רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הסערה סביב כוכבת "המפקדת" ממשיכה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: לאחר שמועות כי מיה לנדסמן (ספיר הסמלת) לא תמשיך לעונה השנייה של "המפקדת" בשל דעותיה הפוליטיות, מכחישים בהפקה את הדבר: "לא יעלה על הדעת. אנו עומדים לצד מיה" • וגם: כוכב "ריברדייל" מצפה לילד, כוכב "פוזה חושף כי יש לו איידס, כוכב "החיים עצמם" מתחתן והאם בן אפלק וג'ניפר לופז בדרך לקאמבק?
האם כוכבת "המפקדת" בדרך החוצה מהתכנית?

לפני מספר שבועות פורסם בחשבון האינסטגרם של גיא פינס כי מיה לנדסמן, שמוכרת גם בתור ספיר מ"המפקדת", שינתה את תמונת הפרופיל שלה לתמונה עם מסגרת שמביעה תמיכה במשפחות משייח' ג'ראח. הפרסום גרר תגובות נאצה רבות שגרמו ללנדסמן לסגור את חשבון הפייסבוק שלה. לאחר מכן גם פורסם בתכנית סרטון מאחורי הקלעים של הסדרה בו לנדסמן עושה תנועות מגונות כשהיא לובשת מדים ואומרת "מדינת ישראל על הזין".

בעוד שנעלמו עקבותייה של הכוכבת ברשתות החברתיות, אתמול החלו לרוץ ברשת שמועות לאחר פרסום ב"ישראל היום" על כך שמיה לנדסמן ככל הנראה לא תמשיך בתפקידה בסדרה. רבים שיערו כי הפקת התכנית היא שפיטרה את השחקנית בעקבות האירועים. מהפקת 'בלאק שיפ' מיהרו להפריך את השמועות על הפיטורים בשל מעשיה. "בלאק שיפ עומדים על זכותו וזכותה של כל אחד ואחת להביע את דעותיהם. עצם הרעיון שטוקבקים ושלל איומים ברצח יגרמו לנו לפעולה שתרע לקורבן המתקפות האלימות האלה - לא יעלה על הדעת. אנו עומדים לצד מיה ומזועזעים מהעיסוק האלים והבלתי פוסק בעניינה.

גם יוצרי הסדרה ניר ברגר ועטרה פריש שיתפו את הפוסט של ההפקה. ברגר התייחס בנוסף למקרה של לנדסמן בפוסט סיום העונה שכתב בחשבון הפייסבוק שלו. "הלוואי שהיינו חיים במקום פחות אלים שבו אפשר לתייג את כולכן ואחת מכן לא הייתה נאלצת לסגור את חשבונותיה ברשת החברתית עקב מטחי שנאה עיוורת ופרסומים חסרי אחריות של אתרי רכילות".

כעת, חשבון האינסטגרם של תכנית הרכילות מסתבך עם כוכבת נוספת של הסדרה - עלמה קיני שכבשה את כולם בתור ערבה, המ"כית חסרת הכריזמה עם הלב הגדול. כחלק מפינת "אני יודע/ת ש" בה העוקבים שולחים תמונות של כוכבי עולם הבידור במקומות שונים בארץ, פורסמה תמונתה של קיני ללא ידיעתה כשהיא רוקדת בחתונה. השחקנית הצעירה מיהרה לשתף ולהגיב בסטורי שלה "אלוהים ישמור, הדברים שמעניינים אתכם. באמת שאין לי מה לומר לכם, החיים שלי כל כך משעממים וליניאריים זה באמת מביך לכולנו". צחקה אך מיד לאחר מכן העלתה סטורי נוסף בנימה יותר רצינית שנוגע גם למקרה של חברתה לסדרה. "מיותר לציין שפפראצי ורכילות זה הדבר הכי דוחה שיש בחברה שלנו ותודה לגיא פינס ששומר על סטנדרט מאוד גבוה של בושה", אמרה והוסיפה: "לא סולחת על מה שעשה למיה לנדסמן ולא משתפת פעולה עם זה".

[*]

(מיה לנדסמן מימין בסדרה "המפקדת") כוכב "ריברדייל" מצפה לילד ראשון

השחקן קיי ג'יי אפא ובת זוגו, הדוגמנית קלרה ברי, הודיעו על החדשות מוקדם יותר השבוע. כוכב ריברדייל הדגים עד כמה תמונה שווה אלף מילים ופרסם תמונה ללא כיתוב של השניים על הספה כשלחלוטין ניתן לראות את הבטן ההריונית של קלרה. לאחר מכן, הדוגמנית אישרה את החדשות ופרסמה גם היא חלק מצילומי ההיריון של השניים שצולמו על ידי חבר קאסט נוסף של הסדרה המצליחה של נטפליקס - השחקן הארט דנטון, ותייגה את קיי ג'יי על הבטן, מה שלא השאיר יותר מדי מקום לספקולציות. לאלו שלא הבינו את הרמז עד הסוף, החתיך הניו זילנדי הגיב על הפוסט "דרך אגב, היא בהריון". כוכבי "ריברדייל" כמובן מיהרו לברך את חברם בתגובות. הזוג נמצא בזוגיות מעל לשנה. קיי ג'יי אישר את הקשר הרומנטי בפברואר 2020 כשהעלה תמונת נשיקה של השניים, שנמחקה מאז מהאינסטגרם של השחקן.

הקאמבק של הוליווד? האקסים ג'ניפר לופז ובן אפלק נצפו מבלים יחד

אל תופתעו אם בשטיח האדום הבא תגלו זוג כוכבים חדש - ישן צועד שוב יחד, כי כפי שמראות התמונות, בן אפלק וג'ניפר לופז לא מפסיקים לבלות יחד בשבועות האחרונים. הכוכבת בת ה-51 והשחקן בן ה-48, נצפו הפעם יחד בחופשה במיאמי- מספר ימים לאחר שפורסמו תמונות שלהם יחד בלוס אנג'לס ובמקומות נוספים. חבריו של אפלק סיפרו שהקשר מראה סימני חזרה לחיים של הכוכב לאחר שנפרד באופן מפתיע מבת זוגו, השחקנית הקובנית וכוכבת סרט בונד הבא- אנה דה ארמאס. לפי מקורבים הפרידה "שברה אותו לחלוטין".

גם לופז, שרק לאחרונה סיימה את אירוסיה לשחקן הבייסבול אלכס רודריגז, נראית מאושרת מהקאמבק. לופז ואפלק היו מאורסים אי שם בשנת 2002 לאחר ששיחקו יחד בסרט "ג'יגלי". הם דחו את חתונתם מספר פעמים ובסופו של דבר מספר ימים לפני מועד החתונה, החליטו לבטל אותה. מחזיקים אצבעות שהפעם זה יחזיק

[*]

(לופז ואפלק בזוגיות הראשונה בשנת 2003. צילום: רויטרס)

כוכב "פוזה" חושף: אני חי עם איידס כבר 14 שנה

בפעם הראשונה מאז שאובחן בשנת 2007, חושף כוכב "פוזה" בילי פורטר שהוא מתמודד עם המחלה ומסביר מה זה אומר עבורו להיות דמות מוכרת ומשפיעה בטלוויזיה שמתמודדת עם איידס. בראיון בו חשף את הנושא ל"הוליווד ריפורטר" אמר: "אני חי כדי שאוכל לספר את הסיפור שלי. יש דור שלם שהיה כאן ואני עומד על הכתפיים שלהם".
כשהשחקן בן ה-51 גילה שהוא אכן נשא של הנגיף, עוד הרבה לפני שהיה שחקן עטור פרסים, הוא התמודד עם משברים אחרים בחייו- הוא גילה שיש לו סכרת, ובמקביל גם מצבו הכלכלי היה בקרשים. "הבושה של זה יחד עם הבושה שגם ככה הייתה לי בגלל מצבי גרמה לי לשתוק וחייתי עם הבושה הזו בשקט במשך 14 שנים", הוא אמר. "להיות חיובי לאיידס במקום שאני בא ממנו, ממשפחה מאוד דתית, זה נחשב לעונש מאלוהים" הסביר. בדיוק בגלל הסיבה הזו, הסתיר פורטר את האבחון מאנשים רבים, כולל מאמו. "רציתי להיות מצליח, שיהיו לי חיים וקריירה ולא הייתי בטוח שיכולתי לקבל את זה אם האנשים הלא נכונים היו יודעים על המחלה", הוסיף פורטר. "זו הייתה פשוט דרך נוספת בשביל אנשים להפלות אותי, במקצוע שגם ככה מפלה אנשים בקלות".

בסדרה המצליחה של נטפליקס - "פוזה", השחקן מצא דרך ייחודית להעלות את הנושא לסדר היום כשגילם את פריי טל, דמות שמתמודדת בעצמה עם הנגיף. "זו הייתה הזדמנות לעבוד על הרגשות שלי ועל הבושה. הגאונות של פריי טל הייתה ההזדמנות הזו בה יכולתי לומר את מה שאני חושב דרך מישהו אחר" הוא מתאר. פורטר אף זכה באמי על הופעתו בשנת 2019. בשנה האחרונה בין הסגרים, החליט שזהו הזמן המתאים סוף סוף לספר לאמו. הוא ואחותו תכננו להתחסן על מנת שיוכלו לבקר אותה, אך במקום, ביום הצילומים האחרון לסדרה, פורטר התקשר לאמו וסיפר לה בטלפון. "'סחבת את זה במשך 14 שנה? שלא תעז לעשות כזה דבר שוב. אני אמא שלך ואני אוהבת אותך לא משנה מה'", נזכר פורטר בתגובתה של אמו.

בעקבות השיחה מספר השחקן שהוא הבין שחלק מהסיבה שהסתיר את הנושא היא המבוכה העצמית שלו. "לא פחדתי שיחשפו או יגלו על זה, זו הייתה הבושה שזה בכלל קרה לי שהפחידה אותי. כאדם שחור ובמיוחד גבר שחור בעולם הזה, אתה חייב להיות מושלם או שיהרגו אותך", אמר בצער, "אבל תראו אותי, אני עומד כנגד כל הסיכויים והסטטיסטיקות. ככה אדם חיובי לאיידס נראה עכשיו". פורטר נשוי בשלוש השנים האחרונות לבן זוגו אדם סמית' והם בתהליכים להקים משפחה, כפי שחשף השחקן. "אני הכי בריא שהייתי אי פעם," סיפר בגאווה. " זה הזמן לשחרר הכל ולספר סיפור אחר. אין יותר סטיגמות".

[*]

(בילי פורטר. צילום: רויטרס)

כוכב "החיים עצמם" התחתן!

השחקן ג'סטין הארטלי והשחקנית סופיה פרנס נישאו בחשאי לאחר שיצאו במשך כשנה. בן ה-44 וכוכבת "ג'יין הבתולה" בת ה-31, הידקו את הקשר בטקס סודי לפני מספר שבועות. השניים הציתו את השמועות על הנישואים בתחילת החודש כשצעדו יחד על השטיח האדום של טקס פרטי MTV וענדו טבעות תואמות. זו גם הייתה ההופעה הרשמית הראשונה של השניים כזוג באירוע בסדר גודל כזה. השניים, שנפגשו על הסט של אופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח" החלו לצאת בחודש מאי 2020 ונראו יחד לראשונה כשצלמי הפפראצי צילמו אותם בביקור אצל הרופא. חמישה חודשים לאחר מכן, הזוג הפך את הקשר לרשמי בחשבונות האינסטגרם שלהם עם סלפי זוגי חמוד מערב השנה החדשה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'ניפר לופז
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט