שלגיה והצייד ביקורת סרט

Snow White and the Huntsman Movie Review

תמונת כתבסביון איינשטיין על "שלגיה והצייד":
"תאווה לעיניים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Snow White and the Huntsman
משחק קריסטן סטיוארט, כריס היימסוורת', שרליז ת'רון, איאן מקשאן, בוב הוסקינס, טובי ג'ונס, ריי וינסטון, ניק פרוסט במאי/ת רופרט סנדרס  
הרפתקאות
ביקורת סרט לשלגיה והצייד מאת סביון איינשטיין | מבקרת
ציון המבקר
"תאווה לעיניים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע61.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די35.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קריסטן סטיוארט, שרליז ת'רון, חגיגת אפקטים, צבעוניות מהפנטת, תהלוכה של תלבושות ססגוניות של יביישו את שבוע האופנה בפריז וכריס היימסוורת'... יש משהו לכל אחד. אך עם כניסתכם למעיין האימאג'ים המתגבר, זכרו שהוא נועד לשטוף את העיניים בלבד ושהוא רדוד מכדי לצלול. תיאום ציפיות לקראת הצפייה ב"שלגייה והצייד" כולל רק את העובדה שזהו סרטו הראשון של רופרט סנדרס, במאי פרסומות עד כה; כמו פרסומת דגל לנייקי במחצית הסופרבול, "שלגייה והצייד" הוא מחזה מרהיב, עתיר תקציב ויפיפה נטול דרמה אמיתית ועומק."שלגייה והצייד" הוא אדפטציה מקורית לסיפורה של שלגייה (קריסטן סטיוארט) בה אימה החורגת (שרליז ת'רון) רוצחת את אביה וכולאת אותה במגדל. רק אחרי ששלגייה מצליחה להימלט, מבינה האם שמותה של שלגייה, היפה בנשים על פי המראה שעל הקיר, יעניק לה נעורי נצח ושולחת את מיטב חייליה עם הצייד ששרד את יער האופל (כריס היימסוורת') לצוד אותה. אל תצפו להפתעות או הסתעפויות מסחררות. אולי קצת ימינה, קצת שמאלה, קצת דמעות, קצת גילויים מן העבר, אבל לא הרבה מעבר. זה פחות או יותר הסיפור.
לאחרונה נהייה טרנדי בהוליווד להפקיד הפקות ענק בידיהם של במאים "צעירים" (הבחירה במארק ווב ל"ספיידרמן המופלא", לדוגמא) בתקווה שסוללת המפיקים הותיקים והתסריטאים המנוסים האמונה עליהם תבטיח לפחות החזר מלא על הוצאות בגובה של 200 מיליון דולר. אנחנו כצופים בינתיים מרוויחים מהטרנד ואין ספק שהוא מביא רעננות ויזואלית למסכים. "שלגייה והצייד" הוא אחד הסרטים היותר אסתטיים ומוקפדים שיצאו לאחרונה והיכולת של סנדרס לתרגם את האובססיביות לפרטים הקטנים של עולם הפרסום למסך הגדול היא ממתק מתוק במיוחד.לא ברור איך בשנה אחת זכינו לשני סרטי שלגייה (היה גם "מראה, מראה: הסיפור האמיתי"), אבל אולי זה עוד טרנד קרב לאור העובדה ששני אולפנים עובדים בימים אלו במקביל ובקדחתנות על סרט על פי סיפור חייו של סטיב ג'ובס. כבר מזמן הבנו שרעיונות וסיפורים מקוריים לרוב מגיעים מהיבשת הקרובה אלינו, אז טוב שלפחות זו הרחוקה תמשיך להפתיע אותנו ויזואלית ולספק אקשן צבעוני וכייפי כמו שרק הוליווד יודעת.
שלגיה והצייד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הודגיל: 2519/03/2019 10:54:59
10/10אייקון ציון
ראיתי בנטפליקס ולא היה צריך לשלם על זה בקופות הקולנוע אבל אני חושב שזה סרט נהדר בתור מי שאוהב את הסיפור של "שלגיה ושבעת הגמדים" אני חושב שלהאחים גרים תהיה בעיה אחת גדולה קריסטן סטויארט הייתה נהדרת אבל בשבילי לא מתאים לה לשחק נסיכה יפה מהאגדות ואני חושב שהיא לא יפה מספיק כדי לגלם את שלגיה אבל בקיצור היא מאוד מתוקה אני מאוד נהנתי לא אהבתי את הדברים האפלים שראיתי אבל בקיצור זה סרט נחמד מאוד התחברתי
שם: מבקרת אמינהגיל: 1706/02/2016 12:05:54
6/10אייקון ציון
סרט עם פוטנציאל ענק.. אבל כל הסרט יש ציפייה שיקרה משהו בין הצייד לשילגיה וזה פשוט לא קורה!! לגמרי הרס את הסרט
שם: מור רזגיל: 1329/12/2015 18:02:55
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ולא יותר !!! השחקנים לא רעים, הצילום מעולה, הפס-קול נפלא והאפקטים נהדרים אבל הדיאלוגים, התסריט והעלילה לפעמים משעממים. סרט לא חובה כל כך !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי הרפתקאות
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט