חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: שתי סדרות חדשות ל"מארוול"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: "המחוננים" סדרה חדשה של מארוול בניצוחו של בריאן פולר ואדפטציה טלוויזיונית ראשונה לקומיקס "ראנאוויז", לורן מייקלס וסת' מאיירס כותבים יחד סדרה חדשה, ג'ניפר מוריסון עוזבת את "עד עצם היום הזה" וג'ף גולדבלום ודני דה ויטו מאחדים כוחות
פוקס ובריאן פולר בסדרת מארוול חדשה

כעקרון, אני מנסה שלא לדווח יותר מדי על סדרות מארוול חדשות- כי הן בדרך כלל מגיעות כמעט כל שני וחמישי. זה, כמובן, לא תקף לכל פרויקט שבריאן פולר ("חניבעל", "אלים אמריקאים") מעורב בו. פולר הוא יוצר טלוויזיוני מוערך ואהוב עליי במיוחד ומעורבותו בסדרה מעוררת בי עניין.

השבוע הודיעו על "המחוננים" ("דה גיפטד"), סדרה על משפחה שכל ילדיהם הצעירים מגלים לפתע שיש להם כוחות מוטנטיים. הקונספט פשוט למדי, אבל בהחלט יש בו פוטנציאל לקומדיה, דרמה ופאן מוצלחים. בתור הזוג הנשוי שמוביל את המשפחה יככבו סטיבן מוייר ("דם אמיתי") ואיימי אקר הנהדרת ("אנג'ל", "מבוקש"), כשאת שלושת הילדים ישחקו שחקנים לא ידועים. שוחרר גם טיזר עם ההודעה, שלמעשה נראה קצת טיפשי. אבל למי אכפת מאיך שזה נראה כשבריאן פולר הנפלא מפקח.



לורן מייקלס וסת' מאיירס כותבים יחד סדרה חדשה

שניים מהמוחות הקומיים הבולטים בעולם הטלוויזיה האמריקנית, יוצר SNL לורן מייקלס והמנחה והקומיקאי סת' מאיירס, מאחדים כוחות לכתיבת קומדיה חדשה באורך חצי שעה ל-NBC. הסדרה תספר על בוגר פילוסופיה, שמגולם על ידי גלן הורטון ("פילדלפיה זורחת"), שעובר לעבוד כמורה ביולוגיה בבית ספר תיכון. כשהוא מבהיר מהרגע הראשון לתלמידיו שאין לו שום כוונה ללמד את החומר, הוא מחליט להשתמש בסמכותו על התלמידים לצרכיו האישיים השונים. עוד יככבו בסדרה פאטון אוסוולט (סטנדאפיסט ושחקן אורח בכל סיטקום מהעשור האחרון, פחות או יותר) וכוכבת SNL ונסה באייר.

ג'ניפר מוריסון עוזבת את "עד עצם היום הזה"

"עד עצם היום הזה", כמו כמה סדרות גרועות אחרות, הצליחה כל כך שהיא המשיכה הרבה אחרי שהיה לה טעם ממשי להמשיך. בעוד היא התחילה כסדרה מטופשת וחביבה, ההצלחה של שימוש בדמויות דיסני מוכרות עם טוויסטים בגרוש, הובילה למספיק עונות כדי שהצ'ארם המינימלי שהיה לסדרה בתחילתה יעלם לחלוטין, קבורה מתחת לדמויות "לשבור את הקרח" וגרסה לסבית של מולאן. כי לשנות באקראיות פרטים זה לחלוטין שווה ערך ליצירתיות.

בעונה השביעית שעומדת לצאת, הגיבורה הראשית, אמה סוואן, שמשוחקת על ידי ג'ני מוריסון תעזוב את הסדרה. מוריסון, שהכריזמה שלה כשחקנית ראשית היא אחת מנקודות האור העיקריות של הסדרה, החליטה לאחר התלבטות לעזוב את הספינה הבוערת והשוקעת.

הסדרה, כמובן, תמשיך. היא התחילה בתור סדרה שבנויה סביב הדמות הראשית המוצלחת יחסית הזו (גם אם היא חד ממדית למדי), וזה עבד לרמה מסוימת בתור הדבק ששומר את הבלגן הזה כדבר שמרגיש קוהרנטי. עם עזיבתה של מוריסון, הסדרה כנראה תהפוך לצפיית שנאה מושלמת כמעט, אם זה הז'אנר שאתם מחבבים.

האדפטציה הטלוויזיונית ל" ראנאוויז" תגיע ל"הולו" בחורף

זוכרים שלפני מספר פסקאות אמרתי שאני לא רוצה לדווח על יותר מדי דברים של מארוול?. "ראנאוויז" הוא עיבוד לקומיקס המוערך באותו השם, שמעריצים באינטרנט ציפו כבר זמן רב לגרסה טלוויזיונית שלו. המקור נחשב לקלאסיקת קומיקס על שישה טינייג'רים שונים שנלחמים נגד ההורים שלהם, לאחר שהם מגלים שאלו נבלי על. את העיבוד יצרו הצוות שמאחורי "אחת שיודעת" ו"האו.סי", שזה..קצת מדאיג, למען האמת. בכל זאת, יכול להיות שהסדרה תהיה מוצלחת.

[*]

ג'ף גולדבלום ודני דה ויטו מאחדים כוחות

אין הרבה מה להגיד על זה, חוץ מהקונספט שנשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי. ג'ף גולדבלום ("פארק היורה") ודני דה ויטו ("פילדלפיה זורחת"), שניים מהטאלנטים הקומיים האהובים עליי (מהדור שלהם לפחות), בתור שני מוזיקאים מזדקנים ומעצבנים, שרוב האנשים לא מצליחים לסבול אותם (כולל הם עצמם וזה את זה). הסדרה תעקוב אחרי ניסיונותיהם המשותפים להבין מהאנשים שמצליחים לאהוב אותם, למה בעצם הם עושים זאת.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ עד עצם היום הזה (עמוד סדרה)
חץ פילדלפיה זורחת (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט