חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: העונה האחרונה של "לוציפר" ופריקוול ל"צבא המתים"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: טריילרים לסדרות החדשות של נטפליקס "פוסט מורטם", "החוג לאנגלית", "קליקבייט" ו"מלכי הקוקאין של מיאמי", עונות חדשות ל"לוציפר" ו"גורל: סאגת ווינX", נטפליקס מתחילה בשידור סרטי ספורט תיעודיים מדי שבוע וטיזר לפריקוול ל"צבא המתים של זאק סניידר - "צבא הגנבים"
הסדרה הסקנדינבית הבאה של נטפליקס - "פוסט מורטם: אף אחד לא מת בסקארנס"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסדרה הסקנדינבית הבאה שלה - הפעם סיפור אימה קומי. לייב הלנגן נמצאת מתה בשדה בסקארנס, נורבגיה. אבל שעות אחר כך היא מתעוררת לפתע על שולחן הזיהוי הפלילי עם רעב אפל, שאינו יודע שובע. בינתיים, אחיה, אוד, מנסה לשמור על בית הלוויות המשפחתי, אך שיעור התמותה העומד בעיר סקארנס הנורווגית הקטנה הופך את זה לבלתי אפשרי. על לייב ללמוד לשלוט בטבע המסוכן החדש שלה ולהחליט אם היא מוכנה להקריב את חייהם של אנשים למען הישרדותה שלה, שלמרבה האירוניה הולכת יד ביד עם הישרדות העסק המשפחתי. הסדרה מורכבת משישה פרקים ותעלה ב-25 באוגוסט, בנטפליקס ישראל.



אחד מתיקי הסמים הגדולים בארצות הברית : "לוס מוצ'אצ'וס: מלכי הקוקאין של מיאמי"

סדרה תיעודית חדשה מגיעה בקרוב לנטפליקס ומתארת את אחד ממקרי הסמים הגדולים בתולדות ארצות הברית. הסדרה בת ששת הפרקים מגיעה מהבמאי בילי קורבן - 15 שנה אחרי סרטו הקלאסי: "Cocaine Cowboys". בשנות ה-80 של המאה העשרים, קובלי אוגוסטו "ווילי" פלקון וסלבדור "סל" מגלוטה "קובנה" רצו להיות המפיצים הראשיים בארצות הברית של שני הקרטלים הגדולים בקולומביה.

החברים מהתיכון בנו אימפריה המוערכת בסכום של שני מיליארד דולר, שהפכה את ווילי וסאל, המכונים "לוס מוצ'אצ'וס", לשניים מהידוענים הגדולים ביותר של מיאמי. בזמן שאכיפת החוק תכננה להפיל אותם, אלופי העולם במרוצי סירות-כוח הצליחו לחמוק במיומנות ולתמרן את התביעה במשך עשרות שנים, לפני שהמרדף הכריע אותם. הסדרה מציגה ראיונות צבעוניים עם הקרובים אליהם, צוות ההגנה שלהם והסוכנויות הפדרליות שהתאמצו להפיל את 'בוקרי הקוקאין' של מיאמי. 4 באוגוסט, בנטפליקס ישראל.



טיזר רשמי לפריקוול ל-"צבא המתים" של זאק סניידר - "צבא הגנבים"

פריקוול לסרט המצליח "צבא המתים" של זאק סניידר שעלה לאחרונה בנטפליקס, בשם "צבא הגנבים". דיטר, פקיד בנק בעיירה קטנה, יוצא להרפתקת חייו כשאישה מסתורית משכנעת אותו להצטרף לחבורה של פושעים הנמצאים בראש רשימת המבוקשים של האינטרפול. המטרה: לפרוץ כספות בלתי ניתנות לפריצה ברחבי אירופה.

טריילר ותאריך לעונה האחרונה של "לוציפר"

סדרת הלהיט של "נטפליקס" בעונה שישית ואחרונה החל ב-10 בספטמבר. כי כל הדברים הרעים מגיעים לסיומם.



סרטי ספורט תיעודיים בדרך לנטפליקס

אולי בגלל חודש האולימפיאדה, ואולי בשביל להתחרות עם שרותי סטרימינג אחרים ואולי בשל ההצלחה של הסדרה על מייקל ג'ורדן, גם נטפליקס נכנסת לסדרת הפקות מקוריות דוקומנטריות שבועיות בנושא ספורט. החל מחודש אוגוסט, מגיע לשירות הסטרימינג סרט תעודה בנושא ספורט - בכל שבוע בשם "הסיפור שלא סופר". הסרטים יעסקו בין היתר ב-NBA, קייטלין ג'נר, הוקי קרח ועוד, כאשר הטריילרים יפורסמו בשבועות הקרובים.

טריילר לסדרה המשעשעת - "החוג לאנגלית" | The Chair

ד"ר ג'י-יון קים מתמנה לתפקיד ראש החוג לאנגלית באוניברסיטת פמברוק היוקרתית, תפקיד שמזמן לה אתגרים ייחודיים מעצם היותה האישה הראשונה בתפקיד – ואחת מחברות הסגל הלא-לבנות היחידות באוניברסיטה. בכיכובם של סנדרה או, ג'יי דופלאס, הולנד טיילור, בוב בלאבן, ננה מנאש, דיוויד מורס ואוורלי קרגנילה. 20 באוגוסט, בנטפליקס ישראל.



החלה הפקת עונה 2 של הסדרה "גורל: סאגת ווינX"

כבר בחודש פברואר פרסמנו שהסדרה המקורית של נטפליקס חודשה לעונה שנייה, אולם ההפקה החלה כעת באופן רשמי. הסדרה היא גרסת לייב אקשן לסדרה המונפשת "מועדון ווינX", אולם הסדרה של נטפליקס מיועדת לבני הנעורים. "גורל סאגת ווינX" עלתה בבכורה בנטפליקס ישראל בינואר 2021, ועוקבת אחר מסע ההתבגרות של חמש פיות הלומדות באלפיאה - פנימייה קסומה בעולם מקביל, שם עליהן ללמוד לשלוט בכוחותיהן הקסומים תוך כדי ניווט באהבה, יריבות והמפלצות המאיימות על עצם קיומן. עונה 2 תורכב משמונה פרקים.

נטפליקס מפרסמת טיזר קצר למיני סדרה בת שמונה פרקים – "קלייקבייט"

מותחן המסתורין עוקב אחר ניק ברואר (אדריאן גרנייה, "הפמליה"), אב אוהב, בעל ואח, שיום אחד נעלם באופן פתאומי ומסתורי. אך כאשר סרטון מופיע באינטרנט של ניק מוכה קשות ומחזיק שלט שעליו כתוב "אני מתעלל בנשים. ב-5 מיליון צפיות אני מת", אחותו (זואי קאזאן) ואשתו (בטי גבריאל) ממהרות למצוא ולהציל אותו. אולם בדרך הן חושפות צד של ניק שלא ידעו שקיים. 25 באוגוסט בנטפליקס.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט