חומוס FULL טריילר ביקורת סרט

Hummus Full Trailer Movie Review

תמונת כתבמתן יניב על "חומוס FULL טריילר":
"מנשה נוי וקרן מור מצילים את הסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Hummus Full Trailer
משחק קרן מור, יניב ביטון, מוני מושונוב, מנשה נוי, צחי גראד, מיכאל מושונוב, רונן דוידוב, תאמר נפאר, דיאנה גולבי במאי/ת אסף קוברובסקי  
קומדיה
ביקורת סרט לחומוס FULL טריילר מאת מתן יניב | כתב אתר סרט
ציון המבקר
"צעקני ומתיש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע34.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די62.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחת העצות הטובות ביותר בעולם היצירה הגיעה מג'ון לנון - “The more I see, the less I know". זהו משפט אותו אימצו במאים, כותבים, ואפילו מפיקים של סרטי ענק. אבל בארץ כמו בארץ, נדמה שכל קולנוען רוצה להיות קצת יותר more מאשר less. כל אחד רוצה להיות זה שיפתיע, זה שיפרוץ, זה שיביא את "לשחרר את שולי" הבא. כך לפתע צץ סרט כמו "חומוס פול טריילר" שכבר בשמו מנסה לא להיות ישראלי, גם לא אמריקאי אלא more מהשניים.התרגשתי לקרוא שהתסריטאי של הסרט הוא יהונתן ברק, אחד הסטנדאפיסטים המבריקים יותר שיש לנו בארץ ואם צפיתם במופע "טעים ומתוק" אתם יודעים שהוא אכן יודע לספר סיפור. הוא קיבל על עצמו את מלאכת הכתיבה ביחד עם אסף קוברובסקי, שזהו גם סרטו הראשון כבמאי. השניים מגייסים את כמה מגדולי השחקנים בארץ במטרה ליצור משהו קצת ישראלי, קצת טרנטינואי ובעיקר קצת יותר מדי.
העלילה עוקבת אחרי ג'וני, הייטקיסט (מיכאל מושונוב) שמנסה לברוח מצילו של אביו המאפיונר (אביו במציאות מוני מושונוב), אך כאשר אויבו המושבע של האב מאיים להרוס את חתונתו של הבן, הוא נאלץ לשתף פעולה עם בן דודו הפושע, ונפגש עם ארגון נשק חרדי, בעלי חומוסייה ממוצא ערבי, שני גייז המגדלים פרחים וצוות נערות ליווי מחו"ל. בקצרה, עודף של דמויות מייצגות בציבור הישראלי, וכאן כבר נכנסנו לבעיה.על הנייר ברק וקוברובסקי אמורים ליהנות מהבסיס של העלילה - מערכת היחסים של ג'וני עם משפחתו. אך לא, אנחנו צריכים יותר. לכן, העלילה הראשית או הקשר בין הדמויות לא מתפתחים לשום מקום, אפילו אביו של חתן השמחה לא מופיע ליותר מ-2 סצנות בתחילת העלילה. מהר מאוד נופלים התסריטאים לקלישאות הז'אנר, מנסים בכוח לחזור אחורה בזמן בשביל להכיר לנו עוד דמות סטריאוטיפית ועוד דמות סטריאוטיפית. הדבר היחיד שיותר מייגע מהדמויות, מהאקספוזיציה המיותרת של כל דמות, ומהתוכן השיווק - היא המוזיקה הרפטטיבית המתישה.
היחידים שמצליחים לסחוב את העלילה על גבם עם כימיה מעולה הם הזוג החרדי (והזוג במציאות) - מנשה נוי וקרן מור. האחד, מפתיע בסצנות אקשן נחמדות. השנייה, הלא היא מלכת הפריים-טיים הודות ל"קופה ראשית", כובשת במספר מצומצם של סצנות את לב הצופים. ככה מור, חדת לשון, צבעונית בהתאם לדמות שלה והליהוק מושלם עבור ברונית פשע. מחיר הכרטיס השתלם, ולו בגללה. למעשה, אינני מתנגד לסרט שלם אשר מתמקד בבני הזוג ובארגון הפשע הדתי.חשוב לציין שמדובר בסרט ראשון וכיאה לסרט ביכורים מובן כי יהיו בו בעיות. אני חושב שהדבר הטוב ביותר שהיוצרים היו יכולים לעשות לסרט הוא למתן כל אלמנט ב50% לפחות, בין אם אלו ההופעות הצעקניות של רוב השחקנים, קצב העריכה המבלבל או כמות המונטאז'ים המתישה. בקצרה, הדבר הטוב ביותר הוא להקשיב ללנון - "Less is more".
חומוס FULL טריילר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מריםגיל: 6423/08/2022 22:17:31
1/10אייקון ציון
סרט משעמם, לא מצחיק, קרן מור משחקת טוב, לוותר
שם: Talגיל: 5622/07/2022 10:47:03
9/10אייקון ציון
את הסרט ראיתי ביום חמישי בלילה, שאני ואשתי היינו מאוד עייפים והיינו מוכנים לישון על כסא בית הקולנוע.. גילויי נאות - לא משוגע על סרטים ישראלים, אבל שאני רואה סרט ישראלי והמבקרים לא אוהבים אותו - סימן שהוא טוב..! מה לעשות... העבודה שלהם היא לצפות בסרט,להתבונן בעלילה, בתסריט,בבימויי , בקיצור בכל הפרטים שלא מעניינים אף אחד חוץ מהם והחברים שלהם.. בקיצור,, אז אנחנו ,עייפים , רוצים לישון . עברו הטריילים, סיימנו עם הפופקורן. אז בהתחלה רואים קטע .. את הקרדיטים ממוקססים.. כאילו מלשון מיקס.. שם בעברית שם משפחה באנגלית.. מה הקטע...? לא הבנתי גם לא זרם לי.. אבל,,, זה היה נדבר היחיד שלא זרם.. כי הסרט .. מה זה זרם.. לאט , לאט הקצב שלו הולך וגדל . המוזיקה מקפיצה,, כמו קליפ. הסרט מהנה מקפיץ זורם, הכל מובן,, יש קאסט ענק של שחקנים מקרן מור ומנשה נוי מוני מושונוב ועוד מלא,, המשחק נהדר בעלילה סוחפת,, כמה זמן היה , לא זוכר,, אני נהנתי,, מאוד..!!
שם: ניתיגיל: 5019/07/2022 21:04:55
8/10אייקון ציון
סרט קליל, אחלה שחקנים למי שמחפש משהו לא כבד וקצת שטותי כדי לצחוק
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט