תקווה בהופ ספרינגס ביקורת סרט

Hope Springs Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "תקווה בהופ ספרינגס":
"מקצועי ומכובד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hope Springs
משחק מריל סטריפ, סטיב קארל, טומי לי ג'ונס במאי/ת דייוויד פרנקל  
קומדיה
ביקורת סרט לתקווה בהופ ספרינגס מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מקצועי ומכובד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די24.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נראה שהבמאי דיוויד פרנקל מרגיש נוח יותר כאשר הוא עוסק בנשים או כלבים בסרטיו. מי שהיה אחד הבמאים הקבועים של "סקס והעיר הגדולה" הפך לסנסציה כאשר שני סרטי הקולנוע שביים "השטן לובשת פראדה" ו"מארלי ואני" הפכו ללהיטים שוברי קופות חביבים על הקהל הנשי. הוא יצר לפני שנה את אחד הסרטים הגרועים והכושלים בכל הזמנים, The Big Year עם הקומיקאים ג'ק בלאק, אוון ווילסון וסטיב מרטין. עכשיו הוא חוזר אל חיקה החם של מריל סטריפ, שתפקידה ב"שטן" זיכה אותה במועמדות לאוסקר.סרטם המשותף השני במספר, "תקווה בהופ ספרינגס", הוא לא סרט עירוני מהיר שעוסק באופנה. להפך, הסרט עוסק בזוג פשוט לחלוטין הנמצא בשנות השישים לחייו אחרי 31 שנות נישואים. קאי היא מוכרת בחנות בגדים לנשים באמצע החיים ואילו ארנולד הוא מנהל שמרן למדי במשרד רואה חשבון. נראה שהתשוקה בין השניים התפוגגה זה מכבר. הם לא ישנים באותו חדר מיטות כבר חמש שנים והם גם לא קיימו יחסי מין בערך אותו הזמן. הילדים גדלו ועזבו ומלבד הזכרונות מאהבת נעורים רחוקה אין להם שום סיבה להמשיך ולחיות יחדיו.
קאי לא מוכנה לוותר על הזוגיות רבת השנים ובמקום להרדם עם ארנולד מול משדרי הגולף היא מחליטה לפנות לייעוץ לפני שיהיה מאוחר מדי. היא מגיעה לאתר האינטרנט של דוקטור פילד, אתר המספק ייעוץ לזוגות הנמצאים במשבר. קאי מחליטה להפתיע את ארנולד עם כרטיסי טיסה להופ ספרינגס לשבוע טיפול אינטנסיבי כדי לפתור את משבר הזוגיות שלהם או לגלות שהגיע הזמן לפרק את החבילה. מאחר ודוקטור פילד מתגורר בצפון הרחוק זה מאפשר לתסריטאית ונסה טיילור שלה זה סרט קולנוע ראשון להשתמש בהומור על הבדלי התרבות בין מרכז ארה"ב לצפון, בעיקר בנושא מאכלי ים.יש לציין שיחסית לסרט הוליוודי מסחרי ושגרתי למדי "תקווה בהופ ספרינגס" עשוי באיפוק ואולי אפילו בעדינות מעוררת הפתעה. נכון שההומור בו לא בדיוק מבריק, והסרט לא מספק תובנות חדשות על זוגיות בגיל המעבר. הוא מזכיר למדי את "פריחה מאוחרת" עם איזבל רוסוליני וויליאם הארט שהוקרן לפני כשנה בקולנוע. לעומת המשחק הגרנדיוזי והמוגזם למדי שזיכה את סטריפ באוסקר על תפקידה המעצבן משהו ב"אשת הברזל" דווקא כאן בסרט השולי והלא חשוב הזה היא מפתיעה בהופעה מאופקת כמעט לכל אורכו.
טומי לי ג'ונס שרגיל להופיע בדרמות או בסרטי פעולה בתפקידים מרוסנים ממשיך בקו ההופעות המרוסן שלו והפעם בתפקיד מפתיע ולא שגרתי לאורך הקריירה האלימה שלו. כיף לראות אותו משנה אווירה ומצליח ליצור דמות יומיומית של גבר מזדקן במערכת יחסים שהולכת לשום מקום. הרגעים שבו הוא צריך לבצע תרגילים וללמוד לחזור ולגעת ברעייתו מרגשים למדי. סטיב קארל כדוקטור פילד בעיקר שואל שאלות ומקשיב בהופעתו המאופקת ביותר אי פעם, ויש גם הופעות אורח קצרצרות לאליזבת שואו (לעזוב את לאס וגאס) ומימי רוג'רס (אשתו הראשונה של טום קרוז).צפיתי בסרט ביס פלאנט איילון, ביום חמישי באחד עשרה בבוקר. הייתי בטוח שאהיה לבד באולם ולהפתעתי הוא היה כמעט מלא, זאת אומרת שלסרט יש פוטנציאל להיות להיט לא צפוי. נראה שכרגע מריל סטריפ היא שחקנית הקולנוע היחידה בשנות ה-60 לחייה שיכולה למלא אולמות אך ורק על סמך הופעתה בסרט וכמובן כל עוד מדובר בקומדיה קלילה ולא מחייבת.
תקווה בהופ ספרינגס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: קרויףגיל: 5022/07/2017 11:29:13
6/10אייקון ציון
סרט רגיש ומאופק. מריל סטריפ, טומי לי ג''ונס וסטיב קארל אמינים ונהדרים. הבעיה היחידה שהסרט לא מספיק עמוק, לא מספיק מגוון... זה היה כמעט כמו לצפות ב"אח הגדול" על שני בני-זוג מבוגרים והקשיים בחייהם. זה ממש לא קומדיה, זו דרמה נוגה משהו ומעוררת מחשבה. הייתי מאד ממליץ לבני 50 פלוס, אם הייתי רואה את הסרט בקולנוע - הייתי מתאכזב. כסרט ביתי לא מזיק - בסדר גמור
שם: קוביגיל: 3402/11/2013 16:20:54
6/10אייקון ציון
סרט הפונה לאוכלוסייה המבוגרת.
שם: יובלגיל: 5318/09/2012 00:03:57
8/10אייקון ציון
אחרי שראיתי את הסרט,הבנתי למה הדעות כאן חלוקות בין הגולשים,ולמה יש אבחנה בין הגילאים המולצים לצפייה בו:הסרט בפירוש לא מתאים לגילאים צעירים או בעצם לרווקים, שיתקשו להיכנס לראש של התסריט,והסרט לא מתאים גם למי שלא סובל סרטים עם מעט משתתפים(2.5 במקרה כאן) ומעט דרמות בעלילה ! אני נהניתי מהסרט,למרות שהנושא לא קל,בעיקר בזכות ההופעה הזוגית של שני התותחים-מריל סטריפ וטומי לי ג'ונס המדהימים,שמחזיקים את הסרט כמעט לבדם ובצורה אוטנטית ומשכנעת.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט