נערות לוח השנה ביקורת סרט

Calendar Girls Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "נערות לוח השנה":
"נערות לוח השנה הוא סרט מצחיק ומרגש שמצליח להעביר גם מסר ואפילו מחאה נגד התזה ההוליוודית כי שחקניות שעברו את גיל 25 לא יכולות להצטלם בעירום. משחק נהדר של הלם מירן וג'ולי וולטרס. סרט שמחמם את הלב. כדאי מאוד."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Calendar Girls
משחק הלן מירן, ג'ולי וולטרס, פנלופה וילטון, אננט קרוסבי, סיליה אמרי, לינדה באסט, ג'ורג'י גלן, אנג'לה קוראן, רוזאלינד מארצ' במאי/ת נייג'ל קול  
קומדיה
ביקורת סרט לנערות לוח השנה מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
"נערות לוח השנה הוא סרט מצחיק ומרגש שמצליח להעביר גם מסר ואפילו מחאה נגד התזה ההוליוודית כי שחקניות שעברו את גיל 25 לא יכולות להצטלם בעירום. משחק נהדר של הלם מירן וג'ולי וולטרס. סרט שמחמם את הלב. כדאי מאוד."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע28.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די57.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט נערות לוח השנה, נעשה בהשראת הסיפור האמיתי של קבוצת נשים מיורקשייר שהחליטו לגייס תרומות לטובת קרן חקר הלוקימיה. הן בחרו לגייס את התרומות בצילומי עירום שלהם ללוח שנה של אגודת הנשים אליה השתייכו. אומץ ליבן ו"החוצפה" (chutzpah !) שלהן הפכה את הסיפור המקומי לפנומן תקשורתי בינלאומי והיה להשראה למיליוני נשים ברחבי העולם.מי שחושב כי מדובר בגרסה נשית של "ללכת עד הסוף" טועה. לא מדובר כאן בנשים מובטלות שעושות מעשה של ייאוש. חבורת הנשים הזו, שחיה חיים רגילים ומשעממים רוצה להתחיל לחיות, בכל המובן של המילה. מה שמעניין הוא שדווקא המוות הוא זה שמזיז אותן.
הלן מירן (החשוד העיקרי) וג'ולי וולטרס (הארי פוטר, לחנך את ריטה) כבר מזמן הוכיחו כי הן שחקניות מצוינות אולם הן מעולם לא היעו לחשיפה שכזו, תרתי משמע. את הסרט ביים נייג'ל קול, אשר נוהג לקחת את שחקניו המאוד רציניים ונחשבים ולהעביר אותם מסע של השתטות והנאה. הוא עשה זאת עם ברנדה בלית'ין בסרט "להציל את גרייס" וכעת הוא עושה זאת עם מירן, וולטרס וחבורה נאה של שחקניות בריטיות בוגרות ובדרך כלל מאוד רציניות.בעוד ב"ללכת עד הסוף" סרט נגמר עם ההתפשטות, כאן ההתפשטות היא רק גלגל המניע את העלילה קדימה. בעוד בגרסה הגברית כל העניין היה האם להוריד את הבגדים או לא, כאן יש לנו מקבץ לא קטן של סיפורים אנושיים, יחסי חברות בין הבנות, יחסי אמהות ובנים, אהבות, הרצון להיות מפורסם והרצון להגשים ולהצדיק את קיומנו בעולם הזה.
הסרט המקסים הזה הוא מצחיק, מרגש ומפתיע אבל הוא גם מעין מורה דרך לכל מי שרוצה להיות מפורסם, לגעת בשמים. מסתבר שהשמים הם לא הכל. וכאשר מסר כל כך כבד ורציני מועבר בדרך כל כך מצחיקה ונוגעת ללב הוא מצליח לגעת בנו.לסיכום: "נערות לוח השנה" הוא סרט מקסים עם משחק מצוין של הלן מירן וג'ולי וולטרס. מצחיק משעשע ומרגש, כדאי מאוד 9 בסולם אלון.
נערות לוח השנה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יהודית לרמןגיל: 5518/01/2005 17:59:25
10/10אייקון ציון
הסרט "השיבה" הולך איתי כבר כמה ימים.כתבתי תגובה ראשונית ולהלן תוספת. הסרט מתחיל במגדל עם האם ומסתיים עם האב על המגדל! הבן הבכור "מרצה" את אביו וחוטף ממו סטירת לחי מצלצלת! הבן הצעיר לא פוחד לומר לאביו את אשר הוא חושב עליו ואביו מביע את אהבתו אליו עד כלות........ באמת קולנוע אחר
שם: ירון א.גיל: 2913/02/2004 22:45:15
8/10אייקון ציון
בשורה התחתונה- בריטי, אלגנטי ושווה. למרות שהסיפור צפוי (ואמיתי..), המשחק והקצב השונה מסרט הוליוודי רגיל היו נעימים. יצאנו מחייכים.
שם: Yaloגיל: 2409/01/2004 13:00:27
6/10אייקון ציון
לסרט רעיון מקורי ונחמד מאוד. הוא מתחיל בצורה מעניינת ומבטיחה, אבל לצערי מאוד איכזב אותי החלק השני של הסרט - היה כל כך נדוש וצפוי שבסוף הייתי מאוכזבת מהסרט. עד כמה שהיה נחמד החלק הראשון עדיין עזבתי עם הרגשה שאת הסרט לא כל כך אהבתי.
קישורים
חץ נערות לוח השנה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט