חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: טריילרים חדשים לסדרה של גיירמו דל טורו ו"לשרלוק"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ליהוק מצוין לרימייק ל"דאקטיילס", אסף אמדורסקי יוצר סרט תיעודי על חייו של מאיר אריאל, טריילר חדש ומסקרן לעונה 4 של "שרלוק" וטריילר ופיצ'רט ל"טרולהאנטרז"
ליהוק מצוין לרימייק ל"דאקטיילס"

הסדרה המצוירת האהובה של דיסני, "סיפורי ברווזונים", ששודרה בין 1987-90, מקבלת גרסה מחודשת שתצא ב-2017. השבוע גם יצא סרטון חדש שמציג את הליהוקים לקאסט הראשי של הסדרה, כשהשחקנים שרים את שיר הפתיחה האייקוני והממכר למדי. מלבד לדרך היצירתית שמחלקת השיווק של הערוץ הפגינו להצגת המידע, גם המדבבים עצמם הם פשוט בחירות נהדרות בעיניי.

בקליפ אנחנו רואים ראשית את בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), בובי מויניהן ("סאטרדיי נייט לייב") ודאני פודי בתור שלושת האחים דואי, לואי והואי, בהתאמה. אחריהם אנחנו רואים את קייט מייקוצ'י (Garfunkel and Oates) בתפקיד אחותם וובי, ואז את טוקס אולגנדוי ובק בנט בתפקידים משניים, ולבסוף- החשיפה שבשביל רבים היא המעניינת ביותר- דיוויד טננט הנהדר ("ג'סיקה ג'ונס", "דוקטור הו") בדמותו של סקרוג' מקדאק. אחד הדברים המוערכים ביותר בסדרה המקורית היה קאסט המדובבים המוכשר, ונראה שגם הפעם זה יהיה המצב. מדובר ברשימה ארוכה של כמה מהקומיקאים הבולטים ביותר של השנים האחרונות, שמסתיימת בטננט, שחקן שעוד לא ראיתי הופעה רעה אחת שלו.



טריילר ופיצ'רט ל"טרולהאנטרז"

"ציידי טרולים" (בתרגום חופשי) היא סדרת האנימציה של גיירמו דל טורו ("המבוך של פאן", "פסיפיק רים") ונטפליקס. השבוע שירות הסטרימינג שחרר לאינטרנט טריילר מלא ראשון, ו"פיצ'רט" שמשלב בין ראיונות עם השחקנים ודל טורו לבין קליפים מהסדרה. ואני באמת לא יודע מה לחשוב.



נתחיל מהרע- האנימציה נראית גרועה. הדמויות האנושיות נראות חסרות חיים והמפלצות והרקעים נראים זולים וגנריים לחלוטין. גם התוכן עצמו מצטייר לעיתים כקלישאתי ובנאלי למדי- לא מעט מהדיאלוגים וההתרחשויות נראים כמו סרט הרפתקאות חסר יצירתיות על נער שהנבואה אומרת שיציל את העולם.

מצד שני, לא מעט מהתוכן בשני הקליפים נראה מסקרן למדי- המעט שאנחנו רואים מקרבות החרב הוא מותח ומקפיץ, למשל. אבל הדבר העיקרי שמרגיע חלקית את חששותיי לגבי הסדרה הוא שמו של גיירמו דל טורו. אם דאגתי העיקרית היא שמדובר בסדרת ז'אנר שנופלת לקלישאות מובנות ללא יצירתיות, הרי שהמומחיות הגדולה של דל-טורו היא עבודה מתוך קלישאות ועירובים של ז'אנרים שונים, ופיצוי עליהם בעזרת דמיון ייחודי ו"חסר גבולות", כמו שכוכב הסדרה צ'ארלי סאקסטון מתאר.

אסף אמדורסקי יוצר סרט תיעודי על חייו של מאיר אריאל

ולקצת חדשות מהארץ: המוסיקאי אסף אמדורסקי עובד על סרט טלוויזיה תיעודי על חייו מאיר אריאל, אחד מיוצרי המוזיקה הגדולים והאהודים ביותר בישראל. הסרט מופק עבור הערוץ הדוקומנטרי יס דוקו, בו הוא ישודר. הסרט "מאיר חי בסרט" ישודר ב-2017 וישלב בין קטעי ארכיון נדירים של אריאל לבין ראיונות עם מקורבים אליו, בין השאר עם הד"ר איתן בלום.

בהודעה רשמית לעיתונות, יס מסרו כי "הסרט יציג את חייו ויצירתו של מאיר אריאל, המשקפים כמעט את כל המעגלים החברתיים הישראלים הקאנוניים. דרך גלגוליו הרבים של אריאל, השערוריות שנקשרו בשמו ובעיקר יצירתו הפרטית שהייתה כרוכה תמיד בחברה הישראלית, יאירו יוצרי הסרט את דמותו כבבואה לתהליכים שעברה התרבות הישראלית." אמדורסקי פעל עד כה בתחום המוזיקה בלבד, וזו התנסות ראשונה וניסיונית בשבילו בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

[*]

(בתמונה: מאיר ותרצה אריאל, יחד עם ילדיהם שחר ושירז, 1976, מתוך האלבום המשפחתי של משפחת אריאל)

טריילר חדש ומסקרן לעונה 4 של "שרלוק"

"שרלוק", העיבוד המודרני המדוקדק והמושחז של ה-BBC לסיפורי שרלוק הולמס, שחררה השבוע טריילר חדש לעונה הרביעית שלה. אם עד עכשיו השיווק לעונה היה נראה אפל ואלים יותר מעונות קודמות, הרי שבטריילר הזה נדמה שמדובר בסדרה שונה לחלוטין.

נקודה בולטת במיוחד כאן היא המשחק הנהדר שכולם מפגינים- קמברבאץ' ושאר הקאסט המוכר מציגים הופעות משכנעות כרגיל, אבל דמותו החדשה של טובי ג'ונס ("קפטן אמריקה") מצטיירת כתפקיד מאיים, דוחה ומעניין במיוחד.

נקודה חשובה יותר כנראה היא הטון החדש שנוזל כאן: הקצביות המותחת, הדיאלוגים המהורהרים, הכמות הבלתי מבוטלת של שוטים שמציגים התרחשות מסוכנת הזכירו לי את "סקייפול" באווירה. ברור מאוד מהקטעים שנראים פה שהעונה החדשה תהיה מפחידה הרבה יותר, אפלה יותר ובעלת סיכונים הרבה יותר גדולים מכל דבר שראינו מהסדרה הזו עד כה, ונדמה שהיא תהווה קליימקס נהדר לסדרה, אם השמועות מהחודשים האחרונים נכונים והיא אכן תהיה העונה האחרונה.

יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ שרלוק (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש דצמבר
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט