חטאים קטנים ביקורת סרט

The Little Death Movie Review

תמונת כתבדין קליין על "חטאים קטנים":
"קומדיה שנונה ומעוררת מבוכה לעתים לטובה אך גם לרעה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Little Death
משחק אשי הולם, דיימון הרימן, בוג'אנה נובקוביק, פטריק ברמל במאי/ת ג'וש לוסון  
קומדיה
ביקורת סרט לחטאים קטנים מאת דין קליין | מבקר קולנוע
ציון המבקר
"מבדר וקליל"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע58.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
חמש אפיזודות מרכיבות את הקומדיה האוסטרלית "חטאים קטנים" - בכל אחת מהן ישנם רגעים שנונים ומצחיקים אבל הן לא אחידות ברמתן כך שנדמה שהפחות טובות היו מתאימות לתכנית כמו "סאטרדיי נייט לייב" והמוצלחות יותר היו עובדות בנפרד בתור סרט קצר. החיבור הנושאי בין האפיזודות הוא העיסוק בזוגיות וסקס אבל בסוף היום אלו לא החומרים הבסיסיים ביותר מהם בונים קומדיה רומנטית?לסרט שנכתב ובוים ע"י ג'וש לוסון (שגם משחק תפקיד ראשי באחת האפיזודות) יש מראה נקי ומבריק של קומדיה רומנטית אמריקאית אך לוסון מוכיח שכנראה לאוסטרלים ישנו חוש הומור פחות שמרני וקפוץ - כך שרגעיו הקומיים הטובים ביותר ב"חטאים קטנים" מצויים בפער שבין החזות המעט גנרית של הזוגות לבין השיחות ביניהן והבעיות המופרכות איתן הם מתמודדים.
באחת מן האפיזודות מסופר על מייב ופול שיוצאים כבר חמש שנים. הם גרים בבית מאובזר ומפואר ונדמים כזוג שיצא מקטלוג של איקאה. לפול יש פטיש לכפות רגליים ומייב זורמת איתו והכל טוב ויפה – עד שמייב מרגישה מספיק בנוח עם בן זוגה חושפת שיש לה פנטזיה בה היא נאנסת ושהיא רוצה שהוא יאנוס אותה. ישנו רעיון מעניין העומד בבסיס הסיטואציה ומעמיד את הפנטזיות "הנורמליות" של הגבר מול הפנטזיה של האישה שמעוררת בגבר ובצופים אי נוחות. אין שום בעיה עם קומדיה שגורמת לצופה לנוע בכיסאו באי-נוחות אבל זה כל מה שהאפיזודה הזו מעוררת – גם אם ישנן בדיחות מצחיקות הנוגעות לכך, העלילה נמתחת כמו מסטיק עד לסיומה האבסורדי ועדיין לא מצליחה לנצל את הפוטנציאל הקומי והאנושי הטמון בה.ישנם גם את דן ואיבי, זוג שאש התשוקה מעט כבתה ביניהם אחרי שנים ארוכות של מערכת יחסים. המטפל הזוגי שלהם מציע להם לבצע משחקי תפקידים כדי לפלפל את חיי המין שלהם ולאחר הפעם הראשונה שהם משחקים דמויות ומגלים שזה אכן הבעיר בהם אש שלא הייתה זמן רב – דן מגלה שבוערת בו גם אש המשחק והוא לוקח את התפקידים שלו יותר מדי ברצינות.
כך כאשר הם משחקים ברופא וחולה הוא מודיע לאשתו שיש לה צהבת ולאחר מכן לא מצליח להבין מדוע היא לא רוצה לשכב איתו והיא לא מוצאת את המשחק הזה סקסי. דיימון הארימן (שמוכר אולי לצופי סדרת הטלוויזיה "Justified"), הופך את דן מדמות שבידיים אחרות הייתה יכולה להיראות מטופשת לחלוטין לדמות מעניינת שמגלה בעצמה דברים חדשים ומרעננים שלא ממש מתקבלים בעין יפה אצל מי שאמורה להכיר אותו הכי טוב.גם בשאר האפיזודות ישנם רגעים יפים ומומלצים אבל הן לא הותירו יותר מדי רושם ונדמה שחלקן היו יכולות להיות להיט כמערכוני יוטיוב מושקעים וחלקן היו יכולות להיחתך וההנאה מהסרט לא הייתה נפגמת. עדיין זהו סרט מבדר וקליל עם הרבה רגעים חינניים ומצחיקים שיעלו לכל צופה חיוך, גם אם לפעמים טיפה מובך, על הפנים.
חטאים קטנים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נתנאלהגיל: 5017/08/2018 12:45:03
10/10אייקון ציון
סרט נהדר. אמיתי. משכנע. כל כך מעניין. עשוי כל כך טוב ומכבד. מומלץ מאד.
שם: donsגיל: 5022/08/2016 18:15:32
8/10אייקון ציון
חח חביב ביותר,לצפיה כיפית עם בת הזוג, ערב של כיף,אבל לא יותר מזה.
שם: אורגיל: 5625/07/2016 20:11:10
8/10אייקון ציון
מצחיק, דרמטי, ומעורר הזדהות לכל הזוגות הנשואים או שנמצאים יחד כמה שנים. מספר זוגות בגילאים ושלבים שונים בחיים, העוברים משבר זוגיות, וסוף מפתיע שמקשר ביניהם.
קישורים
חץ חטאים קטנים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט