רציחות בארגז כלים ביקורת סרט

Toolbox Murders Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רציחות בארגז כלים":
"סרט סלשרים קלאסי – חובה למי שאוהב סרטי אימה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Toolbox Murders
משחק אנג'לה בטיס, ג'ולייט לנדאו, ברנט רואם, כריס דויל במאי/ת טובי הופר  
אימה
ביקורת סרט לרציחות בארגז כלים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סרט סלשרים קלאסי – חובה למי שאוהב סרטי אימה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
טוב הופר, אחד הבמאים החשובים ביותר בז'אנר סרטי האימה, חוזר אל הקולנוע ובגדול. הבמאי היה לאגדה בזכות "המנסרים מטקסס" ו"פולטרגייסט" ונעלם במהלך שנות השמונים והתשעים בהם התעסק בעיקר בסרטי אימה המיועדים ישירות לוידאו ולכבלים. בשנתיים האחרונות הבמאי הטראשי עשה קאמבק. החידוש בהפקתו של מייקל ביי (הבמאי של "ארמגדון" ו"בחורים רעים") לסרטו "המנסרים מטקסס" גרם להתעניינות מוגברת בעשייתו הקולנועית בקרב הקהל הצעיר שלא ראה את הסרט המקורי. הופר אף הוזמן לביים את הפרק הראשון במיני סדרה המדע בדיונית של שפילברג "Taken".האירועים הנ"ל הכינו את הקרקע לחזרתו המבורכת של הבמאי אל מרכז הבמה: "רציחות בארגז הכלים" סרטו האחרון הוא סרט סלשרים אלים, בוטה, מפחיד ומאד מודע לטראשיות שלו. מדובר בחידוש לסרט אימים משנות השבעים שלא זכה לביקורות טובות ולהצלחה גדולה אך מעריצים שרק חיכו לרגע שמישהו יעשה חידוש ויחזיר לחיים את הרוצח המסתורי המחסל את תושבי בניין הדירות ההוליוודי. הופר מחזיר אותו לחיים ועושה זאת בדרכו היעילה והמאוד מפחידה.
אל תצפו למסרים חברתיים פוליטיים או חברתיים סמויים כגון "שחר המתים" ו"28 יום אחרי" או להומור מודע לעצמו בכמויות שהופך למרכז הסרט כמו בטרילוגיית סרטי "צעקה". אין פעלולי מחשב מלוטשים שהופכים למרכז הסרט כמו ב"יעד סופי" או לפילוסופיה ותפניות בגרוש כמו "הכפר" ו"סיינס". "רציחות הארגז הכלים" הוא הארד-קור של אימה, כמו שעשו פעם לפני שהז'אנר היה למסחרי ומיועד לילדים בני 13 ומעלה.העלילה מתרחשת בבית דירות בהוליווד שהוקם בשנות העשרים ומושפע ממאגיה שחורה. לכל מי שמתעניין ברכילות היסטורית תוצרת הוליווד, במהלך שנות העשרים עד החמישים, כתות שטן ומאגיה שחורה היו מאד פופולאריות על ידי סלבריטאים שונים. במשך שנים רבות מנסים הבניין נמצא בתהליך של שיפוצים, אבל השיפוצניקים נהרגים במהלך העבודה והדיירים המזדמנים נעלמים באופן עקבי. זוג צעיר עובר לגור בבניין והרעיה בטוחה שהשכנים נרצחים. היא מתחילה לחקור את ההיסטוריה המדממת של הבניין ומגלה מערכת שלמה של מסדרונות, חדרים וגופות רקובות. מאבק של חיים ומוות מתפתח בין הרוצח הקטלני לדיירת החדשה. מי ינצח לא נספר לכם.
השחקנית הצעירה, אנג'לה בטיס מככבת בתפקיד הראשי. בטיס השתתפה בשלל סרטים ביניהם "נערה בהפרעה" אבל היא התפרסמה בעיקר בזכות סרטו של לאקי מקיי "MAY" שבו היא מגלמת נערה בודדה שרוצחת את הסובבים אותה, מפרקת את גופותיהם ויוצרת לה חבר שיעביר איתה את הזמן. כאן היא מגלמת את הדיירת הנלחמת ברוצח המעוות הנוהג לחסל את דיירי הבניין בעזרת כלי עבודה. ג'ולייט לנדאו, בתו של מרטין לנדאו (בלה לוגוסי ב"אד ווד") היא ליהוק שישמח את מעריציה הרבים של דרוסילה, הערפדית המעורערת בנפשה, מסדרת הפולחן "באפי-מחסלת הערפדים" כאן היא מגלמת שכנה חרמנית וטובת לב."רציחות בארגז הכלים" הוא חלומו הרטוב של כל חובב סרטי אימה ממוצע: המון דם, אבל המון דם, אלימות אכזרית ובוטה במיוחד ובשפע, סרט צפוף בלי אוויר לנשימה עם כמה רגעים שלא ברור אם כדאי לצחוק או לקפוץ; שחקנית ראשית מעולה והמון שחקני משנה גרועים שמושמדים בקצב מסחרר (ומגיע להם כי הם שחקנים מחורבנים), רוצח מכוער במיוחד והמון מוסיקה שתקפיץ אתכם בלי הבחנה. אין ספק - טוב הופר חזר ובגדול, מעניין אם יהיה סרט המשך.
רציחות בארגז כלים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נופר נחמיאסגיל: 1929/09/2004 13:34:54
1/10אייקון ציון
סרט פשוט גרוע!!! אם אתם בני 15,16,17 אז תלכו אבל אם עברתם, אז לא מתאים, סרט לילדים קטנים כל האולם היה בערך בכיתה י' וצרחו כל חמש שניות על כלום.. לא מומלץ! אין פחד בכלל והסוף סתמי לחלוטין
שם: אור קוזוקרוגיל: 2714/09/2004 15:58:15
8/10אייקון ציון
סרט טוב לחובבי הז'אנר של סרטי אימה ללא תוכן, שמתמקדים בעיקר בניסור וקידוח בגופות חיות!!! לא התלהבתי אבל הלכתי כדי להחזיק את ידו של אהבת חיי -ליאור (רקסי) שמאוד אוהב את הסגנון. לא ממליצה לבעלי לב חלש. מומלץ מאוד לחובבי הסרטים מסוג ג'יפרס קריפרס. רקסי....נו מתי אתה כבר בא לקחת אותי מהעבודה? נורא משעמם פה ואני כבר שומעת את הבועות של הג'קוזי קוראות לנו(-:
שם: gothic corpseגיל: 1613/09/2004 21:19:26
9/10אייקון ציון
רק דבר אחד - ליאיר הוכנר , זה סרט גור!!!!! לא הרדקור , אני מבקש נא לא לבלבל בין הז'אנרים הנפלאים הללו . טוב אז ... לא כל אחד יכול , רוצה ומתעניין לראות סרט כזה , אני חולה על סרטים כאלו - גור , הרדקור , סנאפ וכל החארטות הללו אז אני מאד אהבתי . אני מאד מקווה גם שיחזירו את הסרטים של גוויני פיג לקולנוע . אה כן ולא מומלץ לבעלי לב חלש , נשים בהריון ואנשים עם רפלקס הקאה חזק .
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט