חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "מייקל" ו"מצולמים" חוזרות והסדרה החדשה של יוצר "פולישוק"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: הסדרות החדשות שעולות במרץ ב-HOT וב-yes, סדרה קומית פוליטית חדשה ב'כאן' בשם "מותק בול באמצע", עיבוד מודרני לסרט "39 המדרגות" בכיכוב בנדיקט קמברבאץ', "אלן נגד פארו" - סדרת התעודה שלא מפסיקה לייצר כותרות, קייט וינסלט מפיקה ומככבת בסדרת מתח וההמשך של "סקס והעיר הגדולה" מוותר על עוד שתי דמויות מפתח
רגע לפני הבחירות: הסדרה הפוליטית החדשה של יוצר "פולישוק"

מותק מרדכי (גילי איצקוביץ), בת 24, פליטת ריאליטי שהפסידה בגמר "האח השורד הבא", מקבלת הצעה להצטרף למפלגת מרכז בשם "בול באמצע" במקום 10 הלא ריאלי – ושוכחת מכל העניין כשהמפלגה זוכה ב-7 מנדטים בלבד. שנה לאחר הבחירות, אחרי ששלושה ח"כים מהמפלגה פורשים בנסיבות חשודות, מותק נכנסת לכנסת ומגלה עולם חדש וקשוח ונהפכת מול עינינו לפוליטיקאית מלאת עוצמה.  

זוהי עלילתה של הסדרה החדשה "מותק בול באמצע" של שמואל הספרי, שכבר הפליא להציג את הפוליטיקה המקומית באור קומי ואבסורדי ב"פולישוק". בסדרה אנסמבל עשיר של שחקניות ושחקנים, בניהם: גילי איצקוביץ, קובי מימון, משה אשכנזי, עדן סבן, ענת וקסמן, דניאל גד, אבי קושניר, דנה דבורין, ליטל שוורץ, יניב ביטון, יקיר שוקרון, נעמי לבוב, צחי הלוי, דני שטג, דליק ווליניץ, יגאל עדיקא, קובי פרג' ועוד. הסדרה בת ה-13 פרקים תעלה רגע לפני הבחירות בימים א' עד- ה' , החל מה-7 במרץ, בשעה 22:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל.



"מייקל" בעונה חדשה ועוד סדרות שיגיעו ל-יס בחודש הקרוב

שנתיים אחרי העונה הראשונה, הקומדיה המצליחה "מייקל" חוזרת בעונה שנייה. העונה החדשה נפתחת באירועי יום הולדתו ה-18 של מייקל, שכמובן מביא איתו חוויות המטלטלות את חיי המשפחה למחוזות הזויים ומצחיקים ביותר. הסדרה, המבוססת על מופע הקאלט העונה לאותו השם, עוקבת אחרי בני משפחת ברוש הלא מתפקדת, החוגגת מדי שנה את יום הולדתו של בנם הבכור שמת מסיבות שאינן ידועות לנו. העונה השנייה עתידה לעלות בבינג' החל מה-25 למרץ הקרוב ב-yes.

[*]

סדרה נוספת שתעלה במרץ היא "המשמר"- סדרה חדשה מבית BBC העוקבת אחר קבוצת שוטרים שמחליטים לקחת את החוק לידיים ולהציל את עירם המושחתת. מה שאולי נשמע כמו גרסה בריטית לסדרה הישראלית "השוטרים", הינה דרמה פנטסטית קומית שנוצרה בהשראת סדרת ספרים ידועה העונה לשם "עולם הדיסק". הסדרה עתידה להיות משודרת ב- yes החל מה-24 למרץ.

ב-10 במרץ תעלה ב-yes "מים שקטים"- דרמת פשע בת 4 חלקים בכיכובם של כוש ג'אמבו ("הטובות לקרב") ודיוויד טנט ("דוקטור הו") . הסדרה נפתחת בשריפה המשתוללת בבית משפחת קנדריק והורגת את האם ושלושת ילדיה הקטנים, בזמן שאב המשפחה מצליח לשרוד את השריפה ולהישאר בחיים. מה שתחילה נראה כתאונה טראגית נחשף כדבר שונה לחלוטין כשבחקירה מתגלה שכל בני המשפחה סוממו.

"מצולמים" חוזרת בעונה שנייה וכל מה שחם ב-HOT הסדרה המוקומנטרית של שלישיית "מה קשור" - שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך - חוזרת בעונה שנייה עם גלריה חדשה של דמויות אשר יככבו בה, לצד כמה מן הדמויות המוכרות מהעונה הקודמת. העונה החדשה הכוללת כ-14 פרקים, מתרכזת בחייהן של שש דמויות מתוסרטות, המצלמות את עצמן בשלל סיטואציות קומיות ומרגשות כחלק מתוכנית הריאליטי הבדיונית (בהשראת "מחוברים") העונה לשם "מצולמים". לצידם של השלישייה, תוכלו לראות כוכבים נוספים כמו נועה קולר, גברי בנאי, קובי פרג' ועוד. הסדרה עתידה לעלות החל מה-1.3 ב-HOT.

"נאפס"- דרמת פשע חדשה שמהווה פרויקט טלוויזיוני ראשון של הבמאית מייסלון חמוד ("לא פה לא שם"). הסדרה חוזרת לשנת 2008 ועוקבת אחרי חבורת סטודנטים פלסטינים המגיעה לתל אביב. העלילה מתחילה להסתבך, כשהחבורה מוצאת את עצמה נקלעת לעסקת סמים עם משפחת פשע פלסטינית שמסבכת אותם עם תעשיית הפשע המקומית, עם המשטרה ועם משפחותיהם. הסדרה עתידה לעלות החל מה-11 למרץ.

"אנחנו מי שאנחנו"- היצירה הטלוויזיונית החדשה של לוקה גואדאנינו ("קרא לי בשמך"). דרמת התבגרות העוקבת אחר דמויותיהם של פרייזר וקייטלין - צמד מתבגרים אמריקאים החיים בבסיס צבאי באיטליה. הסדרה חוקרת תמות על חברות, אהבות ראשונות וזהות, ושואבת את הצופים אל תוך סיפור המתאר את החוויה הכואבת לצד החדווה שבתהליך ההתבגרות. הסדרה עתידה לעלות לשידור ב-HOT החל מה-3 למרץ.



כשהיצ'קוק פגש את קמברבאץ'

לפני שנים רבות בשנת 1935, הבמאי המיתולוגי אלפרד היצ'קוק, יצר את הסרט "39 המדרגות" המהווה עיבוד לספרו של ג'ון באקן משנת 1915 העונה לאותו השם. עכשיו, 86 שנים אחרי אותו עיבוד אייקוני (ו-62 שנה לאחר הרימייק שלו), השחקן בנדיקט קמברבאץ' ("שרלוק", ו"דוקטור סטריינג'") עתיד להשתתף בעיבוד טלויזיוני מודרני וחדש לסיפור המוכר ולגלם את דמותו של ריצ'רד האנאי, כשהעלילה כולה מתרחשת בתקופת זמננו הנוכחית.

הסדרה החדשה תוארה כדרמת אקשן מותחת ופרובוקטיבית העוקבת אחר דמותו של ריצ'רד האנאי, המוצא את עצמו במרכז פרשת קונספירציה כלל עולמית המבקשת לשנות את הסדר העולמי הקיים. כך, הופך ריצ'רד מאדם נורמטיבי לחלוטין, לאדם היחיד שיכול למנוע מאותה תוכנית הרסנית מלקרות. כרגע לא פורסם מהי רשת השידור שתקח את הפרויקט המסקרן תחת חסותה.

קייט וינסלט בדרמת מתח חדשה

הכוכבת וזוכת פרס האוסקר קייט וינסלט עתידה לככב בתפקיד הראשי, בדרמת מתח חדשה עבור רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO. הסדרה החדשה העונה לשם "Mare Of Easttown" , עוקבת אחר דמותה של מארה שיהאן, בלשית החיה בפאתי פנסילבניה, אשר מוטלת עליה משימה לחקור מקרה של רצח מקומי בחשד למניעים אישיים.
על פי היוצרים, הסדרה מבקשת לחקור את צידם האפל של החיים בקהילה, וכיצד המשפחה וטרגדיות עבר יכולים להשפיע ואף להגדיר את החיים בהווה. לקראת גילום התפקיד, סיפרה וינסלט כי בילתה חודשים רבים בעבודה בתחנת המשטרה בפנסילבניה לשם תחקיר על הדמות. לצידה של וינסלט, שלא רק מככבת בתפקיד הראשי אלא גם מפיקה את הסדרה, יככבו בין היתר גם גאי פירס ("ממנטו"), אוון פיטרס ("סיפור אימה אמריקאי"), ג'ין סמארט ("השומרים"), אנגורי רייס ועוד רבים אחרים. הסדרה עתידה לעלות ב-18 לאפריל.



שתי דמויות נוספות נשארות מאחור בגרסה החדשה של "סקס והעיר הגדולה"

אחרי שהודיעו שהשחקנית קים קטרל, המוכרת בזכות דמותה של סמנת'ה ג'ונס, לא עתידה להצטרף לצידן של שרה ג'סיקה פרקר, סינת'יה ניקסון וקריסטין דיוויס, בגלגול החדש של הסדרה "סקס והעיר הגדולה", אשר נקרא "And Just Like That", עכשיו מדווח על שתי דמויות נוספות שהולכות להפתיע בהיעדרן בעונה החדשה.

הסדרה עתידה לעלות ב-HBO בהמשך השנה ותתייחס באופן מפורש להשפעת מגפת הקורונה על העיר ניו יורק בשנה החולפת. מלבד לפרט זה, ההפקה דואגת לשמור על חוסר ודאות מכוון בכל הנוגע לעלילת העונה החדשה, ולכן היה זה מפתיע מאוד לגלות שדמותו של סטיב בריידי – בן זוגה ואבי בנה של מירנדה הובס, ומיסטר ביג- בן זוגה של קרי ברדשאו, עתידים שלא להופיע בעונה החדשה.

"אלן נגד פארו": סדרה דוקומנטרית חדשה

במשך שנים העבודה על סדרת התעודה החדשה על חייהם המשותפים ועתירי הסקנדלים של וודי אלן ומיה פארו נשמרה מתחת לרדאר וצולמה בחשאיות מוחלטת. הסדרה, שעד שבוע שעבר הופיעה בתכנון השנתי של רשת השידור האמריקאית HBO תחת שם הקוד Eliza, עלתה השבוע לשידור בארץ בגופי השידור השונים.

"אלן נגד פארו" עוסקת במשפט המשמורת שהתקיים בין אלן לפארו בעקבות חשיפת הסקנדל הידוע לשמצה והאשמות שלפיהן אלן ניצל מינית את בתו בת ה-7- דילן. הסדרה חושפת בין היתר גם את מערכת היחסים המפוקפקת שניהל אלן עם סון-יי, בתה של פארו. הסדרה בת 4 פרקים, השוזרים סרטונים ביתיים, עדויות משטרתיות והקלטות אודיו הנשמעות לראשונה, משלבת גם ראיונות אישיים בין היתר עם דילן ומיה פארו. לקראת עלייתה של הסדרה סיפרה מיה פארו על התנגדותה תחילה להשתתף ולהתראיין בסדרה מתוך חשש לתגובתו החריפה של אלן כלפיה (שבהחלט לא איחרה לבוא).

מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית בנדיקט קמברבאץ'
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט