אודות אדם ביקורת סרט

About Adam Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "אודות אדם"
  שתף/י
פוסטר
משחק  
קומדיה
ביקורת סרט לאודות אדם מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
אין עדיין הצבעות לסרט זה. דרגו עכשיו!
0/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט זה הנו הפקה אירית מעניינת ומבדרת, אשר פשטותה העלילתית אינה גורעת מחינה. חבורה מעניינת ואיכותית של שחקנים, בהם מוכרים יותר ומוכרים פחות, חברה ליצירת סרט מגובש, מצחיק ושנון זה, הראוי גם ראוי ליחסי ציבור טובים יותר משהוקנו לו.עלילת הסרט מספרת על לוסי (קיית הדסון), שסוף סוף התמתנה והביאה הבייתה בחור מקסים בשם אדם (סטויארט טאונסנד). לא רק שהוא מקסים את לוסי, אלא שהוא מתחבב בקלות על יתר בני משפחתה - קצת יתר על המידה, אם ניתן לומר, שכן במקביל למערכת יחסיו עם לוסי, הוא בונה לעצמו אישיות שונה לגמרי עבור שתי אחיותיה של לוסי, לורה (פרנסס מקדורמנד המקסימה) המופנמת ואוהבת הספרות, ואליס הצינית, והמיושבת בדעתה (דהיינו, המשועממת בחייה). יתרה מכן, הוא אפילו מושך את לבה של דמות נוספת, שכדי לא להרוס לכם את הצחוק הבריא, לא אציין מיהי.
ציר העלילה נע כך, שראשית מסופר הסרט מזוית מבטה של לוסי, ולאחר מכן ממשיך הסרט ומסופר מזוית מבטה של לורה ושל אליס בהמשך, כאשר כל אחת מהן מסתכלת על אותם אירועים בצורה אחרת, משנה פרטים ופה ושם מעלימה פרטים או מוסיפה, הכל כראות עיניה ובסובייקטיביות המאפיינת את דמותה.דמותו של אדם הנה מעניינת כשלעצמה, שכן תפיסת עולמו, הנגלית בסוף הסרט, מוזרה וגרוטסקית ככל שתהא, היא גם תפיסה אנושית והומנית עד מאד. מבחינה זו הסיפור הנו גם מקורי במובן מה, למרות שלכולנו תהיה, כפי הנראה, הרגשה שראינו משהו מעין זה כבר פעם.
הדיאלוגים מקסימים ושנונים, הדמויות סימפטיות ומשוחקות יפה על ידי צוות השחקנים המיומן, והתסריט הטוב בניצוחו של הבמאי, יוצרים חבילה עטופה ומהודקת היטב של קולנוע חביב, אשר למרות שאין הוא קולנוע קלאסי, הוא בהחלט מהווה הנאה צרופה ובילוי ערב מהנה למי שחפצה נפשו בקומדיה חביבה עם מבט שונה על זוגיות ואהבה.לסיכום: משחק טוב ודמויות נהדרות, דיאלוגים טובים, אחלה קומדיה. 8 בסולם יגאל.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט