אנטומיה של גיהנום ביקורת סרט

Anatomie De Lenfer Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנטומיה של גיהנום":
"וכיצד הדבר הזה הגיע לבתי הקולנוע בארץ?"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Anatomie De Lenfer
משחק אמירה קסר, רוקו סיפרדי, אלכסנדר בלין, מנואל טאגלנג, ג'קס מונג, קרולינה לופז, דייגו רודריגז במאי/ת קתרין בריאה  
זר
ביקורת סרט לאנטומיה של גיהנום מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"וכיצד הדבר הזה הגיע לבתי הקולנוע בארץ?"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע23.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די41.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות35.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מערכת היחסים הסוערת שלי עם קתרין ברייה מבוססת על דחייה והערצה. דחייה מהסרטים המשעממים והדוחים שלה והערצה לאומץ הלב של הבמאית/תסריטאית/סופרת שתמיד הולכת עם הפנטזיות החולניות שלה עד הסוף ומגשימה אותן על הבד.המפגש הראשון שלי עם הבמאית היה עם סרטה משנת 2000 - ROMANCE X. בסרט ההוא מסופר על בחורה שבן זוגה הצעיר והחטוב לא מתעניין במין והיא יוצאת לסדרת הרפתקאות מיניות משעממות במיוחד שבאחד מהם נטל חלק רוקו זיפרדי. כעבור זמן מה מצאתי את עצמי צופה ב FILLETTE 36, מותחן בנאלי ומשעמם. הנשים בסרטים של ברייה רוצות לחוות מין אחר, לשבור מוסכמות, סוג של פמיניזם מיני בוטה ופרובוקטיבי. ברייה מתעסקת באופן אובססיבי בגוף האישה ומיניותה והיא אינה נוטה לחסוך מהקהל דבר או חצי דבר.
השאלה המרכזית בקשר ליצירה שלה - שהיא יותר משעממת ודוחה מאשר שערורייתית - האם האינטלקטואלית הצרפתייה מחדשת לנו משהו? האם היא חושפת לנו עולם חדש בעזרת המין הכל כך דוחה בסרטה האחרון? לצערי הרב, לא.הסרט מתחיל אחרי סצינת מציצה הומוסקסואלית מפורטת למדי שמקבל גיבור הסרט מבחור צעיר. בסצינה הבאה אנחנו כבר נמצא אותם במועדון ריקודים של גייז. בחורה צעירה הנמצאת במועדון מחליטה לחתוך את ורידיה. הומו גברי ומחוטב מוצא אותה ומציל אותה. הצעירה המסתורית סוחפת את "ההומו" להרפתקה מינית בלתי ברורה הנמשכת ארבעה לילות. במהלך ארבעת הלילות שבהם הקהל צופה בחוסר אונים בפילוסופיות בגרוש על אינטימיות ומיניות אנחנו אמורים להשכיל ואולי אף לשנות את הזהות המינית שלנו, כי לפי קתרין ברייה אין כמו זיון עם אשה הנמצאת במחזור.
אמירה קאסר אותנטית כבחורה התמהונית, אינני מכיר את השחקנית אבל עושה רושם שרק אדם תמהוני יסכים להשתתף בסרט מהסוג הזה. כוכב סרטי הפורנו רוקו זיפרדי הוא ה"הומו" ומבחינתו זו עליית מדרגה מכוכב סרטי פורנו לשחקן ראשי בסרט קולנוע שיצפו בו בעיקר חובבי סינמטקים וסרטי פורנו.המון אומץ לב יש לבמאית הזו, אבל כאשר הסרט לא משעמם הוא פשוט דוחה ולכתוב שהוא מחדש משהו, קשה מאד, אלא אם קלוז-אפ על איבר מין נשי הפולט דילדו הוא חידוש קולנועי מסעיר מבחינתכם.
אנטומיה של גיהנום - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: פבל גרנדיצקיגיל: 2610/07/2004 13:23:20
2/10אייקון ציון
סרט רע ולא ראוי לצפיה . לא ברור מה הבמאית מנסה להציג ולהגיד. מערכת יחסים בין בחורה בעלת נטיה להרס עצמי להומוסקסואל מוצגת כפורנוגרפיה זולה. דבר אחד אני יכול להבטיל לכם, שלא תשכחו את הסרט הזה ולא בגלל שהוא כל כך טוב, אלא בגלל התמונות קשות לצפיה.
שם: עמי מרוםגיל: 2718/06/2004 23:39:05
6/10אייקון ציון
צפיתי בסרט זה כשנעל את פסטיבל סרטי הסטודנטים האחרון בת"א. ההקרנה היתה בנוכחות הבמאית, ובסופה, היא נשאלה על הסרט. לדבריה, הסרט עוסק בתועבה. כדי שיהיה מובן על מה מדובר, מספיק אם אציין שבתחילת הסרט מופיעה כיתובית המבהירה לצופים כי הסצינות האינטימיות ביותר של השחקנית בסרט נעשו תוך שימוש בכפילה. השחקן שלצידה הוא כוכב פורנו מן המניין.הצילום מרהיב,הפרובוקציה כל כך פרובוקטיבית, שהיא נעשית קומית. במיוחד לקראת סוף הסרט. אבל שליש מכם לא יגיעו אל סוף הסרט, אלא פשוט יצאו מהאולם (או שיסתערו על חדר המקרנה).הצילום בסרט מרהיב. מכאיב ביופיו.אבל הסרט עצמו עשיר בדיאלוגים בומבסטיים חסרי פשר ודל ברגעים קולנועיים. אבל הסרט משיג את מטרתו המוצהרת, והיא לעורר מחשבה באשר למה שאנו מחשיבים כתועבה: מדוע מסך הקולנוע יכול לספוג דם וקרביים ולא זרע ושפתיים (כן, מה שאתם חושבים...) ? בכל מקרה, לא תשכחו את הסרט הזה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט