חדשות קולנוע וסרטים

הכי מעצבן שיש

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מסתבר שחווית הקולנוע הופכת לפחות נעימה עם השנים והשנה במיוחד היו כמה וכמה דברים שממש עצבנו את יאיר הוכנר (פלאפונים למשל). כולו כועס מציג יאיר את רשימת אנשי הקולנוע, הסרטים והדברים שהרסו לו את השנה. רשימה כזו דווקא היה קל להרכיב. שחקנים שהפכו לעלוקות, מפיק שחושב שהוא אלוהים, סרטי המשך שתקפו אותנו בלי הבחנה, סרטים שהופצו בתואר "איכותיים", במאי משוגע שהקולנוע משמש לו תרפיה, וגם כמה תופעות ישראליות מעצבנות.

1) בן אפלק וג'ניפר לופז
לא ברור לי אם אפשר לשבור שיאים בפרסום צהוב ומיותר כמו צמד השחקנים הלא מוכשר הזה. הרכילאים כתבו ודברו עליהם בלי הפסקה, צלמו אותם בכל פוזה אפשרית, השמועות על חתונה שהתקיימה, בוטלה ומי יודע מה עוד. בנוסף לכל זה יצא להם גם סרט כושל, אתם לא תראו אותו בבתי הקולנוע בארץ כי המפיצים החליטו לרחם עליכם והוא יגיע ישירות לספריות הוידאו וה DVD.

2) ג'רי ברוקהיימר
המפיק המצליח ביותר בהוליווד ואחד שחושב שיש לו טעם טוב בסרטים, האיש שהפיק להיטים ענקיים כמו "ארמגדון", "פרל ארבור", בחורים רעים 1ו2" ואפילו אחד חביב בשם "שודדי הקאריביים". הבעיה המרכזית של האיש החשוב ביותר בהוליווד, שמרבית הסרטים שהוא הפיק פשוט גרועים. גרועים זו מחמאה. ועם במאים נטולי כשרון כמו מייקל ביי אין זה פלא. אם הוא האיש שמכתיב את המתרחש בעיר הבירה של הקולנוע המערבי, אני ממליץ לשאר המפיקים לתפוס מרחק ולעשות בדיוק ההפך.

סרטי המשך
3) מהיר ועצבני 2, X-מן 2, המלאכיות של צ'ארלי 2, בחורים רעים 2, טומב ריידר 2, מת לצעוק 3, ספיי קידס 3, היו זמנים במכסיקו, פרדי נגד ג'ייסון ומי יודע עוד כמה יתקיפו אותנו בקרוב. חוסר המקוריות ומחזור החומרים בסרטי המשך הוא מכה לאומנות הקולנוע. אפשר לספור על יד אחת פחות אצבע, סרטים שראויים לצפייה. האחרים מיותרים, משעממים והקהל החליט לא להשקיע את מיטב כספו ולא הלך לראות אותם בקולנוע ובצדק. על התואר סרט ההמשך הגרוע ביותר ברשימה מתחרים: "מת לצעוק 3" "בחורים רעים 2", "טומב ריידר 2", "מהיר ועצבני2".4) יצרים של אשה
הבאת הסרט הנחות הזה לבתי הקולנוע בישראל זו יותר תעודת עניות לגלובוס גרופ ופחות לטינטו בראס, אשמאי איטלקי מזדקן וחובב פורנו שזוכה לעדנה בישראל בחסות המפיצים. קצת קשה להבין את המניעים להבאת סרט הארוטי המשעמם הזה שהוא יותר מבחיל מארוטי. סרט שעשוי בצורה בהמית עם משחק מזעזע של אנה גליאנה וגבריאל גארקו.

5) מטריקס 3
מה עשינו שזה מגיע לנו ? שני הסרטים הראשונים היו אחלה, ולפי דעתי עמדו בציפיות ובגדול. ואז הגיח לעולם הסרט השלישי והאחרון (כאילו כזה) בסדרה והרס את הכל. סרט משעמם עם הדיאלוגים המגוחכים ביותר בתולדות הקולנוע. בקיצור האכזבה של השנה.

6) לארס פון טרייר
אני לא בטוח שטיפול נפשי יכול לעזור לבמאי החולה הזה, לפעמים נראה שעד שהוא לא יעבור כמה שוקיים חשמליים מצבו הנפשי לא עומד להשתפר. בינתיים יש כאלה שיתמוגגו מהעינויים הפסיכופטים שהוא מעביר את גיבוריו ואת שחקניו. "דוגוויל" סרטו האחרון הוא כאילו סרט, כאילו איכותי, אבל הוא יותר סרט תעמולה אנטי אמריקאי אכול שנאה. כל כך הרבה שנאה בסרט אחד לא ראיתי מאז סרטי תעמולה נאציים.
7) טלפונים סלולרים והקהל הישראלי
לא היה ולא נברא בעולם כולו, קהל רועש וחסר תרבות כמו הקהל הישראלי. אם זה מתחיל בדיבורים במהלך הסרט, צלצולי טלפונים סלולרים והגרוע מכל החוצפנים שעונים, וכשנוזפים בהם הם אינם מבינים למה נוזפים בהם הרי בסך הכל הם דברו בטלפון. לפעמים עדיף לקחת סרט ב DVD ולא ללכת לקולנוע בגלל היצורים המעצבנים הנ"ל.

8) פסטיבלי הקולנוע של חיפה וירושלים
שמרנות היא מילת המפתח כאשר בוחנים את הסחורה המוצאת לקהל הרחב בפסטיבלים החשובים ביותר לקולנוע בינלאומי בישראל. לא תמצאו סרטי אנימציה יפאנים חשובים. לא תמצאו סרטי אימה, פולחן וקאלט שזוכים למסגרות בפסטיבלי קולנוע חשובים בשאר העולם כגון: טורונטו. אז הם יביאו את האחרון של לארי קלארק ויפיצו שיש בו חומר פורנוגרפי וימלאו את האולם בסקרנים. מעבר לזה שאר הסרטים בורגניים, שמרניים וכלל לא מפתיעים. הייתי ממליץ לזקנים לגייס כמה חבר'ה צעירים שמבינים עניין לעבוד לצידם.

9) מפיצי הסרטים במדינתנו היקרה
היה לנו אחלה קיץ, ברשת בתי הקולנוע של רב-חן כרטיס עלה רק 25 ש"ח. בגלובוס כרטיס עלה בימי ראשון רק 19 ש"ח. וגם ברשת לב הורידו את המחירים ועשו כל מיני מבצעים. החורף חזר והמחירים שוב פעם זינקו לשמיים בלי שום הצדקה. כנראה שהמפיצים לא רוצים שנלך לקולנוע, הרי גם ככה אפשר להוריד הכל דרך האינטרנט פלוס תרגום לעברית וחינם. אם המפיצים לא יתעוררו בקרוב המצב שלהם יהיה רע, אבל ממש רע.

10) צנזורה וג'נין ג'נין
במדינה דמוקרטית תקינה הצנזורה הוא מוסד מיותר. וכמו כל מוסד מיותר הם ניסו למצוא הצדקה לקיומם ופסלו סרט שאף אחד לא היה הולך לראות גם ככה. עכשיו פוליטיקאים ימניים שחיפשו את אור הזרקורים התלבשו עליו והסרט הפך ללהיט מבוקש בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם. בשטחים ובערים ערביות הוא הפך לפולחן והמון סקרנים יהודים תושבי ישראל רוצים לראות אותו. שיקרינו כבר את הסרט ושנפסיק לשמוע את השם שלו.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קיאנו ריבס
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט