מייק ודייב מחפשים דייט ביקורת סרט

Mike and Dave need a Wedding Date Movie Review

תמונת כתבאלעד שלו על "מייק ודייב מחפשים דייט":
"לפעמים מצחיק, רוב הזמן פשוט טיפשי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mike and Dave need a Wedding Date
משחק זאק אפרון, אנה קנדריק, אדם דווין, אוברי פלאזה במאי/ת ג'ייק סצימנסקי  
קומדיה
ביקורת סרט למייק ודייב מחפשים דייט מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"הומור ילדותי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע51.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות15.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הקיץ הגיע ואיתו מגיעות קומדיות הקיץ שכל המטרה שלהן להוציא אתכם עם חיוך על הפרצוף בכל מחיר. "מייק ודייב מחפשים דייט", סרטו הראשון באורך מלא של הבמאי ג'ייק סצ'ימנסקי, היא קומדיה שכזו ובגזרת הצחוקים היא מספקת בחלקה את הסחורה, אבל אפילו בעונה חמה שבה אנו לפעמים רוצים רק לקרר את המוח בקומדיה טיפשית ומהנה, "מייק ודייב" היא גסה, נמוכה ומפוזרת מדי מכדי להיחשב כמוצלחת לסוגה.מייק (אדם דווין, "משפחה מודרנית") ודייב (זאק אפרון) הם שני אחים פרועים שלא ממש התבגרו ומצליחים לחרב כל אירוע משפחתי בו נכחו. הוריהם מכריחים אותם להביא בנות זוג הולמות למסיבת החתונה של אחותם בהוואי, כדי שיימנעו מלהתחיל עם אורחות האירוע ולהרוס את החגיגה. השניים מפרסמים מודעת דרושים אליה נענות בחורות רבות, ולבסוף הן בוחרים בשתי בחורות פרועות - טטיאנה (אוברי פלאזה) ואליס (אנה קנדריק), שמעמידות פני מהוגנות כדי לזכות בחופשה חינם.
כצפוי העניינים נחרבים במהרה, האופי האמיתי של הבנות נחשף וגם מייק ודייב חוזרים לסורם והחבורה מצליחה לגרום להרס האירוע בשלל דרכים מגוונות החל ממסז'יסט אינדיאני חרמן שמעניק עיסוי אינטימי לכלה, דרך דריסת הכלה על ידי טרקטורון ועד למעשה מגונה שמתבצע בבת דודתם על ידי טטיאנה בתמורה לכרטיסים להופעה של ריהאנה. כפי שהבנתם, ההומור בסרט לא מעודן במיוחד ומנסה, כדרכן של קומדיות אמריקאיות בשנים האחרונות, להכניס מספר סצינות בוטות במיוחד שייחרטו בזיכרון הצופים ויגרמו לצחוקים של מבוכה.לפעמים זה עובד, פעמים אחרות זה סתם מיותר וחסר טעם. לזכותו של הסרט כמות הבדיחות בו רבה, כך שסצנות מיותרות נדחקות במהרה לטובת בדיחה או חילופי דיאלוג מוצלחים. הרבה מההומור נשען יתר על המידה על רפרנסים תרבותיים, מה שמצריך את הקהל להיות מעודכן בנבכי התרבות האמריקאית ויגרום לחלק גדול מההומור בסרט להתיישן עם הזמן.
בעוד זאק אפרון כבר הוכיח ב"שכנים" את יכולותיו כשחקן קומי מוצלח ומספק הופעה אמינה ביחס לאיכות הטקסט שניתן לו, אדם דווין במשחק מוגזם ובדמות הבלתי נסבלת שנכתבה עבורו, גורם לרצות שהסצנות בכיכובו יסתיימו בהקדם. אנה קנדריק ואוברי פלאזה הן ליהוק מוצלח לתפקיד הבנות המופרעות, אך טובות מבפנים, ומצליחות להוות קונטרה הולמת מול צמד האחים.התסריטאים אנדרו ג'יי כהן וברנדן אובריאן ("שכנים", "בתול בן 40") הוכיחו בקומדיות הקודמות שהם כתבו ביחד שהם יכולים ליצור סיפורי "ברומאנס" פרועים ומוצלחים, שיש בהם יותר מהנראה על פני השטח. בסרט הזה ההומור הנמוך והעלילה הלא מספיק מעניינת, יוצרים קומדיה ילדותית שלא מצליחה לשחזר את הצלחת סרטיהם הקודמים וברגעיה החלשים נדמית יותר כאחת מקומדיות החופשה חסרות ההשראה שאדם סנדלר מספק לאחרונה, ופחות כקומדיות הפרועות המוצלחות על המבוגרים שלא מצליחים להתבגר של עידן פוסט ג'אד אפאטו.
מייק ודייב מחפשים דייט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1323/12/2016 00:36:34
5/10אייקון ציון
סרט ממוצע וחובבני !!! השחקנים מעולים, הצילום מצוין, הפס-קול נהדר ורוב הדיאלוגים מעניינים אבל מרבית הבדיחות טיפשיות ולא מצחיקות והתסריט והעלילה צפויים ולא מקוריים בכלל. בקיצור, סרט לא טוב. עדיף לוותר !!!
שם: shayeגיל: 3521/10/2016 11:32:31
9/10אייקון ציון
סרט קורע מצחוק. מזמן לא נתקלתי בסרט שאני כל הזמן צוחק. הכל מסביב סביר...אבל ההומור הרג אותי. ממליץ מאוד
שם: mikmikגיל: 4711/08/2016 05:06:53
5/10אייקון ציון
אינפנטילי למדי
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט