אהבה חסרה ביקורת סרט

Loveless Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "אהבה חסרה":
"עוד יצירה רבת עוצמה ומלאת ביקורת של זביגיניצב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Loveless
משחק מריאנה ספיבק, אלכסיי רוזין, מאטווי נוביקוב במאי/ת אנדריי זבייגינצב  
זר
ביקורת סרט לאהבה חסרה מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"מצמרר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע84.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די12.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרטו החמישי של הבמאי הרוסי המחונן אנדריי זבייגינצב, "אהבה חסרה", משתמש בנישואים כושלים כדי לשרטט מראה מאוד לא מחמיאה של רוסיה כאומה מנוכרת, מנוונת ומתפוררת.בוריס וז'ניה נמצאים בעיצומו של הליך גירושין מכוער, הם מתעבים אחד את השנייה כשבתווך נמצא בנם בן ה-12 שבוכה לו בפינה וסופג עוד ועוד מהדם הרע שנמצא בין בני הזוג - ואז הילד נעלם. בהתחלה איש לא שם לב לכך והזוג לא ממהר להתקשר למשטרה, בסופו של דבר לנוכח אוזלת היד של הרשויות מתארגן מבצע חיפוש שהופך את הסרט לחוויה חזותית של רוסיה המתמוטטת כשהמחפשים עוברים בין בניינים אפרוריים מנוכרים, יער קפוא וחורבות מטות ליפול.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
ברקע נמצא סיקור טלוויזיוני של יחסי רוסיה-אוקראינה שמתריע על האומה הרוסית ככובשת ומיליטנטית, ואם זה לא מספיק באחד הקטעים רצה האם על הליכון כשעל בגד האימון שלה רקומה המילה רוסיה והצופה מבין כי רוסיה הולכת לשום מקום. הריקבון המוסרי של בני הזוג שאיבדו את עצמם לדעת הוא סממן של ריקבון עמוק הרבה יותר של החברה הרוסית שעליה מתריע זבייגינצב גם בסרטו הקודם, "לוייתן".זבייגינצב ציין בפסטיבל קאן כשנשאל על הסרט כי בימינו העולם הוא אנטי הומני ומרוקן מתוכן וכי עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי לשנות אותו לפני שכולנו נהפוך למתים מהלכים א-מוסריים. "אהבה חסרה" מציג לנו מראה מבעיתה וקודרת של רוסיה הפוסט מהפכנית שבה כל דאלים גבר והרשעים טוב להם. "אהבה חסרה" הוא סרט כואב ומכאיב וזבייגינצב מוכיח שוב כי הוא אחד הבמאים המעניינים בימינו.
אהבה חסרה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: chenbatevaגיל: 5806/04/2018 18:21:59
9/10אייקון ציון
סרט עצוב וקשה המביא ללא כחל וסרק את נושא הגירושים, בעיניהם שם של ילדים, אר בעל כורחם מוצאים עצמם בלב הסערה. פרוק התא המשפחתי,משבר אמון בביטחון שנתנו בהוריהם כסלע איתן לחייהם, וזוגיות חדשה של ההורים. מציאות קשה, מורטת עצבים, גורמת לאמפטיה , ולמרבה הצער מסתיימת בצער גדול וקורע לב. טקסטים חזקים. צילומים מצויינים. משחק מדוייק, מכאיב ומעורר מחשבה של סיטואציות מחיים האמיתיים.
שם: אתינהגיל: 6521/02/2018 00:06:21
7/10אייקון ציון
סרט ארוך מדי, איטי מדי, קשה, מורט עצבים ואכזרי. מבחינה קולנועית הוא עשוי למופת, אך לי באופן אישי הצפיה בו היתה קשה. אינני יודעת האמת אם להמליץ עליו או לא...
שם: גלית צבאןגיל: 4520/02/2018 07:16:16
9/10אייקון ציון
הדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי מהסרט - חיבקתי ונישקתי את ילדיי , הנושא צורם ילד מוזנח שהוריו אינם מתעניינים בו ומתעסקים בעצמם בלבד , משחק טוב , מותח אבל ארוך מידי ,הסרט מראה ברעיון שלו מה חשוב באמת בחיים , סדר עדיפויות ,נהניתי אבל משהו היה חסר לי ,הסוף משאיר מקום למחשבת הצופה שזה נחמד , כי לא שוכחים מהר את הסרט . מומלץ לבעלי סבלנות לסרטים איטיים ולסיבולת של שפה זרה . רוסית - לא כזה נורא האמת.
קישורים
חץ אהבה חסרה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט