אנצ'רטד ביקורת סרט

Uncharted Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנצ'רטד":
"יומית מהנה אך נטולת נשמה "
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Uncharted
משחק טום הולנד, מארק וולברג, סופיה עלי, טאטי גבריאל, אנטוניו בנדרס במאי/ת רובן פליישר  
הרפתקאות
ביקורת סרט לאנצ'רטד מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אינדיאנה ג'ונס לעניים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע68.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט "אנצ'רטד" מבוסס על משחק וידאו, אבל לא צריך להיות מומחה למשחקי מחשב כדי לראות מאיפה ההשראה האמיתית לסרט החדש העוסק בציידי אוצרות. יש בסרט הזה שילוב של כל סרטי ההרפתקאות האפשריים: "אינדיאנה ג'ונס", "אושן 11" לקינוח גם "שודדי הקאריביים". מי שמוביל את הסרט הוא כוכב הקולנוע הכי ידידותי בשכונה, טום הולנד, בוגר סרטי ספיידרמן החדשים וכמובן סרטי "הנוקמים". לצידו ניתן למצוא את השחקן הכל אמריקאי, מארק וולברג.אנו פוגשים לראשונה את נייתן דרייק כילד צעיר, שמתגנב יחד עם אחיו הבכור למוזיאון כדי לגנוב את מפת העולם של פרדיננד מגלן. השודדים הזוטרים נתפסים, האח הבכור והאהוב נמלט מבית היתומים ומותיר את נייתן לגדול לבדו. בפעם הבאה שנפגוש את נייתן היא יהיה ברמן שחצן הצד את התכשיטים של הלקוחות שלו תוך כדי פלרטוט. הולנד מגלם את הגרסה הבוגרת של דרייק בכנות החביבה שלו, מה שהופך אותו למהנה מאוד לצפייה, אבל לגמרי לא משכנע בתור גנב מחושב עם עבר טראומתי.
וולברג מגלם את ויקטור סאליבן, גנב אוצרות ותיק המציע לדרייק להצטרף אליו כשותף למסע חובק עולם למציאת אוצר של מגלן - אותו מגלה עולמות שהאחים דרייק ניסו לגנוב את המפה שלו מהמוזיאון. הדבר כמובן מיד מעורר את סקרנותו של דרייק. לסאליבן, לעומת זאת, יש מניע משלו. אחיו הבכור של דרייק היה שותפו עד שזה מת ועכשיו הוא זקוק לידע של האח הצעיר.כל זה נשמע מגוחך ומופרך והעלילה הופכת מופרכת עוד יותר כשאנטוניו בנדרס נכנס לתמונה. מי שפעם היה סמל מין עם סרטים ספרדיים לוהטים כמו "חוק התשוקה" ו"קשור אותי, אהוב אותי", עבר לארה"ב והפך לכוכב סרטי פעולה לוהט עם סרטי "אל מריאצ'י" וכמובן סרטי זורו. כאן הוא סוג של בדיחה בתור מיליונר מגוחך ומעצבן עם תסביך אב.
הוא שוכר שתי שכירות חרב מרושעות שהיו להן קשרים עם סאליבן בעבר, אחת שחורה השנייה לטינית. כל אלו יערימו מכשולים על צמד הגיבורים בדרכם אל האוצר. כל זה נשמע כמו כיף במשקל נוצה והסרט בהחלט מספק את הסחורה. רובן פליישר, הבמאי של "ברוכים הבאים לזומבילנד" ו"ונום", אחראי על התוצאה ואין בסרט זה שום דבר מהייחודיות של סרטיו הקודמים. מדובר במוצר שכל היעוד שלו הוא להיות שובר קופות מטופש ומבדר, אבל אין בו משהו גדול ומשמעותי שנחרת בזיכרון ויגרום לקהל הרחב לרצות לראות סרטי המשך. מה שחסר כאן זה ליטוש סופי. זה עדיין יותר טוב מעיבוד קולנועי אחר למשחק מחשב על הרפתקנית המחפשת אחרי אוצרות - "טומב ריידר", אבל עם כל הכבוד לוולברג שמנסה להיות שרמנטי וכוריאוגרפיית הפעלולים האקרובטית של הולנד, בלי דמויות מעניינות ובלי עלילה באמת סוחפת, "אנצ'רטד" הוא עוד אינדיאנה ג'ונס לעניים, ואת זה נטפליקס כבר עשו לפני כמה חודשים עם "הודעה אדומה" הבינוני גם הוא.
אנצ'רטד - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נועם אלרגיל: 1512/03/2023 23:06:12
8/10אייקון ציון
סרט נחמד מאוד , הרפתאות לעניין , ואחלה ממש.
שם: עומרגיל: 4001/07/2022 22:01:55
9/10אייקון ציון
סרט הרפתקאות מצוין!
שם: איציק גורגיל: 4826/04/2022 22:50:24
8/10אייקון ציון
סרט הרפתקאות קומי שבהחלט מספק את הסחורה. צוות שחקנים מעולה אם כי החלק של מארק וולברג לא גדול. מצפה לסרט המשך. מומלץ לכל המשפחה!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי הרפתקאות
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט