חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: עונה שנייה ל"טייגר קינג" וטריילר ל"תכנית הבוקר"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: נטפליקס מאשרת עונה 2 לסדרת הדוקו-פשע "חיות רעות" (Tiger King), טריילר לעונה 2 של הסדרה "תכנית הבוקר", טריילר לסדרת הדוקו-פשע "המפלצת שבפנים", תמונות ראשונות מהסדרה "קאובוי ביפופ", בנדיקט קמברבאץ' יככב בסרט "כוחו של הכלב", נטפליקס מפיקה סרט על פי טרילוגיית הספרים "בעיית שלושת הגופים" מאת יוצרי "משחקי הכס" והסדרה "פאנקי ברוסטר" בוטלה ב'פיקוק'
נטפליקס מאשרת עונה 2 לסדרת הדוקו-פשע "חיות רעות" (Tiger King)

בשנה שעברה, הסדרה התיעודית המקורית של נטפליקס "חיות רעות" הפכה ללהיט עצום בתקופת הסגר ברחבי העולם, ואף הולידה "אפטר-שואו" עם ג'ואל מק'הייל. מאז היו כמה שמועות ודיבורים על סדרת המשך, ועכשיו נטפליקס מאשרת רשמית שהיא חוזרת. הסדרה עוסקת בין היתר באנשים המגדלים חתולים "גדולים במיוחד" בארצות הברית, רצח להשכרה, פוליגמיה, מוזיקת קאנטרי ופוליטיקה. ספוילר קצר - עדיין אין לנו מידע על מה תהיה עונה שנייה של הסדרה, למרות שמותר לגלות, שג'ו אקזוטיק עדיין כלוא וקרול בסקין הצהירה בכמה ראיונות כי היא הרגישה שהולכה שולל על ידי נטפליקס ואינה רוצה להיות מעורבת בשום סדרת המשך. יחד עם זאת, יש לצפות שהסדרה תחזור לפני סוף השנה, כיוון שבדרך כלל סטטוס 'עולה בקרוב' מתווסף לכותרים שמושקים תוך 2-3 חודשים בנטפליקס.

[*]

טריילר לעונה 2 של הסדרה "תכנית הבוקר"

השבוע חשף שירות הסטרימינג 'אפל +TV' טריילר לעונה שנייה של" תכנית הבוקר". העונה החדשה בת 10 פרקים ממשיכה את דרמת חדשות הבוקר, בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון, תעלה מדי שבוע החל ב-17 בספטמבר, 2021. ההפקה העונה השנייה הופסקה כתוצאה ממגפת הקורונה במרץ 2020, והתוכנית, שקיבלה הזמנה לשתי עונות, עוד לפני שהושק שירות הסטרימינג של אפל, חידשה את הצילומים באוקטובר אשתקד.



טריילר לסדרת הדוקו-פשע המרתקת: "המפלצת שבפנים: 24 הפנים של בילי מיליגן"

סדרת דוקו-פשע מיוחדת מגיעה לנטפליקס בחודש הבא, ובוחנת את המקרה של בילי מיליגן, שנשפט על מקרי אונס רבים וסובל מהפרעת פיצול אישיות (המכונה כיום הפרעת זהות דיסוציאטיבית). בשנת 1977, אנס סדרתי הגיע לאוניברסיטת אוהיו סטייט בארצות הברית. עדויות גורפות הובילו את החוקרים במהירות לבילי מיליגן, צעיר חסר מטרה עם ילדות טראומטית ורישום פלילי. אולם עם מעצרו, לבילי לא היה זכר לתקיפות, ונראה כי גינוניו השתנו במקום. מצעד של פסיכיאטרים אבחן אותו עם פיצול אישיות ובסופו של דבר קבע, כי עד 24 זהויות מובחנות קיימות במוחו. במקרה שכבש את האומה, הניתוח עיגן אסטרטגיית הגנה משפטית ראשונה מסוגה, ובילי נמצא חף מפשע בגלל אי-שפיות. אולם משפטיו רחוקים מלהסתיים. את הסדרה בת ארבעת הפרקים ביים אוליבייה מגאטון ("חטופה 2"), ומביא את הקצב העלילתי שלו לסדרת תחקירים מרתקת זו, תוך שהוא מציג ראיונות עם משפחת מיליגן, כמו גם חברים, רופאים ואנשי אכיפת החוק, שמנסים להתיר את האמת. למעלה מ-40 שנה מאז גזר הדין, כמעט כולם עדיין שואלים שאלות: האם אישיותו המרובה של בילי אכן שלטה במעשיו, או שמא הייתה כיסוי נוח לסוציופת נרקיסיסטי מבריק? עד כמה פושעים כריזמטיים צריכים להרוויח מהזדון שלהם? והאם טרם הסתיימו הפשעים האלימים ביותר של בילי? 22 בספטמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.



סדרת לייב אקשן ל"קאובוי ביפופ"

תמונות ראשונות מסדרת הלייב-אקשן "קאובוי ביבופ", המבוססת על סדרת האנימה האהובה בעלת אותו שם. שלושה ציידי ראשים צדים את הפושעים המסוכנים ביותר במערכת השמש, אך רק במחיר הנכון. סדרת המאנגה והאנימה היפנית המקורית התמקדה בקורותיה של קבוצה המורכבת משלושה ציידי ראשים, ילדה ארצית וכלב. הסדרה המונפשת שודרה לראשונה בשנת 1998, זכתה להצלחה מסחררת ובעקבותיה יצא גם סרט, שתי מאנגות ומשחק לפלייסטיישן 2. על אף היותה של הסדרה יפנית, היא שואבת השראה רבה מן התרבות האמריקנית בכלל וממוזיקת הג'אז של שנות ה-40-60 בפרט. המוזיקה מלווה כל חלק בעלילה ולכל קטע בסדרה מותאמת נעימה המתארת בדייקנות את מהלך העניינים. 19 בנובמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.

[*]

בנדיקט קמברבאץ' יככב בסרט "כוחו של הכלב"

בעבר פרסמנו כי נטפליקס רכשה את הזכויות העולמיות לסרט המבוסס על הספר "כוחו של הכלב", בו יככבו בנדיקט קמברבאץ', קירסטן דאנסט, ג'סי פלמונס וקודי סמית'-מקפי, ועכשיו יש גם כמה תאריכי הפצה ותמונות ראשוניות. הסרט עוקב אחר האחים העשירים ממונטנה, פיל (קמברבאץ') וג'ורג' בורבנק - שהם שני צדדים של אותו מטבע. פיל חינני, מבריק ואכזר, ואילו ג'ורג' מתנשא, נוקב ועדין. כאשר אחיו מביא הביתה אישה חדשה ואת בנה, פיל המום וכועס, ומייסר אותם עד שהוא מוצא את עצמו נחשף למושג אהבה. לקראת עונת פרסי האוסקר, נטפליקס תעניק לסרט הפצה קולנועית מוגבלת ב-17 בנובמבר, והסרט ישודר בנטפליקס ישראל ב-01 בדצמבר. טריילר יופץ בימים הקרובים.

[*]
נטפליקס מפיקה סרט על פי טרילוגיית הספרים "בעיית שלושת הגופים" מאת יוצרי "משחקי הכס"

המועמד לפרס האוסקר דרק צ'אנג ("Better Days") עומד לביים עבור נטפליקס עיבוד חדש לטרילוגיה הספרותית "בעיית שלושת הגופים". סדרת הרומנים המדע-בדיוניים מאת הסופר הסיני צה-שין ליו מורכבים מהספרים: "בעיית שלושת הגופים", "היער האפל" ו"קץ המוות", אך מכונה בדרך כלל "שלושת הגופים". דוד בניוף, די. בי. וייס (יוצרי "משחקי הכס") ואלכסנדר וייס יעבדו את הספרים לתסריט, אשר יספר מה קורה כשהאנושות מגלה שאנחנו לא לבד ביקום. היצירות השאפתניות מתחילות בימי מהפכת התרבות הסינית ומסתיימות בעוד 19 מיליון שנים. טרם פורסם מועד הפקה או שידור בנטפליקס ישראל. יחד עם זאת, סרט אחר המעובד על-פי ספר אחר של אותו סופר זמין כיום בשירות: "האדמה הנודדת" | "The Wandering Earth".

הסדרה "פאנקי ברוסטר" בוטלה ב'פיקוק'

הסדרה שלימדה את ילדי שנות השמונים לא להסתתר במקרר ישן נטוש - או, לכל הפחות, ללמוד החייאה במקרה שאחד החברים שלך אכן יתגנב לאחת מאותן קופסאות הקרח הישנות והמפחידות - לא תמשיך. הגרסה המחודשת של "פאנקי ברוסטר", שהחזיר שירות הסטרימינג 'פיקוק' כחלק מהרכב השנה הראשונה שלו - לא תחודש לפרקים נוספים.

פיקוק העלה את כל 10 הפרקים של הסדרה המחודשת במכה אחת - ב-25 בפברואר, 2021. הסדרה איחדה מחדש את סוליי מון פריי כפאנקי עם חברתה הוותיקה צ'רי (צ'רי ג'ונסון), ועדכנה את סיפורה כדי להתמקד בפאנקי המגדלת שלושה ילדים לאחר פרידה מבעלה (פרדי פרינז ג'וניור). כמו אביה האלמן - הנרי בסדרה המקורית, פאנקי הצלמת הביאה לביתה ילד אומנה, איזי (קווין קופלנד).
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בנדיקט קמברבאץ'
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט