חדשות קולנוע וסרטים

שחק אותה שוטר: צמדי השוטרים המצחיקים מקומדיות האקשן

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כשזה מגיע לייצוג שוטרים בקולנוע ובטלוויזיה זה נראה שאין אמצע - או שאנחנו נקבל סרט אקשן מפוצץ המכיל את כל הקלישאות והפאתוס של דימוי השוטר המגן החזק והמוצלח, או שנקבל את השוטר הנבל או שתגיע אלינו קומדיה מטורפת שצוחקת על כל אותם הדימויים. לכבוד צאת קומדיית האקשן החדשה בכיכובם של דייב בטיסטה וקומייל נאנג'יאני "שוטר על הדרך", הנה כמה מצמדי השוטרים היותר מצחיקים על המסך הגדול
המפקח לי וקרטר ("שעת שיא")

חטיפת בתו בת ה-11 של קונסול הרפובליקה הסינית בזמן ביקורו בארצות הברית מובילה להתייצבותו של המפקח לי- מפקח משטרת הונג קונג (ג'קי צ'אן), במטרה לסייע בחקירה ובחיפושים אחר המאפיה האחראית על חטיפת הבת. הרעיון שהמפקח ההונג-קונגי יופיע בתהליך החקירה לא מוצא חן בעיני ה-FBI והם מחליטים להצמיד אליו את קרטר (כריס טאקר), שוטר ממשטרת לוס אנג'לס במטרה שימצא לו תעסוקה במהלך שהייתו בלוס אנג'לס.

הנסיונות של קרטר להסיח את דעתו של המפקח לי נכשלים וגוררים את השניים אל מרכזה של חקירת החטיפה והחיפושים באופן עצמאי. הפער התרבותי בין השניים- המפקח ההונג קונגי והשוטר מלוס אנג'לס (מעבר למשחק המעולה של צ'אן וטאקר), מאפשרים המון גאגים וסיטואציות מצחיקות, דינמיקה שממשיכה גם בשני סרטי ההמשך שיצאו.



שמידט וג'נקו ("רחוב ג'אמפ 21")

מורטון שמידט (ג'ונה היל) וגרג ג'נקו (צ'נינג טייטום) - צמד השוטרים הלא יוצלחים שבימי בית הספר התיכון שלהם היו אויבים, מתחברים באקדמיה לשוטרים. לאחר שהפגינו חוסר יכולת גם בתפקידים הכי פשוטים, נשלחים השניים למשימה סמויה ומסתננים לבית ספר תיכון, במטרה לעצור את התפשטות הסם המאוד מסוכן HSF ולמצוא את האחראי לסחר שלו. ההתחזות של שני השוטרים הבוגרים לתלמידי תיכון מובילה לסיטואציות ביזאריות ומציגה את ההבדלים בין חוויות התיכון שלהם לבין החוויות של תלמידי התיכון כיום.

הסרט מבוסס על סדרה פופולארית בזמנה העונה לאותו השם ששודרה בסוף שנות ה-80 ברשת FOX וגוללה את חוויות השוטרים הסמויים של היחידה הממוקמת ברחוב ג'אמפ 21 בנסיונם לעצור פשעים חמורים במוסדות השונים. הסדרה היוותה את קרש הקפיצה לשחקן ג'וני דפ, שגם קופץ לבקר בסרט בתפקיד קטן.



רוג'ר מורטאו ומרטין ריגס ("נשק קטלני")

בשנה האחרונה לשירותו כחלק מכוחות משטרת לוס אנג'לס, מצמידים לרוג'ר מורטאו (דני גלובר) שותף חדש בשם מרטין ריגס (מל גיבסון, שכמובן מתעקש על העובדה שהוא לא עובד עם שותפים) שלוקחים על עצמם את חקירת מות בתו של חבר מימי המלחמה של ריגס. מותה, שתחילה נראה כמו מקרה התאבדות, במהרה מתגלה כעמוק ואפל הרבה יותר ומוביל את השניים לפתוח בחקירה ולחפש אחר האחראים למותה. על אף המחלוקות והשוני המהותי בין מורטאו וריגס הם מצליחים לאחד כוחות ויחד לפענח את החקירה ולהפוך לבסט באדיז! הסרט הזה אולי לא קומדיית אקשן פרועה אבל הוא מכונן בז'אנר. מעבר לבדיחות המוצלחות שהסרט מכיל על כל אותן קלישאות הוליוודיות מפוצצות, הסרט מבטיח חוויה שתחזיר אתכם לסרטים המוצלחים של שנות ה-80.



אדוורדס ו-K ("גברים בשחור")

השוטר ג'יימס אדווארדס (וויל סמית') ממשטרת ניו-יורק, מגויס לסוכנות סודית העונה לשם MIB (Men In Black) העוסקת בשמירה על החוק והסדר בכל הנוגע להתנהלות חייזרים על כדור הארץ. הוא מוצמד כשותף לסוכן K (טומי לי ג'ונס) הוותיק ויחד הם יוצאים למשימה אחר חייזר מקקי ומגעיל המסווה את עצמו בעזרת דמות אדם אותה הוא לובש. ג'יי הצעיר והפרוע ו-K הוותיק והשמרן מהווים את ההפך האחד של השני, דבר שתמיד מזמין המון סיטואציות מצחיקות ומקוריות (בכל זאת מדובר בכוחות משטרה סודיים מול חייזרים). לסרט יש עוד 2 סרטי המשך עם הקאסט המקורי ולאחרונה יצא סרט ספין-אוף בכיכובם של כריס המסוורת' וטסה תומפסון.



סטארסקי והאץ' ("סטארסקי והאץ'")

דיוויד סטארסקי הרציני וקן האצ'ינסון "האץ'", המטפח קשרים עם פושעים מקומיים ובאופיו הוא ההפך המוחלט של סטארסקי, חוברים יחד על מנת לעצור רשת ייצור להברחת סמים ברחבי המדינה. השניים מצליחים להשיג דגימה מהסם אותו הם מחפשים, אך בדיקה של המחלקה המנתחת את הדגימות במשטרה מעלה כי השניים לא מצאו את הסם אלא ממתיק מלאכותי. בעקבות נטילה של השניים את הממתיק הם חווים את השפעות הסם ומבינים כי בדיקת המשטרה הייתה שגויה וכי עליהם לצאת לבדם ולעצור את הפושעים האחראים על הברחת הסם.

הצמד בן סטילר ואוון ווילסון ידועים בכימיה המעולה שלהם שמצליחה להצחיק (לפחות אותי) פעם אחר פעם. הסרט מבוסס גם הוא על סדרת אקשן טלוויזיונית מצליחה מאוד משנות ה-70 שהציגה את היכולות של שני השוטרים המנוגדים זה לזה במלחמתם נגד הפשע.

שוטר על הדרך

עדיין מחוץ לרשימת הסרטים הגדולים, אבל הסרט שיוצא בסוף השבוע ינסה להצטרף לצמדי השוטרים המוצלחים. כאשר נהג האובר העדין והמנומס ששמו סטו אוסף נוסע שמתגלה בהמשך כשוטר במרדף אחרי רוצח אלים, הוא נקלע לסיטואציה מפחידה בה הוא מנסה נואשות להיאחז בשפיותו, חייו ובדירוג חמשת הכוכבים שלו.

מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מל גיבסון
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט