מת לצעוק 3 ביקורת סרט

Scary Movie 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מת לצעוק 3":
"דויד צוקר אוחז במושכות של הסרט השלישי בסדרת "מת לצעוק" והתוצאה לא מכבדת את הפילומוגרפיה המרשימה של הבמאי הכוללת את "סודי ביותר", "טיסה נעימה" וסדרת "האקדח מת מצחוק" הזכורים לטוב."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Scary Movie 3
משחק צ'ארלי שין, אנה פאריס, פמלה אנדרסון, דניס ריצ'ארדס, סיימון רקס, ג'רמי פיבן, ד.ל. הוגלי, רג'ינה הול, אדי גריפין במאי/ת דייויד זוקר  
קומדיה
ביקורת סרט למת לצעוק 3 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"דויד צוקר אוחז במושכות של הסרט השלישי בסדרת "מת לצעוק" והתוצאה לא מכבדת את הפילומוגרפיה המרשימה של הבמאי הכוללת את "סודי ביותר", "טיסה נעימה" וסדרת "האקדח מת מצחוק" הזכורים לטוב."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די71.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפעם נופלים קורבן לפרודיה השלישית בסדרה סרטים כמו "הצלצול", "סיינס", מטריקס", "8 מייל", "האחרים" ועוד.השורדת היחידה משני הסרטים הקודמים היא סינדי קאמפבל (אן פאריס) שסיימה את הלימודים והפכה לכתבת בתוכנית חדשות בערוץ מקומי. קלטת וידאו מסתורית וחייזרים משבשים את שגרת חייה. בדרך היא פוגשת את ג'ורג, צעיר החולם להיות זמר ראפ אבל הוא בחור לבן וטיפש למדי החי בחווה שבשדות התירס שלה מתגלים סימנים מסתוריים. בינתיים היא נאבקת גם בילדה מכוערת שיוצאת מהטלוויזיה וגם בחייזרים טיפשים למדי. ואם זה לא מספיק, נשיא ארצות הברית מחליט שהיא היחידה שיכולה לעזור לאנושות ויוצא לחפש אחריה.
מלבד אן פאריס ניתן למצוא שורה ארוכה של כוכבים סוג ב' ואף פחות מכך, שבאו לעשות קצת כסף מהצד, ביניהם : צ'ארלי שין, דניס ריצארד, אדי גריפין, קווין לטיפה, פאמלה אנדרסון, ג'ני מק'רתי, לסלי נילסן, סימון רקס, ג'רמי פיבן, קמרון מינהיים, רג'ינה האל, אנתוני אנדרסון וקבוצת זמרי ראפ שיורים אחד בשני.מלבד הפתיחה הענקית של פאמלה אנדרסון וג'ני מק'רתי כתלמידות בבית ספר קתולי, הסרט כמעט שאינו מצחיק ובמרביתו הבדיחות פשוט לא עובדות. האולפנים החליטו להמר על צוקר ונפטרו מהאחים וויינס (מת לצעוק 1 ו- 2) שהיו חתרניים עם הומור שלוח רסן. דויד צוקר מייצג הומור של אמצע דרך שבנוסף לכל הוא קצת מיושן, רחוק מהסגנון של שני האחים שכלל מנות מכובדות של הומור סטלנים אפרו-אמריקאי.
כנראה שההימור של האולפנים היה מוצדק. הסרט היה הלהיט החם של חודש נובמבר בקופות בארצות הברית והכניס עד כה יותר מהסרט השני.
מת לצעוק 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: itamar danorגיל: 2112/06/2004 13:45:54
10/10אייקון ציון
בעיני הסרט מת לצעוק שראיתי לפני שנה. הוא סרט מעניין, מפחיד , מצחיק, ומהנה. מומלץ לקחת את הוידאו עכשיו.
שם: נועה_בתיה כהןגיל: 1312/02/2004 14:16:35
8/10אייקון ציון
היה סרט די יפה,היו הרבה קטעים מצחיקים בסרט הזה הם צחקו על: 8 מייל,סיינס והצלצול,אני ממש ממליצה לראות את שלושת הסרטים (8 מייל סיינס והצלצול)לפני שהולכים לראות את מת לצעוק 3 כי זה הרבה יותר מצחיק ככה! אני ממליצה לכולם ללכת לראות!
שם: אלין רדיגיל: 1906/02/2004 01:28:31
7/10אייקון ציון
הסרט ה-3 בסדרה מצחיק אבל לא כמו קודמיו. יש כאן שחיקה מיותרת של הסרט הצלצול וסיינס. מי שלא ראה את הסרטים האלה לא יכול להנות מהסרט כמו אלה שכבר ראו.הבדיחות פחות מצחיקות וחוזרות על עצמן...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט