מת לצעוק 3 ביקורת סרט

Scary Movie 3 Movie Review

תמונת כתבטמיר כהן על "מת לצעוק 3":
"כנגד כל הסיכויים, הסרט השלישי בסדרת "מת לצעוק", מצליח להוציא מאיתנו "צעקות" של צחוק בריא."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Scary Movie 3
משחק צ'ארלי שין, אנה פאריס, פמלה אנדרסון, דניס ריצ'ארדס, סיימון רקס, ג'רמי פיבן, ד.ל. הוגלי, רג'ינה הול, אדי גריפין במאי/ת דייויד זוקר  
קומדיה
ביקורת סרט למת לצעוק 3 מאת טמיר כהן
ציון המבקר
"כנגד כל הסיכויים, הסרט השלישי בסדרת "מת לצעוק", מצליח להוציא מאיתנו "צעקות" של צחוק בריא."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די71.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט הראשון בסדרה "מת לצעוק" שהיה מבוסס על הסרטים "צעקה" ו"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", זכה להצלחה גדולה, גם בגלל הרעיונות החדשים שלו וגם בגלל שהסרטים עליהם הוא היה מבוסס הצליחו בקרב הנוער, שהוא גם קהל היעד של פארודיה זו. הסרט השני בסדרה, "מת לצעוק 2", שיצא שנה לאחר מכן והיה מבוסס בעיקר על "בית האימה" ועל סרטי אימה קלאסיים כמו "מגרש השדים" ו"פולטרגייסט", לקח כיוון נורא וולגרי ודוחה והתמקד בעיקר באזכור סרטים אחרים, קרוב ל15 סרטים ליתר דיוק. התוצאה הייתה סרט דוחה, מבולבל, משעמם ודי לא מצחיק, סרט שנחל גם כשלון יחסי בקופות. אין ספק, שאחרי הכישלון של הסרט ובכלל לאור העובדה שבדרך כלל סרטי המשך מתקשים להצליח, מפתיע שבכל זאת החליטו להפיק סרט שלישי בסדרה. על מנת להצליח, המפיקים החליפו את במאי שני הסרטים הקודמים, קינן אייבורי וואינס, בבמאי בעל שם בתחום הפארודיות, דיוויד צוקר, במאי שגם התנסה בסרטי המשך. דיוויד צוקר (בדרך כלל יחד עם שותפו ג'ים אברהמס) אחראי בין השאר לסרטים גדולים כמו "טיסה נעימה", "סודי ביותר", "האקדח מת מצחוק" ולאחרונה ביים גם את "הבת של הבוס שלי".הסרט מספר את סיפורה של גיבורת הסדרה כולה סינדי קמפבל (אנה פריס), שעובדת ככתבת ומגישה בתחנת טלוויזיה ומקבלת להכין כתבה על סימנים מוזרים שמופיעים בשדה התירס בחוותו של טום לוגן (צ'ארלי שין). במקביל בלילה מפחיד במיוחד, בביתה של חברה, היא מגלה כי חברתה צפתה בקלטת, שכל מי שצופה בה מת אחרי שבעה ימים. מפגש עם האוראקל (קווין לטיפה) מסביר לסינדי, שהיא "האחת" ורק היא תוכל לעזור לנשיא ארה"ב (לסלי נילסן) ולהציל את המדינה מפלישת חייזרים ומהקלטת הרצחנית.
דיוויד צוקר השאיר את חותמו על הסרט הזה. פארודיה מטורפת עם כל המרכיבים המאפיינים פארודיות בהן הכל מוגזם והרוב מושאל מסרטים אחרים. הסרט משתמש במרכזו, בסיפור מהסרט "סיינס" בשילוב הקלטת מהסרט "הצלצול" ודמויות ואזכורים נוספים מהסרטים "מטריקס", "8 מייל", "החוש השישי" ועוד. יש הנאה מיוחדת בקישור הקטעים לסרטים המוכרים הנ"ל. הסרט הזה, להבדיל מהסרט השני בסדרה, חוזר להיות מסודר ובעל עלילה, שהיא אמנם מטורפת, אך גם בנויה היטב ומעניינת, בדומה לסרט הראשון. התבססותו של הסרט על הסרט "הצלצול", סרט שהצליח מאוד בעיקר בקרב בני נוער ועל הסרט "סיינס", סרט נוראי, אשר ללא ספק מזמין שיצחקו עליו, עוזרת לסרט להצליח.גם האזכורים האחרים שנבחרו, הם של סרטים מוכרים מאוד לנוער שהוא הקהל העיקרי של סרטים כגון זה. אין ספק שלמדו לקח, כשחזרו ועסקו בסרטים מוכרים, אהובים והכי חשוב מהתקופה האחרונה. ללא ספק, כאשר עושים סרט המשך, מצופה שילמדו משהו מהסרטים הקודמים ולא רק ימחזרו את הנוסחה. הסרט הזה עושה את זה בהצלחה ולא מפתיע שהוא זוכה להצלחה קופתית. הסרט הינו משעשע מאוד ומלא בדיחות מתוחכמות המתאימות בעיקר לאוהבי הפארודיות. העלילה מעניינת, עד כמה שניתן בז'אנר כזה לבנות עלילה, השחקנים טובים ויש המון קטעים פארודיים מגוונים. הסרט מתעלה לדעתי, אפילו על הסרט הראשון בסדרה, דבר מרשים כשמדובר בסרט המשך.
לסיכום, פארודיה טיפוסית ומשעשעת, מומלצת לבילוי קליל, בעיקר לאוהבי הז'אנר. שימו לב לקטע המוצלח במיוחד, בהשתתפות ג'ני מקארתי ופמלה אנדרסון, שפותח את הסרט.
מת לצעוק 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: itamar danorגיל: 2112/06/2004 13:45:54
10/10אייקון ציון
בעיני הסרט מת לצעוק שראיתי לפני שנה. הוא סרט מעניין, מפחיד , מצחיק, ומהנה. מומלץ לקחת את הוידאו עכשיו.
שם: נועה_בתיה כהןגיל: 1312/02/2004 14:16:35
8/10אייקון ציון
היה סרט די יפה,היו הרבה קטעים מצחיקים בסרט הזה הם צחקו על: 8 מייל,סיינס והצלצול,אני ממש ממליצה לראות את שלושת הסרטים (8 מייל סיינס והצלצול)לפני שהולכים לראות את מת לצעוק 3 כי זה הרבה יותר מצחיק ככה! אני ממליצה לכולם ללכת לראות!
שם: אלין רדיגיל: 1906/02/2004 01:28:31
7/10אייקון ציון
הסרט ה-3 בסדרה מצחיק אבל לא כמו קודמיו. יש כאן שחיקה מיותרת של הסרט הצלצול וסיינס. מי שלא ראה את הסרטים האלה לא יכול להנות מהסרט כמו אלה שכבר ראו.הבדיחות פחות מצחיקות וחוזרות על עצמן...
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט