טריפ רע: מותחים גבולות ביקורת סרט

Bad Trip Movie Review

תמונת כתבמתן יניב על "טריפ רע: מותחים גבולות":
"מותח את גבולות העצבים של הצופה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bad Trip
משחק אריק אנדרה, ליל רל האוורי, מיקלה קונלין, טיפני האדיש במאי/ת קיטאו סקוראי  
קומדיה
ביקורת סרט לטריפ רע: מותחים גבולות מאת מתן יניב | כתב אתר סרט
ציון המבקר
"יותר מביך ממצחיק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע40.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אין הרבה סרטים שנוצרו תחת הז׳אנר הנודע ׳קומדיית מצלמה נסתרת׳, אולי הז'אנר היחידי שנוצר קולנועית בישראל עם סרטי המתיחות המצליחים של יהודה ברקן בשנות ה-80. היוצר היחידי כיום שיודע לבצע את הז'אנר בשנינות הוא סשה ברון כהן. מעבר ליכולות האלתורים שלו, כהן לא מנסה לבצע סרט מתיחות כמו יהודה ברקן, אלא לתעד את תגובתם האמיתית של האמריקנים למצבים קיצוניים ובכך ליצור אמירה פוליטית נוקבת.לאחר ש"בוראט 2" ביצע קאמבק מפתיע שהגיע למועמדויות לאוסקר ולשערוריות פוליטיות שפותחות את מהדורות החדשות, ברור שנטפליקס תרצה לרכוב על הגל. כך היא רכשה את "טריפ רע: מותחים גבולות" - סרט שלא מנסה ליצור אמירה כמו שהוא מנסה למתוח את הגבולות של העוברים ושבים ואת גבולות העצבים של הצופה במידה דומה למה שחבורת ג'קאס עשתה בסרט "חרא סבא", רק הרבה פחות מצחיקה.
הסרט נפתח בשני הגיבורים (אריק אנדרה וליל רל האוורי) שעובדים למחייתם בניקוי רכב כאשר אחד מהם מבחין ב׳קראש׳ שלו מימי התיכון, השחקנית מיקלה קונלין שאז עוד לא ידעה על השתתפותה בסרט. אבל לפני שהוא פונה לבקש את המספר שלה, שואב אבק שואב את כל בגדיו והוא מסתתר ממנה בזמן שהוא דורש משותפו לבקש את המספר שלה בעצמו. אותה בחורה מציאותית בוחרת לסרב. אם רק מלקרוא את זה לא נזל לכם מספיק איי-קיו, אתם כנראה מוכנים להמשך הביקורת.בהמשך הסרט מחליטים השניים לצאת לרואד טריפ לניו-יורק. על הדרך, הצמד מנסה לאלתר כמה שיותר בדיחות מופרעות שבאות על חשבונם של העוברים ושבים המסכנים שלא יודעים אם לבכות או לגחך במבוכה. על התסריט חתומים כאן 8 (!) אנשים שונים וכמובן שאף אחד מהם לא כתב יותר מקווים כלליים שמובילים את אותו סיפור מסע בעקבות ״אהבה״, מה שכבר ראינו במאות סרטים קודמים.
אריק אנדריאה מוכר בעיקר בעקבות תוכנית האירוח הביזארית שלו וגם בתור התפקיד המשני המאוס ב"מרוששות" וב"הביץ׳ מדירה 23". ב"טריפ רע", אותו אנדריאה מימן מכספו ודרש לקבל קרדיט תסריט, הוא מעלה את רמת המיאוס והגועל ממנו. אם סצנת העירום הביזארית לא הייתה מוזרה מספיק, בסצנה נוספת מחליט אנדריאה לאלתר שיר שמוביל אותו לרקוד באמצע כיכר וגם על גג של מכונית, שלא לדבר על הסצנה בגן החיות עם הגורילה.הדבר הטוב ביותר בסרט הוא הופעתה הנהדרת של טיפאני האדיש (״טיול בנות״, ״חכם בלילה״) אבל היא כל כך שולית בעלילה שבחירתה לשחק בסרט תמוהה לחלוטין. נדמה שאנדריאה לא אוהב שכוכבים אחרים מנסים להשתלט לו על הסרט. בעת אלתור, הוא קוטע בגסות את האדיש וגם את שאר חברי הקאסט. במקרה זהו הדבר הראשון שלומדים לא לעשות בשיעורי אלתור. כך נוצרת קומדיה פרועה שהיא יותר מביכה ממצחיקה וניתן לוותר עליה בקלות.
טריפ רע: מותחים גבולות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציק גורגיל: 4727/04/2021 12:15:18
8/10אייקון ציון
קורע מצחוק! יש קטעים שצחקתי כל כך שהשכנים דפקו לי על הקירות ..
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט