רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: דיקפריו משקיע בחברה ישראלית והסכסוך של בראד ואנג'לינה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: השחקן ווילי גרסון מ"סקס והעיר הגדולה" הלך לעולמו בגיל 57, איימי שומר חושפת את המאבק במחלה שגרמה להסרת רחמה, הסכסוך בין בראד פיט לאנג'לינה מגיע לבית המשפט, דיקפריו משקיע בחברה ישראלית למען הסביבה ומה חושב דניאל קרייג על עתידו של ג'יימס בונד והאם הוא בעד אישה לגילום התפקיד האלמותי?
השחקן ווילי גרסון הלך לעולמו בגיל 57

השחקן ווילי גרסון, שידוע בעיקר בזכות גילום תפקידו של סטנפורד בלאטץ', חבר טוב של קארי בראדשו בתכנית הטלוויזיה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" ובסרטי ההמשך שלה, הלך שלשום (שלישי) לעולמו והוא רק בן 57. בנו נייתן גרסון שפרסם את הידיעה על לכתו של השחקן כתב בפוסט באינסטגרם: "אני אוהב אותך כל כך אבא. נוח על משכבך בשלום. אני שמח שזכינו לחלוק הרפתקאות יחד ולהשיג הרבה. אני כל כך גאה בך, תמיד היית האיש הכי קשוח, מצחיק וחכם שאני מכיר".

למרות שהמשפחה טרם אישרה את סיבת המוות באופן רשמי, מקורות מספרים כי גרסון נאבק מזה תקופה ממושכת במחלת הסרטן. סינת'יה ניקסון, שגילמה את דמותה של מירנדה הובס בסדרה, צייצה על מותו של חברה: "כולנו אהבנו אותו והיה לנו העונג לעבוד איתו. הוא היה מצחיק בטירוף על המסך ומחוצה לו," כתבה. "הוא היה מקור לאור, וחברות ותמיד היה הכי מקצועי שיש."

"לא יכולתי לבקש שותף טלוויזיוני טוב יותר", צייץ בנוסף מריו קנטון, שגילם את בעלו של גרסון ב"סקס והעיר הגדולה". "אני מרוסק ועדיין מוצף בעצב, היית מתנה מאלוהים". גם חברת HBO שהייתה הבית של הסדרה, פרסמה הצהרה לזכרו בפייסבוק: "ווילי גרסון היה חבר מסור ואור ביקום של כולנו, על המסך וגם בחיים. הוא יצר את אחת הדמויות הכי אהובות בסדרה של HBO והיה חבר במשפחה הזו כמעט 25 שנים. אנחנו מצטערים לשמוע על מותו ושולחים תנחומים למשפחתו וליקיריו".

[*]

(השחקן ווילי גרסון. צילומים בכתבה: רויטרס)

מה חושב דניאל קרייג על עתידו של ג'יימס בונד?

הכוכב הבריטי דניאל קרייג עתיד לתלות בחודש הקרוב את הטוקסידו ולסיים באופן רשמי את תפקידו כג'יימס בונד עם יציאת הסרט "לא זמן למות", לאחר שגילם את הדמות במשך חמישה סרטים. יחד עם סיום התפקיד מתקרבת השאלה הברורה מאליה שצפה כבר שנים ועדיין נותרה ללא מענה - מי יהיה 007 הבא?

ובכן, בעוד שהמפיקים עדיין לא הגיבו לכל השמות שנזרקו באוויר, המעריצים החלו לציין את הבחירות שלהם וביניהם גם אנשים שרוצים לראות אישה בתפקיד הזה. ומרות שנשים יכולות בקלות להיכנס לנעליים של המרגל הבריטי, הקונפליקט סובב סביב הרעיון שהדמות אייקונית מדי בכדי להרוס או לשנות אותה באופן מובהק וזה היה רק עניין של זמן עד שהקונפליקט יגיע גם לקרייג.

השחקן שיתף השבוע בראיון למגזין "Radio times" את מחשבותיו בנוגע לרעיון של 007 נשית. בעוד שקרייג לא חושב שכדאי לתת את התפקיד הספציפי הזה לנשים, הוא ממהר להצטדק ולהסביר כי הוא כן חושב שנשים ואנשים עם צבע עור שונה כן צריכים לקבל הזדמנות בתפקידים מסוג דומה. "התשובה היא מאוד פשוטה", אומר בן ה-53, "צריכים להיות פשוט תפקידים טובים יותר לנשים ולשחקנים בצבע עור שונה. למה שאישה תשחק את בונד כשאמור להיות תפקיד טוב בדיוק כמו בונד אבל לנשים?".

איימי שומר חושפת את המאבק במחלה שגרמה להסרת רחמה

"בואו נתחיל מהתחלה, כי אני לועסת," צוחקת השחקנית והקומיקאית איימי שומר בזמן שהיא מחלימה מניתוח. הכוכבת שיתפה את הסיפור שלה ביום ראשון האחרון באינסטגרם כדי להעלות מודעות למחלה. היא שיתפה תמונה וסרטון שצולמו מחדרה בבית החולים וכתבה: "אם יש לך כאבי מחזור ממש חזקים, יכול להיות שיש לך #אנדומטריוזיס," ציינה. בסרטון, היא מתארת איך גילו לה את המחלה ואת מצבה הרפואי שתקף את האפנדיציט שלה. לפי דבריה, גם הרחם שלה היה מלא בדם ונאלצו להסירו. בבוקר שלאחר ההליך הרפואי, ציינה שחוותה קצת כאבים.

המחלה פוגעת בין 2 עד 10 אחוזים בין הגילאים 25 עד 40 לפי האתר של המרכז הרפואי ג'ון הופקינס. המקור למחלה הזו לא ידוע ואין לה גם תרופה. הפרסום של שומר מגיע בתקופה בה כוכבים רבים מנסים להעלות את הנושא לשיח ולשבור את השתיקה בנוגע למאבק שלהם. כוכבים כמו דייזי רידלי, גבריאל יוניון ולנה דנאהם שהביעו תמיכה בקומיקאית והודו לה על ששיתפה את הסיפור עם מעל ל-200 מיליון נשים מרחבי העולם שסובלות מהמחלה.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי: הסכסוך ממשיך

בשנת 2008 כשהזמנים היו קלים יותר, הזוג המלכותי אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט שכרו את טירת מיראבל, עד שקנו אותה כשלוש שנים לאחר מכן תמורת מחיר משוער של כ-55 מיליון יורו - רק כדי שכמה שנים מאוחר יותר היא תהווה את אחד ממוקדי הסכסוך בקרב הגירושים של השניים. ביום שלישי האחרון פנה השחקן לבית לבית המשפט בנוגע לכרם הצרפתי המשותף – 'שאטו מיראבל' שרכשו יחד בשנת 2011.

חמש שנים לאחר ההכרזה שהדהימה את העולם על גירושיהם, ואחרי 11 שנים של רומן נוצץ מול המצלמות, השניים עתידים למצוא את עצמם בבית משפט בלוקסמבורג על מנת להגיע להסדר בנוגע לנכס שגודלו מעל ל-600 דונם ונבנה במאה ה-17. הנכס מוערך בכמעט 170 מיליון יורו, ולפי עורכי דינו של הכוכב נראה שהשחקנית מגבילה את גישתו לשם. השחקנית הודיעה בקיץ האחרון כי היא רוצה למכור את מניותיה באחוזה, אך העסקה לא הושלמה וכעת השניים יגיעו למאבק משפטי על האחוזה.

[*]
דיקפריו משקיע בחברה ישראלית למען הסביבה

השחקן זוכה האוסקר לאונרדו דיקפריו ידוע בתור פעיל למען האקלים ואיכות הסביבה והוכחה נוספת לכך היא הצעד האחרון שלו: השקעה בשתי חברות המובילות את תחום הבשר המתורבת בעולם, אשר הוכיחו את היכולת לגדל בקר ישירות מתאי בעלי חיים. הכוכב רכש חלק לא ידוע בחוות 'אלף' הישראלית וב'מוזה בשר' שידועות בתור המובילות בתחום ומפתחות מוצרי חלבון מתאי פרה.

כוכב "טיטאניק" הודיע כי ישמש גם כיועץ לחברות הללו. "אחת הדרכים המשפיעות ביותר להילחם במשבר האקלים היא לשנות את מערכת המזון שלנו", אמר דיקפריו. "חוות אלף ומוזה מציעות דרכים חדשות לספק את הביקוש העולמי לבקר, תוך שהן פותרות כמה מהבעיות הגדולות ביותר בשיטת ייצור הבשר התעשייתי הנוכחית".

זוהי אינה ההשקעה הראשונה של דיקפריו בתחום. בעבר השקיע גם בחברת Beyond Meat, שמוכרת המבורגרים ונקניקים העשויים מצמחים. הקרן שלו מתמקדת בבעיית התחממות הגלובלית ושמירה על המגוון הביולוגי של כדור הארץ. מאז שנת 2008, הוא גייס למעלה מ-80 מיליון דולר ואף נבחר בשנת 2014 לשליח או"ם בתחום האקלים.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית איימי שומר
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט