רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

צו האופנה של טקס האוסקר

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הלילה הגדול של תעשיית הקולנוע העולמית ננעל בקול תרועה עם ניצחון לספרה 3 אשר חזרה וחילקה פרסים לארבעה סרטים שבלטו : "התרסקות" זכה בשלושה פסלונים (סרט השנה, תסריט מקורי ועריכה) "הר ברוקבק" שזכה בשלושה פסלונים (במאי, תסריט מעובד ופסקול). "זיכרונותיה של גיישה" (צילום, תלבושות ועיצוב אומנותי) ו"קינג קונג" גרפו גם הם כל אחד שלושה פסלונים מוזהבים (סאונד, עריכת סאונד ואפקטים ויזואליים ).

מנחה הערב, ג'ון סטיוארט דאג להיות תקיף, חריף וספונטני על כל התרחשות בימתית שאירעה ועל החלקים המתוכננים גרף מחיאות כפיים רמות.

ולהלן מס' מהברקותיו :

"ערב טוב גבירותיי, רבותיי ופליסיטי הופמן... !"

"... זהו הערב היחיד בשנה שפוגשים את כל הכוכבים מבלי שיצטרכו לתרום למפלגה הדמוקרטית..."

"השנה הסרטים עוסקים בטרור, גזענות, אפלייה... אתם יודעים, בידור משובח שבגללו מגיעים אנשים לקולנוע ?!"

על ג'ורג' קלוני : "האדם שלילותיו מסתיימים כמו שם סרטו באומרו לנשים :"לילה טוב ובהצלחה"... ולאחר קבלת הפרס יהיה לו עוד משפט מפתח טוב !"

[*]

על ספילברג : "נמצא איתנו הערב הבמאי הגדול, סטיבן ספילברג, שהביא לנו את 'רשימת שינדלר' והשנה את 'מינכן'. בשם כל היהודים בעולם : מה מחכה לנו עוד ממך ? האם יש גם סרט שלישי בטרילוגיה ???"

"אתם יודעים, השנה היו הרבה רימייקים... כמו זה של 'ריי'... נו, אתם יודעים, "הולך בדרכי" הוא גירסה של 'ריי' רק עם אנשים לבנים..." הטקס עצמו החל עם פרסה על המנחים, המשיך עם קליפ ערוך במקצעויות עם קטעי מערבונים הוליוודיים מפורסמים המראים על רמיזות הומופוביות לאחר שסטיוארט הצהיר ש"אין לי דבר נגד הומואים, פשוט השנה יש לנו הרבה כאלה... "

נרשמו גם מס' רגעים מרגשים כמו הופעתו האומנותית (היחידה) של הכנר הוירטואוז, יצחק פרלמן, אשר הפליא לנגן בכינורו קטעים מתוך הסרטים המועמדים.

קטעים מרגשים ומעניינים אחרים נרשמו מטעם כמה ממקבלי הפרסים, כמו ג'ורג' קלוני שהבליט את היבטיה החיוביים של הוליווד שמצליחה להקדים לא פעם את זמנה חרף היותה קצת מרוחקת מהמציאות. הוא הביא דוגמאות לסרטים שדיברו על סוגיות חברתיות ופוליטיות טרם העלתן לתודעה הציבורית הראויה, כמו למשל :"פילדלפיה" עם האיידס וכיו"ב.

ומה עם צו האופנה ?

ובכן, סוגייה שאי אפשר לפסוח עליה, שכן לפני רגעי הפרסים באולם עצמו, קדם לכל העסק טקס בפני עצמו : תהלוכת האופנה על השטיח האדום – תהלוכה הזוכה לסיקור עולמי מידי שנה ומציגה בפנינו את הכוכבים ובעיקר הכוכבות בשיאן עם מיטב אופנת שמלות הערב המתאימות לאירועים מסוג זה.

[*]

אז מה היה לנו השנה ?

ובכן, יש לציין כי אצל רבות מהנשים הצבע השחור הקלאסי בלט בשמלות ובין כל הקלאסיקה היו גם כמה בולטות ומעניינות כמו זו של ג'ניפר אניסטון שהייתה מלווה בשובל. בכל הנוגע ליתר צבעי הקשת : קירה נייטלי בשמלה נפלאה ומעניינת בצבע יין על גבול הסגול, מישל וויליאמס בשמלה מוזרה בסוג של גוון צהוב, ריס ווית'רספון בשמלה מעט חיוורת בגווני זהבים אשר נראתה הרבה יותר טוב על הבמה, דולי פרטון הגיעה לשטיח האדום בשמלת מלמלות ורודה והחליפה לחליפה לבנה וחתיכית כאשר עלתה לבמה לבצע את אחד השירים המועמדים. איימי אדאמס הגיעה בשמלת סאטן מעט מוזרה בחום, ג'סיקה אלבה בשמלה צמודה בצבע שמפניה עם עיטורי תחרה מעל, דיאן קרוגר היפה הגיעה בשמלה לבנה צמודה ומחטבת וחייבים לציין את ליסה רינו שהגיחה לשטיח האדום בשמלת סאטן סגולה ומהממת בגזרה צמודה ויוקרתית.

[*]

ומה עם כמה ממגישות הפרסים היפות ?

שרליז ת'רון הגיחה לבמה בשמלת סאטן ארוכה בצבע ירוק שהתאפיינה בסרטים וגרנדיוזיות עם תסרוקת הולמת ועגילי וינטג', ניקול קידמן כברבורה בשמלה לבנה וצמודה, נעמי ווטס היפה בשמלה חיוורת ומוזרה, ג'ניפר לופז עלתה על הבמה כשלגופה שמלה ירוקה עם איפור המפספס את עיניה היפות, סנדרה בולוק הגיעה בשמלת סאטן כחולה אשר נראתה מאוד מלכותית מאחורה ומאוד לא מחמיאה בפרונט, מריל סטריפ אשר הייתה אחת משתי שחקניות אשר העניקו את פרס מפעל החיים לאלטמן נראתה פשוט זורחת ויפה בשמלה בגווני סגול. ג'ניפר גארנר (שכמעט שברה ת'ראש כשנעלה נתקע בשמלתה) נראתה מתוקה מתמיד עם שמלה יפה בגווני צהוב זהב עם מחשוף מחמיא, אומה ת'ורמן היפה הגיעה בשמלה נאה בגווני שמנת ז'אנג ז'י יי, צנועת המימדים עלתה לבמה בשמלת נשף עם מחשוף סאטן שחור וחצאית בגווני כסף ושחור וסלמה הייק הצמידה לגופה החטוב שמלה מעניינת בצבע תכלת.


זה הטקס שהיה . אין זוכה אחד גדול, אלא, כמה ראויים אשר זכו בכבוד לפי דרגת האיכות האומנותית שלהם. האמת היא שבאופן אישי, בחירותיי האישיות תאמו כמעט במאת האחוזים את התוצאות ויצאתי מרוצה למדיי מאופן החלוקה. השנה הוכיחה האקדמיה בהוליווד ש'יש לה ביצים' ואפילו אם רבים מהסרטים היו פוליטיים, אפשר לחלק גם פרסים לפי איכות הביצועים – וזה, גולשיי וגולשותיי היקרים בפירוש מעודד !

ועכשיו לדבר החשוב באמת, תמונות מהשטיח האדום ומהטקס, גוללו, צפו, הביעו דיעה ובעיקר (לפחות מה שאני עושה) קנאו.

[*]

[*]

[*]

[*]

[*]

[*]

[*]
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט