הרולד וקומר משתוללים באמריקה ביקורת סרט

Harold & Kumar Go to White Castle Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הרולד וקומר משתוללים באמריקה":
"הסרט המסטול של הקיץ !"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Harold & Kumar Go to White Castle
משחק ג'ון צ'ו, קאל פן, פאולה גארסס, ניל פטריק האריס במאי/ת דני ליינר  
קומדיה
ביקורת סרט להרולד וקומר משתוללים באמריקה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"הסרט המסטול של הקיץ !"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע13.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די83.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
וואלה, אחים ואחיות, יש מנצח. סרט פרוע, מה זה פרוע? שרוט לחלוטין, מה זה שרוט? דפוק על כל השכל, אז אם אתם במאנצ'יז או סתם במצב רוח לצחוקים בריאים מהומור נמוך במיוחד, מה זה נמוך? מגרד את הרצפה של הביוב, "הרולד וקומר" הקוראני והודי הכל אמריקאים יספקו לכם סרט מסטול עם קורטוב של אמירות חברתיות ונגיעות דלות של סאטירה."ראינו את הציצים של קיית הולמס" "איך זה היה?" "אתה מכיר את השואה?" "כן" "ההפך".
זו דוגמה אחת מתוך סצינות רבות שהמונח פוליטקלי קורקט בהחלט לא מתלבש עליהן, לכן כשאתם נכנסים לאולם הקולנוע לצפות בסרט הזה, תתכוננו להמון הומור ביבים והמון הומור שחור שבהחלט לא מתאים לכל טעם. העלילה מתמקדת בשני חברים אאוטסיידרים מבחינה חברתית בתרבות האמריקאית. אחד ממוצא דרום קוריאני והשני הודי. הרולד עובד זוטר בעסקי השקעות בנקאיות ועמיתיו מנצלים אותו כדי שיסיים את עבודתם בסוף שבוע. לקומר יש כשרון טבעי ללימודי רפואה, אבל הוא מעדיף להעביר את חייו בבילויים. בערבי שישי הם נמלטים מהמציאות על ידי עישון מול הטלוויזיה. במקרה לא ייאמן של "מאנצ'יז", (הרעב שעישון גראס מעורר), הם מבחינים בטלוויזיה בפרסומת להמבורגרים של "White Castle", מה שמוביל את שני החברים למסע לילי הזוי ברחבי ניו ג'רזי, בחיפוש אחרי סניף של המסעדה האהובה עליהם שבה הם יוכלו להשביע את רעבונם.מה שמייחד את "הרולד וקומר" הוא גם מה שמבדיל אותו ממרבית קומדיות הנעורים האמריקאיות האחרות. מדובר בסרט נטול תקינות פוליטית, שמעלה סוגיות חברתיות. גיבוריו הם לא זבל לבן או סטודנטים בקולג' אלא בני מיעוטים שיש להם יותר שכל ממרבית האנשים הלבנים המסתובבים בסרט. בעזרת הומור הסרט מעלה נושאים חברתיים בוערים באמריקה כגון: גזענות, שמרנות, סטריאוטיפים, אלימות משטרתית כלפי מיעוטים, הורות הומוסקסואלית וכמובן חוקיות של סמים קלים. לכאורה מדובר בקומדיה גדולה וטיפשית, והסיפור פשוט ונטול כל עומק, אבל מתחת לפני השטח הסרט בעצם מפרק את הזהות הכל אמריקאית לגורמים ומציג את הזהות האמיתית והעכשווית הפחות נוצרית ולבנה ממה שבוש וחבריו בבית הלבן היו רוצים לראות על המסך הגדול.
דני ליינר שאחראי על סרט סוטול קלאסי נוסף - "אחי, איפה האוטו שלי?" - ביים בתנופה את המסע הסוריאליסטי הזה. גם השחקנים הראשיים בעלי הנוכחות הקומית תורמים רבות לסרט: ג'ון צ'ו (האסיאתי החרמן מ"אמריקן פאי" וגיבור הסרט המעולה “Bettet Luck Tomorrow” שניתן להשיג באוזן השלישית), מגלם את הרולד. קאלי פן זכור בייחוד בתור טאג' בקומדיה האווילית "יחצ"ן המסיבות", בסרט זה הוא מגלם את קומר. שחקנים מוכרים רבים נותנים כאן הופעות אורח כגון: ניל פטריק האריס, ג'יימי קנדי וריאן ריינולדס."הרולד וקומר" הוא מערבולת הזויה לחלוטין שכל סצינה בה יותר שרוטה מזו שקדמה לה. בהחלט לא פנינת איכות, אפילו לא סרט טוב, כן אחד המצחיקים והדפוקים שראיתי בתקופה האחרונה. שווה אם אתם בראש או במאנצ'יז.
הרולד וקומר משתוללים באמריקה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shayeגיל: 3211/06/2013 11:19:48
7/10אייקון ציון
סרט נחמד לחובבי הומור אמריקאי ביניוני נמוך בלבד... רעיון הזוי אבל ראיתי...היה נחמד גם הסרטי המשך של זה נחמדים..להעביר זמן אבל לא חובה...אפשר לדלג לדברים אחרים גם.
שם: אייל פריגיל: 2403/12/2012 12:43:26
9/10אייקון ציון
לאוהבי קומדיות הנעורים בסגנון אמריקן פאי. סרט מצחיק מאוד, משוגע משהו. מצאתי את עצמי נקרע מצחוק כמה פעמים. העלילה לא יוצאת דופן (שני גברים שעושים שטויות) אבל ההומור טוב.
שם: דב ישראליגיל: 3607/04/2012 15:13:45
7/10אייקון ציון
Harold and Kumar Go to White Castle הרולד עובד זוטר בעסקי ההשקעות הבנקאיות עובד קשה ולא מוערך על ידיו עמיתיו,ואילו חברו קומאר עושה הכל על מנת להתעלם מהעולם האמיתי,השניים מחפשים להימלט ממציאות חייהם ונפגשים לעשן,לאחר מכן יוצאים למסע במטרה למצוא סניף של רשת המבורגר...סרט סטלנים חביב עם מס קטעים טובים,נחמד אם אתם בראש הזה.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט