רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - סנדרה מאמצת, מיילי מאוהבת ומרי קייט מתחתנת

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור: המשפחות ההוליוודיות מתרחבות וכמה זוגות צבעוניים במיוחד מגיחים לעולם. בנוסף טום קרוז לא בתמונה, סנדרה בולוק מלאכית ומיילי סיירוס אכפתית.

סביר להניח שפרס אב השנה לא יוענק לטום קרוז בזמן הקרוב. השחקן, שלו בת משותפת בשם סורי עם קייטי הולמס, לא ראה את בתו למעלה משנתיים. מקורבים לכוכב מספרים שהוא לא מעוניין להיות חלק מחיי היום יום של סורי. יש המאשימים את הסיינטולוגיה, שטום חבר בה כבר שנים, כחלק מהסיבות להתרחקות שלו מסורי. חבריו לכת המסתורית רואים בקייטי הולמס טיפוס שלילי ומזיק. קרוז גם ידוע כ"וורקוהוליק" מושבע ומאז שהתגרש מקייטי הוא מצלם סרט אחרי סרט בלי הפסקה, כך שלוח הזמנים שלו צפוף ביותר מה שלא משאיר לו הרבה מקום לסורי הקטנה. דובריו של קרוז הגיבו להאשמות וטענו שהוא מקפיד לשמור על קשר עם בתו ובנוסף משוחח איתה על בסיס קבוע בטלפון ובסקייפ. אנחנו רק יכולים לקוות בשביל סורי שההכנסות של אבא מהסרטים שלו יעלימו לה את הכאב.

מצד שני יש את סנדרה בולוק שאוהבת להיות אמא, כל כך אוהבת שהחליטה לאמץ שוב. בולוק, 51, אימצה ילדה מבית אומנה העונה לשם ליילה, בת שלוש והיא אחות חדשה לבנה המאומץ הנוסף של בולוק - לואיס בן החמש שנולד בניו אורלינס. בראיון למגזין פיפל בולוק מספרת שמאחורי ההחלטה להרחיב את המשפחה עומד לא אחר מאשר בנה לואיס. "הוא הדגיש שהוא רוצה אח או אחות בעלי גוון עור כהה" סיפרה בולוק, "אני יכולה להגיד באופן מוחלט שהגיעו אליי הילדים הנכונים בזמן הנכון" הוסיפה בהתרגשות. סנדרה מגדלת את ילדיה כאם חד הורית אבל אל תדאגו לה יותר מדי, היא חובקת חבר חדש ותומך שאפילו צילם אותה עם הילדים לשער המגזין. כשסנדרה לא מאמצת ילדים היא גם דואגת למצוא עבודה לחבר שלה, ללא ספק האישה המושלמת. סנדרה תאמצי אותנו!

[*]

בהמשך ישיר אנחנו עוברים מאמא בהווה לאמא לעתיד. אן האת'וואי בהריון. הכוכבת זוכת האוסקר מצפה לילד ראשון מבעלה אדם שולמן. השניים נשואים מספטמבר 2012. החדשות על ההיריון לא מנעו מהאת'וואי להמשיך לעבוד וכרגע היא מצטלמת במרץ לסרט אקשן חדש, רק בזהירות כן?

אחד הזיווגים התמוהים של העשור התחתן השבוע. מרי קייט אולסון, חצי מהתאומות אולסון ("צער גידול בנות"), ואוליבר סרקוזי, כן ניחשתם נכון אח של נשיא צרפת לשעבר ניקולה סרקוזי, התחתנו. הצמד הייחודי יוצא ביחד כבר שלוש שנים, היא בת 29, שחקנית עבר ומעצבת אופנה, הוא בנקאי בן 46. לדברי הניו יורק פוסט השניים הלכו על טקס מצומצם בחצר ביתם שבניו יורק. לאירוע האינטימי הוזמנו 50 אורחים שנהנו מקוקטיילים וסיגריות. הכי חשוב, האם "הדוד ג'סי" הוזמן?

[*]

זוג מוזר אחר, שחתונה אמנם לא נראית באופק שלו כרגע הם מיילי סיירוס וג'ארד לטו. האתר "הוליווד לייף" גורס שהשניים מרבים להתראות ונמצאים בקשר לא מחייב אבל הדבר עלול להשתנות ולהפוך לרציני. מקור לאתר מדווח שסיירוס ולטו קרובים מאוד וחולקים הרבה במשותף ושזה רק עניין של זמן עד שהיחסים יעלו הילוך. "יש ביניהם יותר ממשיכה פיזית. הם אוהבים לדבר על פוליטיקה, אמנות, מיניות, רוחניות, אכפת להם מאוד אחד מהשני וכשהם לא ביחד הם מקפידים להתכתב בהודעות". אולי ייצא מזה איזה שיר או סרט טוב.

ואיך אפשר לסיים את השבוע בלי קישור לצ'ארלי שין, אמנם בעקיפין אבל זה גם משהו. השחקנית הולנד טיילור בת ה-73 ששיחקה את אימו של שין ב"שני גברים וחצי" שיתפה שהיא נמשכת לבנות מינה. טיילור אמרה שמעולם לא יצאה מהארון כי מעולם לא הייתה בארון. היא ציינה שהיא בזוגיות ושיש בינה לבין בת זוגה פער גילאים גדול. מספר מקורות מתעקשים שבת הזוג היא שרה פולסון, 40, המוכרת בעיקר מהסדרה "אימה אמריקאית". בחודשים האחרונים השתיים הגיעו יחדיו להרבה אירועים מתוקשרים, מה שמחזק את השמועות על היותן אייטם. פולסון היא בי-סקסואלית מוצהרת ובעבר גם היו שמועות שהיא יוצאת עם שותפתה ל"אימה אמריקאית" ג'סיקה לאנג. נראה שפולסון זקוקה לדמות אימהית אוהבת, במקרה והזוגיות הנוכחית לא תצליח היא תמיד יכולה לבקש מסנדרה בולוק שתאמץ אותה.

[*]
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש דצמבר
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט