סבא בהפרעה ביקורת סרט

Dirty Grandpa Movie Review

תמונת כתבעתרת סלייטר על "סבא בהפרעה":
"הסרט הגרוע ביותר בקריירה של רוברט דה נירו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Dirty Grandpa
משחק רוברט דה נירו, זאק אפרון, אוברי פלאזה במאי/ת דן מייזר  
קומדיה
ביקורת סרט לסבא בהפרעה מאת עתרת סלייטר | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"גס ורדוד"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע40.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די49.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם בא לכם לצפות בסרט קליל אבל תאי המוח בראשכם יקרים לכם, התרחקו מהקומדיה "סבא בהפרעה" בכיכובם של רוברט דה נירו וזאק אפרון. מומלץ לבחור סרט אחר או לצפות באחת מהקומדיות הישנות והטובות של דה נירו, אותן דירגנו בכתבה שעלתה באתר בשבוע שעבר.הסרט "סבא בהפרעה" מתרחש רגע לפני החתונה של ג'ייסון קלי (אפרון) לבחורה יהודייה ממשפחה מכובדת. ג'ייסון נאלץ לקחת את סבא שלו דיק קלי (דה נירו), יוצא צבא גס רוח שזה עתה התאלמן, לפלורידה. הסב הפרוע משכנע את נכדו לעקוב אחרי חבורת סטודנטים שנוסעת לחופשת האביב בדייטונה ביץ'.
מערכת יחסים בין עו"ד לחוץ ורציני לסבו הסטלן וחסר המעצורים, הייתה יכולה להוות בסיס מצוין לקומדיה משעשעת. אך למרבה הצער, הפוטנציאל של עלילת "סבא בהפתעה" מוחמץ בגלל תוכנו הרדוד ואיכות ההומור הירודה שלו. הסרט הוגבל לצפייה מגיל 16, אך הוא כולל קטעים בוטים, בדיחות סטראוטיפיות וחומרים קשים לצפייה אף לקהל בוגר.אפרון ("היי סקול מיוזיקל", "הדייט שהביך אותי") מגלם את דמותו של הנכד אשר נרתע מהתנהגות סבו באופן משכנע ואמין. התנהגותו של הסב כל כך דוחה עד שלעיתים נראה כי אפרון מזועזע במציאות מדה נירו ומהמילים הגועליות שיוצאות לו מהפה. מעבר לכך, שני השחקנים עושים את העבודה במגבלות התסריט הנורא, והכימיה בין השניים טובה. נראה שדה נירו בעל הרזומה העשיר, משתדל שלא להאפיל על השחקן הצעיר.
לאחר הקומדיה הרומנטית החביבה בכיכובו של דה נירו "המתמחה" (ננסי מאיירס, 2015) שזכתה לביקורות חיוביות, ניצתה תקווה שהסרט "סבא בהפרעה" יצליח להאריך את הקריירה הגוססת של השחקן הוותיק. אך לדאבוננו, "סבא בהפרעה" הוא הסרט הגרוע ביותר בקריירה של הכוכב.במהלך הצפייה בדה נירו בן ה- 72 מביך את עצמו על המסך הגדול, אי אפשר היה שלא להיזכר בסרטים שהשתתף בהם במשך הקריירה המפוארת שלו, כמו "נהג מונית", "הסנדק 2" ו"ג'קי בראון". אין ספק שדה נירו הוא עדיין אותו פרפורמר מוצלח שנדיר למצוא על המסך, רק חבל שהמוניטין המכובד שצבר במהלך עבודתו עם במאים אגדיים, נהרס בשל הסכמתו להשתתף בסרטי טראש איומים.ברובו של הסרט נשמעו קולות צחוק באולם, אבל בסופו של דבר, הקהל שיצא מהסרט נראה היה בהלם ממה שראה, וסביר להניח שהוא עדיין מנסה להתאושש מהחוויה הטראומטית שעבר. תזמון היציאה של הסרט לאקרנים בסמוך לטקס האוסקר, מעצימה את המרחק של דה נירו מהופעותיו המשובחות על המסך הגדול. מוטב שהסרט יימחק בהקדם האפשרי מהרזומה של השחקן הנפלא.
סבא בהפרעה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shaked92גיל: 2530/03/2017 02:50:12
9/10אייקון ציון
סרט מעולה, מצחיק ומהנה. מתאים לכל אחד שרוצה פשוט לנקות את הראש, לחייך ולצחוק בהנאה! זה התסריט הראשון שכתב ג''ון פיליפס והוא בהחלט שיחק אותה!
שם: anipoגיל: 4513/12/2016 16:44:44
6/10אייקון ציון
הרבה נונסנס וגסויות בקומדיה סבירה ובינונית. ג''ייסון עומד להתחתן וקצת לפני כן סבתו הולכת לעולמה. בהלוויה הוא פוגש את סבו שהוא איש מטורף וקינקי ברמות ,שמה שמעניין אותו זה רק סקס בעיקר למרות גילו המתקדם.בתירוץ שרישיונו נשלל ממנו ,הוא מבקש מג''יייסון שיסיע אותו לפלורידה. המטרה העיקרית של הסבא היא להעביר את נכדו חוויות שהמטרה העיקרית שלהן היא הלקח שג''ייסון עושה טעות שהוא מתחתן עם ארוסתו. המסע שלהם רצוף במפגשים מצחיקים כאשר כל אותו הזמן ארוסתו מתקשרת אליו ומבקשת לדעת מה קורה איתו. האם תהיה חתונה בסוף ומי יתחתן עם מי? רוברט דה נירו עם משחק מצויין ומוכיח שוב שהוא יכול לשחק בכל תפקיד. לעומת זאת זאק אפרון לא כל כך מתאים לקומדיות.
שם: shayeגיל: 3523/06/2016 18:20:43
8/10אייקון ציון
סרט קומדייה מטורף נחמד מאוד משעשע מאוד אמריקאי מאוד ! ממליץ
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט