גבר גבר ביקורת סרט

Daddys Home Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "גבר גבר":
"קומדיה קלישאתית וממוחזרת שמבזה את מארק וולברג"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Daddys Home
משחק וויל פארל, מארק וולברג, לינדה קרדליני במאי/ת שון אנדרס, ג'ון מוריס  
קומדיה
ביקורת סרט לגבר גבר מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"מאולץ וממוחזר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
באחת הסצנות האהובות עלי מתוך "מועדון קרב", אדוארד נורטון מתאר איך זה לעבוד במשרד כשהוא סובל במשך חצי שנה מנדודי שינה. הכל מרגיש לו כמו העתק של העתק של העתק. "גבר גבר" (אין קשר ל"גבר, גבר" משנת 2005) סרטו של שון אנדרס ("איך להיפטר מהבוס 2") הוא העתק של העתק של העתק (סימולקרה) של שבלונה עליה מבוססות הקומדיה האמריקאית הטיפוסית. "גבר גבר" הוא יותר שמיכת טלאים שנבנתה מדפי תסריט משוכתבים של סרטים אחרים מאשר סרט שעומד בפני עצמו.יותר מכל, "גבר גבר", מרגיש כמו תאונת דרכים בין סרטי אדם סנדלר ל"צער גידול בנות". גיבור הסרט הוא בראד (וויל פארל), חנון תמים, טוב לב ובעל לשרה היפיפייה (לינדה קרדליני). בנוסף הוא אב חורג מושלם לילדיה שמתקשים לקבל אותו כתחליף אב. הוא רגיש, מחובר מאוד לצד הנשי שלו ומתנדב לכל פעילות אפשרית למען הילדים. הוא למעשה יותר אימא מאשר אבא. חייו משתבשים כאשר דאסטי (מארק וולברג), האב הביולוגי של הילדים, מחליט להגיע לביקור. דאסטי כמובן הוא באד גאי שרירי, חתיך וקשוח וכך בראד מוצא את עצמו מאוים על ידו. דאסטי מתחרט על כך שהוא נטש את שרה וילדיו ומחליט להילחם על מקומו בחזרה מול בראד.
המאבקים הללו יוצרים סצנות שטויות יותר ופחות שכבר נראו בעשרות קומדיות אחרות. ישנן מעט מאוד סצנות מקוריות ומצחיקות ב"גבר גבר" אחת מהן מתרחשת כאשר בראד מגיע לבדיקה אצל מומחה לפוריות. רוב הסצנות כתובות בצורה מאולצת ומתאמצת. יחד עם זאת, הכל נעשה במודעות עצמית מוחלטת, אבל לא מודעות עצמית כזאת שהופכת את הקומדיה למצחיקה ומצילה אותה מעצמה, אלא כזאת שפשוט משתמשת במודעות העצמית כדי לצאת ידי חובה.המודעות העצמית פולשת גם לתוך הפרסומת שהסרט עושה לדגם משפחתי של חברה מסוימת גם בפתיחת הסרט וגם בסיומו, כדי שחס וחלילה הקהל לא יפספס אותו. זאת עוד סיבה מדוע "גבר גבר" הוא יותר מוצר מאשר סרט. זהו סרט שהקהל יודע בדיוק מה הוא יקבל כשהוא יראה אותו כי הוא כבר ראה אותו במידה מסוימת עשרות פעמים. "גבר גבר" הוא גם צעד אחורה למארק וולברג, שלא עשה תפקיד כל כך שטוח, מביך ומבזה מאז קריירת הראפ שלו כמארקי מארק.
גבר גבר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: rotem590גיל: 1731/05/2016 13:42:46
8/10אייקון ציון
סרט מצחיק ומשעשע. אם אין לכם מה לראות, זה יכול אחלה פתרון כי באמת זה סרט נחמד (לא מצוין אבל סרט לא רע בכלל). מארק וולברג ווויל פארל שיחקו אותה :)
שם: ערןגיל: 4712/05/2016 23:22:45
4/10אייקון ציון
קומדיה אמריקנית טיפשית ומצחיקה לעיתים על אבא חורג הנלחם על מקומו כאשר אב המשפחה חוזר לשכונה. מעביר את הזמן אבל ממש לא משהו
שם: מור רזגיל: 1308/05/2016 21:47:40
6/10אייקון ציון
סרט סביר וממוצע !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר והדיאלוגים מעניינים לרוב אבל הפס-קול בינוני, פחות מחצי מהבדיחות מצחיקות והתסריט והעלילה די צפויים בסה"כ. סרט יותר כיפי ומהנה מאשר טוב !!! בקיצור, אפשר לראות !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט