אכזריות בלתי נסבלת ביקורת סרט

Intolerable Cruelty Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "אכזריות בלתי נסבלת":
""אכזריות בלתי נסבלת" היא קומדיה אינטליגנטית שנונה ועוקצנית. תפקידו הטוב ביותר של ג'ורג' קלוני. הכימיה שלו עם קתרין זיטה ג'ונס היא מושלמת. מצחיק, כואב, ומעורר מחשבה, כדאי מאוד."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Intolerable Cruelty
משחק ג'ורג' קלוני, קתרין זטה ג'ונס, ג'פרי ראש במאי/ת האחים כוהן  
קומדיה
ביקורת סרט לאכזריות בלתי נסבלת מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""אכזריות בלתי נסבלת" היא קומדיה אינטליגנטית שנונה ועוקצנית. תפקידו הטוב ביותר של ג'ורג' קלוני. הכימיה שלו עם קתרין זיטה ג'ונס היא מושלמת. מצחיק, כואב, ומעורר מחשבה, כדאי מאוד."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע40.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די40.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"אכזריות בלתי נסבלת" היא פארסה מצחיקה על הצד המכוער של עולם הגירושין. הרצינות המוגזמת בה לוקחים השחקנים את תפקידם מעלה אצל הצופה צחוק אחר צחוק והתפניות העלילתיות המפתיעות משאירות את הצופה מרותק לכסא. בסרט ישנו קצב מטורף המזכיר את הקומדיות הרומנטיות של שנות הארבעים. ג'ורג' קלוני קלוני וקתרין זיטה ג'ונס לא פחות טובים מקתרין הפבורן וספנסר טרייסי, או דוריס דיי ורוק הדסון.האחים כהן מצליחים להיות מקוריים, ניסיוניים וחדשניים בסרט "נורמלי" לחלוטין. קומדיה רומנטית שמראה את הצד הקליל יותר של עולם הגירושים. הדיאלוגים השנונים שכתבו רוברט רמזי ומתיו סטון, עם עזרה קלה של האחים כהן, משמשים נשק נהדר בפיותיהם של השחקנים.
עד שהוא פגש את מרילין רקסרות' (קתרין זטה-ג'ונס). המפגש מתרחש כאשר מאסי מתבקש על ידי בעלה של רקסרות' להותיר את חוזה הנישואים ביניהם, מבלי שזה יצטרך לשלם לה אגורה שחוקה אחת במסגרת הסדרי הגירושין. כמובן שהמזימה מצליחה, אלא שרקסרות', במסע סגירת חשבונות נקמני, מחליטה להחזיר למאסי במגרש המשחקים הפרטי שלו וגורמת לו להתאהב בה ולהתחתן איתה. כעת, היא מנסה לגרום לו לשלם לה את מה שבעלה לא שילם במסע גירושין נוסף, אלא שאז נכנס לתמונה הגורם האחרון שהיא ציפתה לו; אהבה.הסרט מציע לנו משהו אחד, קומדיה רומנטית מצליחה, אולם בין השורות נגלה כי הסרט הוא מחאה על מהותה של האהבה היום. הצורך בהסכמים לחילוק הרכוש עוד לפני שאנו ניגשים לדבר הרומנטי ביותר, כביכול, החתונה. צוות השחקנים הנהדר, שכולל גם את ג'פרי ראש ובילי בוב ת'ורנטון, מגיש לנו מהתלה הוליוודית מצחיקה בה הדבר הכי אמיתי הוא הכי מופרח ולא הגיוני.
לסיכום: "אכזריות בלתי נסבלת" הוא קומדיה רומנטית עוקצנית, שנונה ומאוד מהנה. קתרין זיטה ג'ונס וג'ורג' קלוני נהדרים ביחד. והאחים כהן, בסגנונם המיוחד, מראים לנו שוב, כי הם צמד הבימאים המקורי ביותר שיש. 9 בסולם אלון.
אכזריות בלתי נסבלת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אורי רגיל: 3007/04/2004 13:13:32
5/10אייקון ציון
אחת הקומדיות היותר מיותרות שיש, בזבוז זמן, לא מצחיק, משחק מלוקק ומוגזם. סרט שכנראה גם קלוני וגם זיטה ג'ונס היו שמחים לוותר עליו. רדוד גם בשביל קומדיה אמריקאית דבילית.
שם: עמיח רוטןגיל: 1422/03/2004 22:44:51
10/10אייקון ציון
סרט מוצלח ביותר.אהבת במיוחד את האלגנטיות של השחקנים. כל הקטע שזה בעצם סרט בצורה רטרואקטיבית.אהבתי במיוחד את את האיפוטנטיות של גורג'המופלא.אבל הקטע הכי יפה היה רשימת השחקנים בסוף המופיע בצורה מיוחדת ומדהימה מומלץ ביותר.
שם: ארנוןגיל: 3727/02/2004 01:20:35
9/10אייקון ציון
כמה צחקתי. אחלה סרט. שנון, מפתיע, קצת מופרע. הרבה מעבר לציפיות שלי מקומדיה אמריקאית. שווה בהחלט. לכו על זה!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט