אין הרבה סרטים שנוצרו תחת הז׳אנר הנודע ׳קומדיית מצלמה נסתרת׳, אולי הז'אנר היחידי שנוצר קולנועית בישראל עם סרטי המתיחות המצליחים של יהודה ברקן בשנות ה-80. היוצר היחידי כיום שיודע לבצע את הז'אנר בשנינות הוא סשה ברון כהן. מעבר ליכולות האלתורים שלו, כהן לא מנסה לבצע סרט מתיחות כמו יהודה ברקן, אלא לתעד את תגובתם האמיתית של האמריקנים למצבים קיצוניים ובכך ליצור אמירה פוליטית נוקבת.
לאחר ש"בוראט 2" ביצע קאמבק מפתיע שהגיע למועמדויות לאוסקר ולשערוריות פוליטיות שפותחות את מהדורות החדשות, ברור שנטפליקס תרצה לרכוב על הגל. כך היא רכשה את "טריפ רע: מותחים גבולות" - סרט שלא מנסה ליצור אמירה כמו שהוא מנסה למתוח את הגבולות של העוברים ושבים ואת גבולות העצבים של הצופה במידה דומה למה שחבורת ג'קאס עשתה בסרט "חרא סבא", רק הרבה פחות מצחיקה.
פרסומת
הסרט נפתח בשני הגיבורים (אריק אנדרה וליל רל האוורי) שעובדים למחייתם בניקוי רכב כאשר אחד מהם מבחין ב׳קראש׳ שלו מימי התיכון, השחקנית מיקלה קונלין שאז עוד לא ידעה על השתתפותה בסרט. אבל לפני שהוא פונה לבקש את המספר שלה, שואב אבק שואב את כל בגדיו והוא מסתתר ממנה בזמן שהוא דורש משותפו לבקש את המספר שלה בעצמו. אותה בחורה מציאותית בוחרת לסרב. אם רק מלקרוא את זה לא נזל לכם מספיק איי-קיו, אתם כנראה מוכנים להמשך הביקורת.
בהמשך הסרט מחליטים השניים לצאת לרואד טריפ לניו-יורק. על הדרך, הצמד מנסה לאלתר כמה שיותר בדיחות מופרעות שבאות על חשבונם של העוברים ושבים המסכנים שלא יודעים אם לבכות או לגחך במבוכה. על התסריט חתומים כאן 8 (!) אנשים שונים וכמובן שאף אחד מהם לא כתב יותר מקווים כלליים שמובילים את אותו סיפור מסע בעקבות ״אהבה״, מה שכבר ראינו במאות סרטים קודמים.
אריק אנדריאה מוכר בעיקר בעקבות תוכנית האירוח הביזארית שלו וגם בתור התפקיד המשני המאוס ב"מרוששות" וב"הביץ׳ מדירה 23". ב"טריפ רע", אותו אנדריאה מימן מכספו ודרש לקבל קרדיט תסריט, הוא מעלה את רמת המיאוס והגועל ממנו. אם סצנת העירום הביזארית לא הייתה מוזרה מספיק, בסצנה נוספת מחליט אנדריאה לאלתר שיר שמוביל אותו לרקוד באמצע כיכר וגם על גג של מכונית, שלא לדבר על הסצנה בגן החיות עם הגורילה.
הדבר הטוב ביותר בסרט הוא הופעתה הנהדרת של טיפאני האדיש (״טיול בנות״, ״חכם בלילה״) אבל היא כל כך שולית בעלילה שבחירתה לשחק בסרט תמוהה לחלוטין. נדמה שאנדריאה לא אוהב שכוכבים אחרים מנסים להשתלט לו על הסרט. בעת אלתור, הוא קוטע בגסות את האדיש וגם את שאר חברי הקאסט. במקרה זהו הדבר הראשון שלומדים לא לעשות בשיעורי אלתור. כך נוצרת קומדיה פרועה שהיא יותר מביכה ממצחיקה וניתן לוותר עליה בקלות.
שם: איציק גורגיל: 47קורע מצחוק! יש קטעים שצחקתי כל כך שהשכנים דפקו לי על הקירות ..