סודות נעולים ביקורת סרט

The Skeleton Key Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סודות נעולים":
"סרט אימה לבנות טיפש-עשרה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Skeleton Key
משחק קיית הדסון, ג'ינה רולנדס, פיטר סארסגארד, ג'ון הארט, ג'וי בריינט במאי/ת איאן סופטלי  
אימה
ביקורת סרט לסודות נעולים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סרט אימה לבנות טיפש-עשרה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע12.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די75.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קייט הדסון, אהרן קרוגר והבמאי הבריטי איאן סופטלי שקעו עמוק בביצות דרום לואיזיאנה בתקווה שייצא להם סרט אימה מיסטי עם מיטב מעשי הכישוף, מאגיה שחורה ושיקויים שניו-אורלינס מיטיבה לרקוח יחד בסרטים מסוג זה. כפי שאתם יכולים לנחש, הפעם זה לא עבד להם. זהירות, ספוילרים.התפקיד הטוב היחיד שקייט הדסון עשתה לאורך הקריירה הקצרה שלה היה בסרט "כמעט מפורסמים". מאז היא עשתה את ה"המהפך של הלן", "אלכס ואמה", "איך לאבד גבר בעשרה ימים", ו"ארבע נוצות" בהם הוכיחה מעל לכל ספק שלא כל בלונדה נצר למשפחה הוליוודית ידועה, (בתה של גולדי הון), ראויה להיחשב כשחקנית. הכוכבנית שמתמחה בגלגול עיניים והתחנחנות מעבירה את השטיקים שלה לז'אנר סרטי האימה. תיכוניסטיות אולי יאהבו, אני השתעממתי.
אז קרוליין היא בחורה צעירה שלא ידעה שאביה גוסס ממחלה ולכן לא חזרה הביתה לטפל בו. עכשיו רגשות אשם אוכלים את נשמתה ולכן היא עובדת כאחות סיעודית בהוספיס מקומי, אבל אין לה דרך להשפיע על גורל מטופליה. לכן היא מוצאת עבודה בבית אחוזה בו מתגוררים בני הזוג ויולט ובן דברו.כמו בכל סרט אימה שמתרחש באחוזה, בעליית הגג יש ספרייה ישנה ומאחוריה דלת מסתורית עם כל מיני אביזרים הקשורים למאגיה שחורה. בן, שסובל מהתקף לב, רואה כל מיני דברים במראות הבית. קרוליין שמרגישה רגשות חרטה בפעם המיליון על מות אביה, מחליטה לעזור לו. מנגד נמצאת אשתו הכוחנית ויולט, המתנגדת לכל עזרה של קרוליין. לאט, לאט קרוליין מתחילה להבין שהיא נמשכת לכיוון העולם המיסטי המרושע של דת הוודו ואפילו להתחיל להאמין לאותם סיפורים מקומיים שבדרך כלל היא מלגלגת עליהם.
הצרה המרכזית עם "סודות נעולים" שהוא צפוי באופן מביך ולא רק זה, הוא פשוט לא מפחיד. הסרט לבטח יפחיד נערה שלא ראתה סרט אימה אחד בחייה. ואכן בארה"ב שישים אחוז מהקהל שבה לראות את הסרט היה המין הנשי. כפי שהבנתם אותי המוצר הקלוקל הזה לא הפחיד, אפילו עצבן, כי סופטלי וקרוגר לא החכימו לשחק עם הנוסחה. נכון שישנם כאלו שהופתעו מהסוף הרע שבו הרעים מנצחים והטובים מפסידים. אבל זה כלל לא מפתיע בז'אנר המדובר וחוץ מזה אפשר כל מי שראה סרט אימה טוב במהלך חייו, יוכל לנחש זאת כבר באמצע הסרט, ברגע הפלשבק."סודות נעולים" מבוסס על תסריט נוסחתי נדוש עם מניע עלוב ומגוחך לדמות ראשית. הקפצות סאונד טיפשיות ומשעממות, בימוי נטול השראה, משחק מחפיר של השחקנית הראשית ומשחק בינוני של שלושה שחקנים מעולים: ג'ינה רולנדס, ג'ון הארט ופיטר סרסגארד. במקרה הזה היה צריך לשמור טוב על דלתות המרתף של חברת יוניברסל ולמנוע מ"סודות" לצאת אל אוויר העולם, אבל מאחר והם השתחררו וכבר גרמו לנזק, כל מה שיש לי הוא להמליץ לכם להמתין שהמותחן המבהיל "טיסת לילה" ייצא למסכים - ואותו אתם כבר חייבים לראות.
סודות נעולים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4215/11/2013 08:57:25
8/10אייקון ציון
מותח ומעניין עם סוף מפתיע.
שם: נהוראי גורןגיל: 1607/06/2011 16:03:59
10/10אייקון ציון
תגידו אנשים ראיתם את אותו הסרט שאני ראיתי !? ראיתי מגרש השדים , אני יודע מה עשית ... ,הצלצול ועוד מלא ! הסרט מאוד דומה לסרט האחרים , רק שהאחרים לא מפחיד בגרוש . הסרט הזה מפחיד מאוד ומומלץ לחובי אימה ! יש בסרט קטע אחד ממש מבהיל נראלי הקטע המבהיל ביותר שראיתי בחיים שלי ! (אבל ת'אמת רק 1 ) לא מומלץ לבעלי לב חלש ! מומלץ !
שם: דאןגיל: 1620/07/2007 18:20:18
7/10אייקון ציון
הסרט עצמו נחמד אבל הוא ממש לא אימה. הסרט לא הפחיד כלל.. והסוף מעפן.
קישורים
חץ סודות נעולים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט