הביקור ביקורת סרט

The Visit Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הביקור":
"מפחיד כמה שסרט האימה הזה משעמם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Visit
משחק קתרין האן, אד אוקסנבולד, אוליביה דה יונג במאי/ת מ. נייט שאמאלאן  
אימה
ביקורת סרט להביקור מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בסוף מתעורר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מ. נייט שאמלאן הוא הבמאי של "החוש השישי", "בלתי שביר", "הכפר" ועוד שלל סרטים שבמרכזם עמד גימיק המתבסס על טוויסט תסריטאי הנחשף בסופו של הסרט. לאחר שורה של כשלונות ביקורתיים וכלכליים הוא מנסה להציל את הקריירה הדועכת והנעלמת שלו בעזרת סרט אימה דל תקציב. לדאבונו, הסרט בעל התסריט הלא מפתיע והליהוק הבעייתי של חלק מהשחקנים (הילדים, תמיד הוא מלהק ילדים מעצבנים), שוב פעם מצליח לשעמם למוות ומרים הילוך לקראת הסוף. זה קצת מדי ומאוחר מדי.בקה וטיילור מגיעים לביקור אצל סבא וסבתא. הם אף פעם לא פגשו אותם לפני כן, בגלל סכסוך קשה ביניהם ובין בתם הסוררת, אמם של הגיבורים. אחרי עשור פלוס הסבא והסבתא יוצרים קשר דרך פייסבוק עם האם ומבקשים לפגוש את הנכדים. בקה חובבת הקולנוע חולמת להיות במאית סרטי תעודה ואילו טיילור רוצה להיות ראפר. הם מגיעים לראשונה אל הבית הכפרי שנמצא בלב ליבו של אזור כפרי מבודד.
זהירות, ספוילר בהמשך. הנכדים הצעירים יופתעו לגלות שסבתא מסתובבת בלילות ומתנהגת בצורה מטרידה במיוחד ואילו הסבא נוטה להתפרצויות זעם המבוססות על פרנויה. לא בדיוק המפגש האידיאלי. עוד יותר מטרידה העובדה שהאם שולחת את ילדיה בלי שתראה להם תמונה אחת של הוריה. הילדים שמחוברים למחשב ולטלפון לא בדקו גם איך נראים הסבא והסבתא שלהם.מאחר והילדים האלה הם לא בדיוק העיפרון המחודד בקלמר הם יבינו לאט מדי שמשהו לא כשורה עם השניים והקהל יבין ששוב פעם מ. נייט שאמלאן מאכיל אותו לוקשים. יש לציין לטובה את השחקנית קת'רין האן, שבדרך כלל משתתפת בקומדיות וכאן משכנעת בתפקיד דרמטי כאם. לעומת זאת הנכדים בגילומם של אוליביה דה-יונגה ואד אוקסנבולד, שני שחקנים אוסטרלים צעירים, מתאמצים מדי והתסריט החנפני לא עוזר להם.
דווקא צמד השחקנים הותיק דאנה דונאגן ופיטר מקרובי המגלמים את הסבא והסבתא מצליחים להטריד ולעורר אי נוחות קשה גם אם התפקידים שלהם נטולי עומק. "הביקור" בפוטנציאל שלו היה יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי אם הוא לא היה נשען על גימיק שבמציאות של ימינו ניתן להפריך בקלות ואם כבר אז לפחות שהתסריט יהיה ראוי.
הביקור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Nazgulגיל: 2122/02/2017 09:16:34
9/10אייקון ציון
זה אחד הסרטים הכי מוזרים שראיתי אבל הוא ממש טוב. בהתחלה ראיתי אותו בקולנוע אבל יצאתי באמצע כי העלילה לא התקדמה היטב וזה שיעמם אותי מאוד כי ציפיתי לאימה שמבוססת יותר על הפחדות ועל קצב מהיר. אבל מה שקרה אחר כך היה מדהים, במקרה נתקלתי בסרט הזה בבית והחלטתי לראות אותו שוב, והו, כמה שזה היה שווה את זה. לאט לאט התחלתי להבין את הפרטים הקטנים ולהבין שהעלילה איטית אמנם אך שווה לחכות בעיקר בגלל הטוויסט המטורף בסיום שהפתיע אותי לחלוטין. מה שעשה את הסרט הוא הבימוי הייחודי של מ. נייט שאמאלאן שחזר לעצמו ובגדול כאן אחרי שורה של ביזיונות ויחד עם זה גם השחקנים הראשיים טובים ובמיוחד דיאנה דונגן שמגלמת את הסבתא ואד אוקסנבולד שגונב את ההצגה כילד חמוד ומצחיק במיוחד. זה סרט שכדאי לראות עם ראש פתוח והוא מראש לא מתאים לכולם, אבל ברגע שמתחברים לאווירה, זה הרגע הכי טוב, מהרגע הזה מתמכרים ולא רוצים להפסיק.
שם: מיכלגיל: 4223/07/2016 07:09:30
8/10אייקון ציון
סרט חביב, די מותח ומרתק, הדיאלוגים שנונים ויש רגעים מצחיקים, אבל לא כל כך מפחיד. בעצם ממש לא מפחיד בשביל סרט אימה.
שם: טלגיל: 2225/12/2015 18:37:57
6/10אייקון ציון
וואלה לא הבנתי על מה כל ההתלהבות. חודשים שאני רואה ביקורות טובות עליו וציונים 9-10 מחכה שהוא יהיה כבר באינטרנט. והנה הוא הגיע, ולא הבנתי למה חיכיתי . שילוב של אימה קטנה וקומדיה מופחתת, לא מתים מפחד ולא נקרעים מצחוק. 10 לא הייתי נותנת לסרט בחיים, עלילה נחמדה, סרט סביר באופן כללי
קישורים
חץ הביקור (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט