שבועיים מראש ביקורת סרט

Two Weeks Notice Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "שבועיים מראש"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Two Weeks Notice
משחק סנדרה בולוק, יו גרנט, אלישיה וויט, דיוויד הייג, דוריאן מיסיק במאי/ת מארק לורנס  
קומדיה
ביקורת סרט לשבועיים מראש מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די71.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
את יו גרנט אני מחבב. את סנדרה בולוק לפרקים כן ולפרקים לא. אבל השילוב של השניים בקומדיה רומנטית, אמרתי לעצמי, לא יכול להביא תוצר רע. אכן החזקתי בדעה זו גם בסופו של "שבועיים מראש", אם כי בהחלט לא מדובר ביצירה שנונה עם שאר רוח.שבועיים מראש" מספר על לוסי, עו"ד פעילה למען זכויות אדם וקהילה, אשר מוזמנת על ידי "אוייבה" המושבע משכבר הימים, המיליונר השרמנטי ג'ורג' וייד (יו גרנט) לעבוד עבורו. השוחד - יזדמן לה לפעול, באמצעות מיליונים פטורים ממס שהוא מפריש לצרכי צדקה, למען המטרות אותן היא מנסה לקדם. המחיר - עם זאת - הוא גדול בהרבה ממה שהיא מוכנה לשלם. היא הופכת להיות אומנת/עוזרת לעת מצוא לבוס החדש שלה, שלא מקבל שום החלטה בלעדיה. ושלא תטעו, לא מדובר בהחלטות ברומו של עולם. לא ולא, מדובר בבחירת עניבות, התאמת בגדים, בחירת דוגמאות מעטפות ללוגו של החברה וכהנה וכהנה. לוסי, לאחר שנה של עבודה אצל השמנדריק, מחליטה שקצה נפשה והיא נותנת לו הודעה מוקדמת להתפטרותה של שבועיים מראש. אולם, במהלך השבועיים הללו מגלה לוסי, כי היא הולכת ומתאהבת בוייד - זאת שעה שמחליפתה בתפקיד הנה סקסית בעליל וישר לוכדת את תשומת לבו.
אתחיל במה שצרם לי בסרט - חוסר אמינות. הדמות של סנדרה בולוק אינה אמינה, ונראית כמו חייזר שנחת מהירח - בולסת בלי סוף ונשארת עם פיגורה של דוגמנית על; אידיאליסטית נוקשה אבל ממירה את כל האידיאלים בחליפות מחויטות יוקרתיות וטעימות ממנעמי השמנת שמציע לה המיליונר. גם המשחק המוגזם של סנדרה בולוק מתחיל, בשלב מסוים, להיראות פתטי מעט, למרות רגעים חמודים המבליחים פה ושם. יו גרנט, לעומתה, נראה נינוח יותר בתפקיד, ומחליק לתוך דמותו של המיליונר השטחי והקליל בנעימות. עם זאת, נראה כי הוא ממיר את תפקידי העבר של הלוזר הנבוך והרגיש בתפקידי יאפי/צפוני שטחי וקליל (יומנה של ברידג'ט ג'ונס; רווק פלוס ילד). אם לא ייזהר, ימצא את עצמו שוב תקוע בשטאנץ של דמות מסוימת, דבר שממנו כנראה רצה להימלט.בנוסף, נראה כי התסריט אינו חד מספיק, ואין בו מפנים עלילתיים של ממש. את העניין מספקים רגעים קומיים לא רעים, אך גם מי שנהנה מהסרט יתקשה לומר שהעלילה של הסרט מעניינת. ישנן גם סצינות לא מעטות שלא ברור עד כמה היו חיוניות לפיתוח הדמויות או העלילה.
עם זאת, אין צורך להחמיר מדי עם הסרט, שכן במכלול הדברים, אכן מדובר בקומדיה רומנטית חביבה ומהנה, עם רגעים קומיים טובים לא מעטים. גלריית הדמויות בסרט חביבה למדיי, ויו גרנט אכן נותן הופעה טובה (ולעיתים גם סנדרה בולוק). הבדיחות והשנינויות אינטליגנטיות למדיי, והסרט לא נקלע לתבנית של קומדיית סלפסטיק זולה, אלא מצליח לשמר אוירה נינוחה ומהנה לכל אורכו. בימינו, תודו, גם זה משהו.לסיכום: קומדיה רומנטית קלאסית; בידור קליל ונעים לערב. 7 בסולם יגאל.
שבועיים מראש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: yair hגיל: 1617/05/2003 00:48:29
6/10אייקון ציון
סרט מאוד אינטלקטואלי וקשה להבנה, יש קטעים שהוא אפילו מרדים, אבל לאט לאט הסרט משתפר. בסרט יש אולי קטע אחד שמצחיק, הסרט מותאם כביכול לאינטלקטואלים בלבד.
שם: mooshon schגיל: 2902/04/2003 02:58:44
1/10אייקון ציון
2 שחקנים מאוסים. יו גרנט כבר מזמן לא עובר אצלי ביקורת בפאתטיות המשחק האנגלית המתערבבת תמיד עם רומנטיות ותמימות מוגזמת. סרט רע . התפלאתי לשמוע שזה הצחיק מישהו. על סנדרה בולוק אין ברצוני לכתוב כבר..מספיק לראות את "ספיד" ולהבין למה.
שם: נועה סיגלרגיל: 1501/04/2003 20:52:38
10/10אייקון ציון
סרט פצצה לכול הבנות שרוצות ללכת עם חבר כדי לכן זה נורא רומנטי ומעניין
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט