץ קומדי סנטרל והתוצאה משולחת רסן. כבר בתוכנית הראשונה נורטון כמעט ואיבד שליטה על האורחת שלו הקומיקאית הלסבית המרושעת גם כן סנדרה ברנרד ועל השחקן מרלון וויינס שאונן על מסך המחשב. ברנרד עצמה קיללה בלי הפסקה וירדה על השחקנית מיה קירשנר, שותפתה לסדרה "ישנן בנות".

נורטון אוהב לערב את הקהל בבדיחות שלו, שולף מהם סיפורים אישיים ומאד גסים ומצחיקים ושולח אותם למשימות. הוא יוצר קשר עם אנשים שמנהלים אתרי אינטרנט מגוחכים. בתוכנית הראשונה הוא מצלצל לאיש שמנהל אתר אינטרנט הקשור לצחצוח שיניים ושפתיים. בתוכניות הבאות יתארחו: מקולי קלקין, שרון סטון, מינה סובארי, שנון דוהרטי, ג'ואן ריברס, סת' גרין, אידי פאלקו, ג'וש הרטנט, קייטי הולמס, ג'ייסון בייטמן, כריס רוק, סוזאן סרנדון, סינדי לאופר וג'ניפר טילי. לפי דעתי מדובר בתוכנית האירוח הטובה ביותר בטלוויזיה כיום ותוכלו לצפות בה מדי יום רביעי מה 9/11 בעשר וחצי בערב.

מכיוון אחר לחלוטין, תתכוננו לצפות בסאטירה השכונתית "העשב של השכן" בכיכובן של מרי לואיז פרקר ואליזבת פרקינס. אפשר להגדיר את "העשב של השכן" כ"עקרות בית מיואשות" למתקדמים מאחר והוא עוקב אחרי עקרת בית שחיה בפרברים הירוקים של שכונת יוקרה ומסתירה דבר אחד משכניה: היא מוכרת לכל שאר השכנים מריחואנה. ננסי בוטווין לא חלמה שהיא תצטרך לעבוד במהלך חייה אבל בעקבות מות בעלה היא נשארת בחובות וזו הדרך הקלה ביותר להשיג כסף.

כולם מעוניינים במריחואנה, חבר המועצה ורואה החשבון שלה דוג ווילסון, הבעל הבוגדני של חברתה הטובה ביותר סיליה. אגב סיליה עצמה מעשנת בשירותים בסתר אבל מחוץ לשירותים היא יוצאת חוצץ נגד צרכני המריחואנה. ננסי מנסה לשמור על שני בניה שאינם יודעים שאמא עוסקת בסחר לא חוקי וגם מנהלת מערכת יחסים חמה עם הדילרית האפרו-אמריקאית שלה ובני משפחתה המתייחסים בהומור וחמימות כלפי הספקית הלבנה מהשכונה היוקרתית.


מרי לואיז פרקר התפרסמה בעקבות הופעתה בסרט "עגבניות ירוקות מטוגנות". לאחרונה היא חזרה אל התודעה בעקבות המיני סדרה המשובחת "מלאכים באמריקה". פרקר הופיעה בסרטים "הלקוח", "דרקון אדום" ובימים אלו סיימה להצטלם לצד בראד פיט בסרט החדש "ההתנקשות בג'סי ג'יימס". את אליזבת פרקינס המגלמת את חברתה הטובה ביותר ראינו בעבר לצדו של טום הנקס בלהיט הקלאסי "ביג". הפעם האחרונה שראינו אותה על מסכי הקולנוע בארץ היתה בסרט "הצלצול 2" שם היא גלמה את הרופאה שנרצחה על ידי סמארה.

מי שמעוניין לצחוק על הצביעות האמריקאית, ואין לו בעיה עם הומור יבש ומרושע נטול עכבות (בדיוק ההפך מסדרת הלהיט "עקרות בית מיואשות") בהחלט ימצא עניין בסדרה של רשת Showtime "העשב של השכן" שתשודר החל מיום ראשון ה 20/11 בשעה עשר בערב.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט