חדשות קולנוע וסרטים

גלובוס הזהב - פרסי הטלוויזיה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מאת: יאיר הוכנר

לפעמים שוכחים שגם סדרות טלוויזיה מקבלות את מקומן בטקס גלובוס הזהב. יאיר הוכנר, חובב טלוויזיה מושבע מסכים עם חלק גדול מהבחירות, אפילו שחלק מהם לא הוקרנו בארץ. ומי שחקנית השנה הטובה בטלוויזיה? שוב הלן מירן.

שחקן משנה בסדרה או מיני סדרה – ג'רמי איירונס

ג'רמי איירונס, עבור "אליזבת הראשונה". הוא ניצח בין השאר את ג'רמי פיבן, שזכה בפרס בשנה שעברה עבור "הפמליה" ואת כוכב הסדרה "העשב של השכן" ג'סטין קירק.

שחקנית משנה בסדרה או מיני סדרה – אמלי בלאנט

אמילי בלאנט שגם היתה מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בקולנוע על תפקידה כמזכירה המרושעת ב"שטן לובשת פראדה" זכתה בפרס על תפקידה במיני סדרה " "Gideon's Daughter. בלאנט נצחה את אליזבת פרקינס ("העשב של השכן") וטוני קולט ("צונאמי").

מיני סדרה או סרט טלוויזיה – "אליזבת הראשונה"

המיני סדרה המדוברת והיוקרתית "אליזבת הראשונה" גברה על המיני סדרה "החשוד המרכזי – החלק האחרון", סרט הטלוויזיה "גברת האריס" בכיכובה של אנט בנינג, המיני סדרה "ביתם של משפחת בליק" הבריטי והמערבון "דרך שבורה" בכיכובו של רוברט דובאל.

שחקן במיני סדרה או סרט טלוויזיה – ביל נייהי

ביל נייהי (אהבה זה כל הסיפור) זכה בפרס השחקן הטוב ביותר עבור Gideon's Daughter. הוא ניצח את רוברט דובאל שכיכב ב"דרך שבורה", בן קינגסלי, מתיו פרי, צ'יווטל אדג'ופור, אנדרה בראוור ומייקל האלי.

שחקנית במיני סדרה או סרט טלוויזיה – הלן מירן

הלן מירן מנצחת את עצמה כאשר "אליזבת הראשונה" בכיכובה גובר על "החשוד המרכזי – החלק האחרון" גם הוא בכיכובה. הפסד שני הערב לאנט בנינג ששחקה בסרט הטלוויזיה "גברת האריס", והפסידה דקות לפני כן למריל סטריפ. עוד הפסידו סופי אוקונדו וג'יליאן אנדרסון.

השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה - קירה סדג'וויק

הקומיקאים טינה פיי ודיוויד ספייד בשרו לאידי פאלקו מ"הסופרנוס" שהיא הפסידה בדיוק כמו בפרס האמי, גם הפעם לקירה סדג'וויק שקיבלה את הפרס על "המפענחת". כוכבת סדרת המשטרה ניצחה את: אידי פאלקו ("הסופרנוס"), פטרישיה ארקט ("מדיום"), אוונג'לין לילי ("אבודים"), אלן פומפאו ("האנטומיה של גריי")

שחקן בסדרת דרמה – יו לורי

יו לורי הבריטי זכה על "האוס" שנה שנייה ברציפות, הוא הודה לרוברט שון לאנרד המככב לצידו בסדרה וטען שלא ברור לו למה. לורי ניצח את פטריק דמפסי ("האנטומיה של גריי"), מייקל סי הול ("דקסטר"), ביל פקסטון ("אהבה גדולה") וקיפר סאתרלנד ("24") הפופולארי.

השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית – אמריקה פררה

אמריקה פררה היתה מוכרת לקהל מצומצם בזכות סרטי בנות כמו "אחוות הג'ינס" ו"נשים אמיתיות". אחרי היום כול ארה"ב תכיר אותה ככוכבת הלהיט "בטי המכוערת". היא התרגשה מאוד והודתה לצוות השחקנים שתומך בה ולמפיקה סלמה הייק שעודדה אותה. המפסידות הן כוכבות טלוויזיה מפורסמות בסדרות מבוססות: מרי לואיס פרקר ("העשב של השכן"), מרשה קרוס ("עקרות בית נואשות"), פליסטי האפמן ("עקרות בית נואשות") וג'וליה לואי דרייפוס ("כריסטין הישנה").

השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית – אלק בולדווין

אחד מכוכבי הקולנוע הבולטים שעברו למסך הקטן, אלק בולדווין זכה בפרס על הופעתו בסדרה הקומית החדשה, "30 Rock". זו היתה המועמדות הראשונה שלו בקטגוריה הזו, בסדרה מככבים גם בוגרי "סאטרדייי נייט לייב" טינה פיי, טרייסי מורגן ולורן מייקלס. בולדווין הביס את: זאק בראף ("סקראבס"), סטיב קארל ("המשרד"), ג'ייסון לי ("קוראים לי ארל") וטוני שלהוב ("מונק").

הסדרה הקומית הטובה ביותר – "בטי המכוערת"

הגרסה האמריקאית לטלנובלה המכסיקנית "בטי המכוערת" בכיכובה של אמריקה פררה גברה על "עקרות בית נואשות", "הפמליה", "העשב של השכן" ו הגרסה האמריקאית ללהיט הבריטי "המשרד".

סדרת הדרמה הטובה ביותר - "האנטומיה של גריי"

מעריצותיו של פטריק דמפסי יכולות לנשום לרווחה, חביבת הבנות, "האנטומיה של גריי" זכתה ונצחה את: "24" מרובת יחסי הציבור, "אהבה גדולה" השערורייתית, "גיבורים" החדשה והעל טבעית ו"אבודים" שגוססת במהירות וכנראה תרד אחרי העונה הזו.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט