האויב שבפנים החיים שאחרי ביקורת סרט

Resident Evil: Afterlife Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "האויב שבפנים החיים שאחרי":
"מושלם לחצות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Resident Evil: Afterlife
משחק מילה יובוביץ', אלי לרטר, וונטוורפ מילר, סיאנה גוילורי במאי/ת פול אנדרסון  
אימה
ביקורת סרט להאויב שבפנים החיים שאחרי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מושלם לחצות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע79.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די14.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחת מסדרות הסרטים החביבות עלי היא "האויב שבפנים". סוג של guilty pleasure, הרי מדובר בסרטים לא מבריקים במיוחד עם תסריטים איומים, משחק במקרה הטוב בינוני ובמקרה הפחות טוב איום ונורא, בימוי שרחוק מלהפתיע אבל בכול זאת הם מבדרים ומהנים. הסרט הראשון בסדרה הוא עדיין הטוב ביותר והבשורה הטובה בנוגע לסרט הרביעי במספר היא שהוא מבדר ומהנה כמו הסרט השלישי. הסרט השני הוא עדיין הסרט הרע ביותר בסדרת הסרטים הבלתי נגמרת ולפי ההצלחה של הסרט הרביעי והסוף הפתוח שלו, היא גם לא עתידה להסתיים בקרוב.את הסרט הראשון ביים פול אנדרסון מי שיהפוך בהמשך גם לבעלה של כוכבת סרטי האויב שבפנים, מילה יובוביץ' והנה הוא חוזר לביים את הסרט הראשון בסדרה שצולם בתלת מימד. התוצאה מספקת מספר רגעים בודדים מפתיעים כגון התליין הענק עם הגרזן, הכלבים שעושים קאמבק מהסרט הראשון והפעם הם מפתיעים כאשר גופם מתגלה כמלתעות ענקיות ויש גם זומבים שמהפה שלהם יוצאת לשון ענקית ורצחנית.
הרגעים הפחות מוצלחים הם סוג של יומן וידאו מיותר שמסביר מה קרה בסרטים הקודמים. יש הרגשה כאילו הוא מאכיל אותנו מידע מיותר ולמען האמת הזומבים שלשמם התכנסנו כאן, קצת פחות מעניינים אלא דווקא המאבק עם הארגון אמברלה ומי שעומד בראשו תופסים מקום משמעותי יותר.מילה יובוביץ' ממשיכה להפגין נוכחות של כוכבת סרטי פעולה ולכבוש את לב הצופים. השחקנית בת ה-35 לא מזדקנת. אלי לרטר (גיבורים) שככבה לצידה בסרט השלישי במספר חוזרת לתפקיד מרכזי גם בסרט הזה. תוספת חדשה ומוצלחה היא וונטוורפ מילר שהליהוק שלו כאסיר מסוכן המתגלה כלוחם טוב לב, הוא סוג של פארודיה על תפקידו בסדרת הפעולה בכיכובו "נמלטים".
נראה שההצלחה בקופות של הסרט הרביעי היא תוצאה של נאמנות מעריציה אבל אין ספק שתוספת ה 3D תרמה לה לא מעט. האמת, האפקטים של התלת מימד חביבים אך לא באמת מרהיבים. משקפי התלת מימד בסינמה סיטי פוגעים בצבע המקורי של הסרט. מי שיוריד את המשקפיים יגלה שהסרט צבעוני הרבה יותר. נראה שהפעלולים היו אפקטיבים על שורת הצופים שישבו לפני וקפצו בלי הפסקה במקומם ולא הספיקו לצחקק ולהתלחשש מפחד. עלי הם קצת פחות עבדו אבל הם בהחלט שעשעו אותי."האויב שבפנים החיים שאחרי" ממשיך לספק 90 דקות של בידור טראשי עמוס סצנות פעולה מגניבות, לעיתים מקפיצות, עם שחקנים נאים בתפקידים ראשיים ותסריט נטול הגיון בסיסי. מסוג הסרטים שכיף לראות בשעת לילה מאוחרת על מסך גדול, כשאין ממש כוח לחשוב ובעיקר רוצים להנות ממוצר קולנועי שיודע בדיוק מה הוא ולא מתיימר ליותר מכך. אני כבר מחכה לסרט החמישי.
האויב שבפנים החיים שאחרי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ירין גולדשטייןגיל: 1428/09/2012 16:53:50
7/10אייקון ציון
סרט אקשן מהנה ויפה שעשוי מדהים מבחינה ויזואלית אבל עלילתית הוא לא משהו ביחס לסדרה הוא לא משהו והוא ממש לא מותח, העתקה של המטריקס בחלק מסצינות הקרב.
שם: SHOUTERגיל: 1529/10/2011 12:29:50
10/10אייקון ציון
סרט פשוט ענק!! ללא ספק הכי טוב בסדרה חבל לי טיפה שפספסתי את התלת-מימד ולראות את הסרט בקולנוע אני בטוח שהוא היה פשוט ענק! אני מאוד שמח שפול אנדרסון ראה את השלישי(שהיה סביר והכי פחות טוב בסדרה) והתחיל להציל את הסדרה המשחק מעולה מאוד נחמד להיזכר במילה ג'וג'וביץ מחסלת זומבים והרבה יותר נחמד לראות את אלי לארטר מהסדרה גיבורים ואת וונתורת מיל מהסדרה נימלטים בתוך הסרט הזה בתור מעריץ של שתי הסדרות אז בקיצור אין לי מילה אחת רעה על הסרט והוא השאיר אותי ממש עם פה פעור אני מחכה לחמישי!
שם: עומר איזנברגגיל: 1920/04/2011 00:59:21
9/10אייקון ציון
סרט מעולה! לדעתי הוא יותר טוב מהקדומים, מהשלישי בוודאות. ראיתי אותם בהפרש של כמה ימים, והוא הרבה יותר עיניין אותי. הוא עשוי טוב, הוא מותח, הוא לא צפוי, הוא מעניין ומשאיר טעם לעוד. אולי אחרי השלישי חשבתי שהסדרה מיצתה את עצמה, אבל עם הרביעי הבנתי שזה עוד לא הסוף ויש להם עוד מה להוסיף.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט