מהיר ועצבני 8 ביקורת סרט

The Fate of the Furious Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מהיר ועצבני 8":
"עלילה טלנובלית שלא היתה מביישת את ערוץ "ויוה""
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Fate of the Furious
משחק דווין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'ם, וין דיזל, שרליז ת'רון, אווה מנדז, מישל רודריגז, לודרקיס, הלן מירן במאי/ת פ. גארי גריי  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למהיר ועצבני 8 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"יומית מבדרת"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע75.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די21.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
יש דבר אחד ברור כאשר הולכים לסרט המשך בסדרת הסרטים הבלתי נגמרת "מהיר ועצבני": כדי ליהנות מהמוצר הזה, צריך לנתק את המוח למשך 136 דקות ולהיסחף לתוך עלילה בלתי אפשרית ונטולת כל היגיון בסיסי. להתמוגג ממשחק מביך של שחקניות זוכות פרסי אוסקר כגון הלן מירן ושרליז ת'רון שהגיעו להתפרנס לא בכבוד, לצד כוכבי סרטי פעולה שחלקם לוקחים את עצמם בקלילות כמו ג'ייסון סטיית'ם ודווין ג'ונסון. כמובן אי אפשר להתעלם מתעלומת וין דיזל, שעם השנים איבד מהכריזמה שלו והוא מדקלם את הטקסטים המביכים שנכתבו עבורו, כאילו הוא נמצא בדרמה איכותית רצינית ובעוד רגע ממש מישהו ייתן לו מועמדות לאוסקר.התסריטאי כריס מורגן מלווה את סדרת הסרטים מאז הסרט השלישי והוא מצליח ליצור עולם שבו דמויות שהופיעו בסרטים קודמים חוזרות לסרטים החדשים, אבל הטקסטים וההתפתחויות העלילתיות אף פעם לא היו הצד החזק של סרטי "מהיר ועצבני". המנטרות החוזרות על עצמן בנוגע לכוחה של אחדות המשפחה, כלומר דיזל וחבורתו, הפכו שחוקות ומתחילות לעייף. למזלם של הצופים לצד העלילה על התפרקות המשפחה וחזרתה לשלמותה ישנן גם סצנות פעולה מופרכות לחלוטין ולכן גם מבדרות במיוחד. זה מתחיל במרוץ ברחובות הוואנה קובה ומסתיים אי שם באיסלנד הקפואה כאשר בדרך עוצרים בגרמניה.
אם מישהו זוכר את הסרטים הראשונים בסדרה, חבורת השודדים חובבי המרוצים כבר מזמן לא באמת עבריינים. עכשיו הם סוג של מרגלי על – ג'יימס בונד על גלגלים. הפעם הם מגויסים כדי להעלים פצצה קטלנית מידי חבורת טרוריסטים רצחנית אבל סייפר, טרוריסטית הייטקיסטית עם צבא שלם של פירוטכניקה, משבשת להם את התכניות כאשר היא מגייסת לצידה את וין דיזל וגונבת את הפצצה לעצמה. לגברת יש מזימה מרושעת ליצור כאוס בעולם וזה כולל כנדרש גם צוללת גרעינית שנשלטת על ידי טרוריסטים אחרים. בקיצור וין דיזל מגויס על ידי שרליז ת'רון, וזה הטוויסט העלילתי: היהפוך נמר חברבורותיו? מה הסיבה האמיתית לכך שדיזל הפך כך סתם ביום בהיר אחד לאויב המדינה שהצטרף לכוחות הרשע? והאם זה בכלל משנה?אל החבורה מצטרף השנה דמוי פול ווקר בשם סקוט איסטווד, הבן של קלינט, המגלם סוכן צעיר בן טיפוחיו של קורט ראסל הותיק שהצטרף לסדרת הסרטים לפני כשנה. הוא אחראי לצד הלבן של הסרט, המתגאה בכך שמדובר בסדרת סרטי הפעולה המולטי-תרבותית הראשונה. מישל רודריגז עדיין מרשימה, ולמרות ההצטרפות של שתי זוכות אוסקר לסדרת הסרטים המדוברת, היא עדיין הגברת הראשונה בסדרת הסרטים הלוהטת.
פ. גארי גריי, שביים כבר סרט בסגנון בשם "הג'וב האיטלקי" עם שרליז ת'רון וג'ייסון סטיית'ם, מספק ב"מהיר ועצבני 8" את הסרט הגדול ביותר בסדרת הסרטים הלוהטת: צוללת משתוללת במרדף אחרי הגיבורים בכלי רכב ארבע על ארבע על גבי קרח, קרב משעשע במטוס בכיכובם של ג'ייסון סטיית'ם ותינוק, מרוץ מכוניות בהוואנה, מרדף ברחובות מנהטן עם מאות מכוניות ועוד שלל סצנות מיותרות פחות או יותר.בסך הכל מדובר בעוד סרט של "מהיר ועצבני" שאולי הושקע בו יותר כסף (מעל 200 מיליון דולר) ולכן יש בו מרדפים מורכבים ועשירים תקציבית, אבל הם לא מחפים על העובדה שבסך הכול מדובר ביומית המיועדת לחובבי סדרת הסרטים, עלילה טלנובלית מופרכת מיסודה המיועדת למשוך קהל חובב ערוץ "ויוה", שלל מכוניות, מטוסים, צוללת וגם טנק, המון מכות וגם גברים שריריים מחוטבים לבנות וגם לבנים. אולי זה סוד ההצלחה של הסדרה הזאת היא מתאימה כמעט לכל אחד, כל עוד אינך מצפה לסרט איכותי.
מהיר ועצבני 8 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מפגשי רכבים בישראלגיל: 3530/07/2019 06:46:43
9/10אייקון ציון
הסרט מעניין וכיפי הסרט ניהיה יותר אקשן קומדיה מאשר סרטי מרוצים לפי דעתי הכי יפה היה ה1,כל מי שאוהב את הסידרה היה אוהב את הסרט אפקטים מגניבים וכיפיים, אבל החיסון של השחקן של מהיר ועצבני פול ווקר ז"ל מרגישים אותו בסרטים! היה חיבור משותף בינו לבין דיזל שהיה עושה את הסרט לאפילו מהנה יותר, בגלל זה ציון 9 !
שם: משהגיל: 3317/12/2017 12:45:12
10/10אייקון ציון
עוד סרט ענק מסדרת סרטיי הפעולה של מהיר ועצבני
שם: עומרגיל: 2614/08/2017 17:53:25
4/10אייקון ציון
לא מצליח לחדש. אקשן סתמי והשילוב של המכוניות בו נראה מאולץ מתמיד. ההנאה העיקרית מהסרט היא כמות הפיצוצים וסצנות המרוץ והמרדף היקרות שמראות מה ניתן לבצע בעזרת תקציב גדול.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט