אנאבל 3 ביקורת סרט

Annabelle Comes Home Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנאבל 3":
"רכבת שדים מבדרת לבני תשחורת חובבי הז'אנר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Annabelle Comes Home
משחק מקינה גרייס, מאדיסון איסמן, מארי אלן, וייט סאריף, פטריק וילסון, ורה פארמיגה במאי/ת גארי דאוברמן  
אימה
ביקורת סרט לאנאבל 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אימה לנוער"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
היקום הקולנועי של סדרת סרטי האימה החביבים למדי של "לזמן את הרוע" ממשיך להתרחב. גארי דאוברמן, שכתב את התסריטים לשני הסרטים הקודמים של "אנאבל" וגם את התסריט לסרט "הנזירה" השייך לאותו יקום קולנועי, לקח על עצמו גם את משימת הבימוי. הוא גם אחד משלושת התסריטאים של להיט האימה "זה" וגם אחד היוצרים של סדרת הטלוויזיה המבוססת על הקומיקס Swamp Thing. התוצאה תחת ידיו של התסריטאי הוותיק והבמאי הצעיר היא אמנם מכנית אך משעשעת מסוגה."אנאבל 3" כמו קודמיו וכמו סרטי "לזמן את הרוע" פועלים לפי החוקים המוכרים בז'אנר, אך עושים זאת ביעילות אלגנטית. הם בעיקר מיועדים לבנות ובני תשחורת כמו גיבורי הסרט עצמם. "אנאבל 3" הוא גם המשך של האופנה האחרונה בהוליווד והיא להתמקד בגיבורות נשיות. רוב הזמן העלילה עוקבת אחרי שתי נערות בנות טיפש-עשרה וילדה בת 10 הנאלצות להתמודד עם רוחות ממש לא סימפטיות המנסות לשים קץ לשלושתן.
כמו הסרטים הקודמים ביקום הקולנועי שרקח המפיק/במאי ג'יימס וואן ("המסור", "לזמן את הרוע" 1+2, "מהיר ועצבני 7", "אקוומן") ביחד עם גארי דאוברמן המוצר שלהם פועל על רגשות מאוד בסיסים ולא מפותחים. יצירת אווירה בעזרת מוסיקה שלפתע תקפיץ את הקהל ממקומו או דמות מטרידה שתזנק מול המצלמה. לא מדובר ב"פסיכו", "מגרש השדים" או "הניצוץ". המורכבות הפסיכולוגית היא מכאן והלאה, על אף שהסרט העכשווי עוסק בהתמודדות עם שכול. אבל מדובר רק בנימוק עלילתי כדי להקפיץ את הקהל באולם ממושבו ולגרום לבני הנוער להרגיש כאילו הם ברכבת שדים בלונה פארק. יש לציין שהם עושים זאת היטב ומספקים את הסחורה.העלילה עוקבת אחרי ג'ודי בגילומה של מקנה גרייס הזכורה כ"קפטן מארוול" הצעירה. ג'ודי היא בתם בת ה- 10 של חוקרי העל-טבעי אד וורן (פטריק וילסון "הנוסע") ולוריין וורן (וורה פרמיגה, גם היא נראתה לאחרונה ב"הנוסע") המשחזרים את תפקידיהם מסרטי "לזמן את הרוע". מי שמקווה להנות מהנוכחות של הצמד וורן לאורך כל הסרט עתיד להתאכזב, הם נמצאים על תקן שחקני משנה.
העלילה מתמקדת בג'ודי הנשארת לבד בבית עם השמרטפית מרי אלן המגולמת על ידי השחקנית הצעירה, מדיסון איסמן הזכורה מהחידוש של "ג'ומנג'י". את דניאלה חברתה הטובה של מרי אלן מגלמת קייטי סאריף. שלוש השחקניות הצעירות יצטרכו להתמודד עם הבובה הלא ממש סימפטית אנאבל המשתחררת מכלאה ומעוררת לחיים שלל רוחות מקוללות. יהיה גם בחור צעיר וחביב בשם בוב, שמרי אלן מחבבת, שיופיע באמצע הסרט כדי להכניס קצת רומנטיקה והומור.התוצאה היא כמו עלייה על רכבת השדים בלונה פארק. מהמסך יקפצו כל אחד בתורו כלה רצחנית, זאב טורף, רוחות עם מטבעות על העיניים, סמוראי ועוד שלל יצורים. מדובר בדהירה כייפית עבור מעריצי סדרת הסרטים. התוצאה מציעה את כל מה שהקהל הרחב אוהב בסרטי "אנאבל" - סרט על בית רדוף רוחות שיקפיץ את המעריצים ממושבם, גם אם הסרט הזה לא באמת מפחיד כמו רכבת השדים בלונה פארק בתל אביב.
אנאבל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: רוניתגיל: 4627/08/2019 10:04:54
10/10אייקון ציון
ואוו סרט מפחידדד מומלץ לצפייה בחושך ובשקט מוחלט
שם: טלגיל: 2631/07/2019 23:54:18
7/10אייקון ציון
סרט אימה מפחיד ממש עם 3 ילדות קטנות שעשו את כל הסרט לבדן! פשוט כישרון יוצא דופן של משחק. בסופו של דבר אנאבל 3 דומה לאלה שלפניו, הבובה קמה לתחיה והורסת דברים בבית.
שם: מפגשי רכבים בישראלגיל: 3530/07/2019 06:41:27
9/10אייקון ציון
סרט מדהים אהבתי את כל הסידרה האמת ההתחלה קצת משעממת אבל לקראת האמצע והסוף סרט אש, אפילו היה כמה רגעים מקפיצים שגרם לכמה בנות לבנות באמצע מבהלה מסכנות היו נסערות מהסרט! סופו של דבר מי שאוהב סרטי אימה היה אוהב את הסרט הזה לקראת הסוף הסרט מתחמם פשוט נהנהתי. החיסרון היחידי שבהקרנה היו ילדים שמידי פעמים צעקו ועשו צחוקים והפריעו למהלך הסרט. בגלל זה ציון 9!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט