חדשות קולנוע וסרטים

חדשות קולנוע – זולנדר חוזר, פראט ולורנס משתפים פעולה ועוד

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות קולנוע שבועיות והפעם – באיזה סרט ישתתפו על פי השמועות כריס פראט וג'ניפר לורנס? מה יקרה בסרט ההמשך לקומדיה המצליחה "זולנדר"? האם אנג'לינה ג'ולי תביים את "קפטן מארוול"? באיזה סרט ישתפו פעולה סמואל ל. ג'קסון והבמאי טים ברטון? ומיילס טלר מ"וויפלאש" הופך למתאגרף בסרט חדש.

זולנדר חוזר

בשורה טובה למעריצי הסרט "זולנדר" – העבודה על סרט ההמשך עומדת להתחיל. לפי הדיווחים, צילומי הסרט יתחילו באביב הקרוב ברומא. בן סטילר יחזור לתפקיד הראשי, וגם אוון ווילסון, וויל פארל וכריסטין טיילור צפויים לחזור. התוספת החדשה היא פנלופה קרוז, וגם יש שמועות על השתתפות של ג'ונה היל. לא ידועים כרגע פרטים על עלילת הסרט.

סטילר כתב את התסריט יחד עם ג'סטין ת'רו, אחרי שהשניים כבר עבדו יחד בעבר על התסריט של "רעם טרופי". ת'רו היה אמור לביים, אך כנראה שזה לא יקרה עקב מחויבותו לסדרה "הנותרים". האם סטילר יביים גם את סרט ההמשך? נחכה ונראה. אין כרגע תאריך יציאה לסרט, אבל אפשר להניח שהוא יגיע במהלך השנה הבאה.

[*]

נוסעי הגלקסיה

כריס פראט וג'ניפר לורנס הם שניים מהשמות הכי לוהטים כרגע, ואם להאמין לדיווחים החדשים, יש סיכוי שבקרוב נראה אותם חולקים מסך בסרט "Passengers".

עלילת הסרט מתרחשת על חללית המסיעה אנשים אל עבר כוכב רחוק, כשבזמן הטיסה כולם נמצאים בתרדמת. אחד מהנוסעים מתעורר במפתיע 90 שנים לפני ההגעה ליעד, ומחליט להעיר נוסעת נוספת. תחילה, היו אמורים לככב בסרט קיאנו ריבס ורייצ'ל מקאדמס, אך לאחר שהאולפנים שרכשו את הזכויות לסרט החליטו לוותר עליו, הפרויקט הושבת והכוכבים המשיכו הלאה. עכשיו הסרט מצא בית חדש, והליהוקים בעיצומם.

כאמור, פראט ולורנס רק בשלב המו"מ כרגע. שניהם כוכבים עסוקים ונצטרך להמתין ולראות אם הלו"ז שלהם יאפשר להם להשתתף. מי שכן כמעט בטוח בפנים הוא מורטן טילדום ("משחק החיקוי" ו"ציידי הראשים" המצוין), שיישב על כסא הבמאי.

אנג'לינה ג'ולי תביים את קפטן מארוול?

קפטן מארוול" יהיה הסרט הראשון ביקום הקולנועי של "מארוול" בו תככב גיבורת-על בתפקיד הראשי. כעת מסתבר כי האולפנים רוצים גם מגע נשי מאחורי המצלמה, ולכן – לפי השמועות – הם פנו לאחת, אנג'לינה ג'ולי, שתביים את הסרט.

ג'ולי היא שחקנית ותיקה, אך ביימה רק שלושה סרטים (אחד מהם דוקומנטרי), כשהאחרון, "לא נשבר", מוקרן בקולנוע בימים אלה. אם להאמין לדיווחים, ב"מארוול" אהבו מספיק את עבודתה של ג'ולי כדי להציע לה סכום עתק של 20 מיליון דולר תמורת הבימוי של "קפטן מארוול". שוב, כרגע הכל בגדר שמועות, אך ככל שהסרטים האלה יתקרבו נתחיל לשמוע על עוד ועוד אנשים שמשובצים אליהם – לפני ומאחורי המצלמה.

[*]

ברטון וסמואל ל. ג'קסון משתפים פעולה

מי שעוד יהיה עסוק לא מעט ביקום של "מארוול" הוא סמואל ל. ג'קסון, המגלם את ניק פיורי, המייסד של ארגון "הנוקמים". אבל בין סרט אחד לשני, ג'קסון עושה גם פרייקטים נוספים. הוא עומד לשתף פעולה בפעם הראשונה עם הבמאי טים ברטון בסרט "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים", המבוסס על ספר מצליח בשם זה.

בסרט מככבת אווה גרין בתור מיס פרגרין, שאחראית על אי המאוכלס ביתומים בעלי כוחות-על. אסא באטרפילד ("המשחק של אנדר") מככב כנער המגיע לאי ומנסה לעזור להציל אותו מפני פלישת מפלצות. ג'קסון יגלם דמות בשם בארון, שלא נמצאת במקור הספרותי, ולפי הדיווחים יהיה הנבל.

את הסרט, כאמור, מביים טים ברטון, שסרטיו האחרונים אכזבו בקופות וכעת מוקרן בבתי הקולנוע סרטו החדש, "עיניים גדולות". גם את ג'קסון אפשר לראות עכשיו בקולנוע בסרט "קינסגמן: השירות החשאי", שנכתב ע"י ג'יין גולדמן, שכותב גם את התסריט של "מיס פרגרין". מישהו אמר סגירת מעגל?

המתופף מוויפלאש הופך למתאגרף

אחד הסרטים המפתיעים והטובים של שנה שעברה היה "וויפלאש", בו מיילס טלר גילם מתופף צעיר שדוחף את עצמו לקצה בשביל התשוקה שלו להצליח. גם סרטו הבא יהיה בעל אופי דומה, רק שחדר החזרות ומקלות התיפוף יוחלפו בזירה ובכפפות אגרוף.

"Bleed For This" עוקב אחר סיפורו (האמיתי) של ויני פניאנזה, מתאגרף שעלה לגדולה לקראת סוף שנות ה-80, אך בשנת 1991 היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור ללכת, בטח שלא להתאגרף, אך פניאנזה לא ויתר והמשיך להתאמן גם לאחר התאונה, ועשה קאמבק לזירה שהדהים לא מעט אנשים.

חוץ מטלר, בסרט יככבו גם קייטי סגל ("ילדי האנרכיה", "נשואים פלוס") ואהרון אקהארט ("האביר האפל"). את הסרט כתב ומביים בן יאנגר ("חדר לחץ", "פשוט מאוהבת"). לסרט אין עוד תאריך הפצה, אך הוא צפוי לצאת בהמשך השנה. בינתיים פורסמה תמונה ראשונה:

[*]

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש פברואר
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט