האחות בטי ביקורת סרט

Nurse Betty Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "האחות בטי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Nurse Betty
משחק שחקנים מורגן פרימן- צ'רלי, רנה זלוו'גר- בטי, גרג קיניר- ד'ר דיויד ראוול, כריס רוק- וולסי, אהרון אקהרט- דל, פרואיט טיילור וינס- באלארד, אליזבט מיטשל- קלואה במאי/ת ניל לה בוט  
קומדיה
ביקורת סרט להאחות בטי מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בטי (רנה זלווגר) הנה מוזגת קפה בבר מקומי בעיירה שכוחת אל בקנזס. בעלה בוגד בה מהצד, והיא טיפוס תמים המוצא מקלט בחיקה החמים של אופרת סבון המתרחשת בין כתלי בית חולים. חלום חייה הוא השחקן המגלם את ד"ר דיוויד השרמנטי (גרג קיניר), והיא מעריצה נלהבת שלו. כאשר בטי עדה לרצח המזעזע של בעלה על ידי זוג רוצחים שכירים (מורגן פרימן וכריס רוק), היא לוקה בהלם, ומאמינה כי היא אהובתו לשעבר של הרופא בסדרה המוערצת עליה. רק מה? היא חושבת שפלוט הסדרה הוא אמיתי לכל דבר, ושהיא הייתה חלק ממנו כל חייה. היא יוצאת ללוס אנג'לס כדי לחפש את הרופא האהוב עליה, כשבתא המטען של מכוניתה חבילות סמים שהשאיר בעלה, וכאשר שני הרוצחים השכירים דולקים בעקבותיה כדי להשיג את חבילות הסם.לרנה זלווגר היה זה עניין של זמן עד שהיא תגיע למעלה, והיא אכן מטפסת, בצעדים מדודים אל פסגת הוליווד. השחקנית החמודה שהתגלתה ב"ג'רי מגוויר" , משחקת מלצרית שכל כולה נופת צופים ואהבה לכל אשר סביבה. היא משכנעת מאד, האף שדמותה אינה אפשרית במציאות בפועל, ונראה כי טמון בה פוטנציאל רב. ראוי לציין לטובה גם את מורגן פרימן, השחקן הותיק בעל טון הדיבור הכה מרשים, אשר יכולות המשחק שלו הנן נכס לכל סרט בו הוא מופיע.
אזהרה: הסרט הוא סרט ביזארי למדי. אין זו ביקורת שלילית, אלא רק הכנה לבאות. ועם זאת, הסרט מאד מעניין: ההשקפה הפרודית משהו על עולם אופרות הסבון מגלה טפחיים על מה שגורם לאנשים להתאהב בהן, על אף שטחיותן. הבמאי מניע את הדמויות בחן, אם כי ללא מטרה מוגדרת מדי, ויוצר אופרת סבון פנימית לזו החיצונית של בית החולים. לאט לאט הצופה קולט, שהמצבים הביזאריים המופיעים באופרות סבון שהוא נוהג לצחוק עליהם, יכולים להיות פחות ביזאריים מהמצבים בחיים. בנוסף, הסרט בוחן באופן מעניין למדי גם את האובססיה שמפתח הרוצח השכיר המבוגר (מורגן פרימן) לדמותה של בטי, ואת המתחים בין הטירוף האמריקני הגובר לבין הכמיהה לאושר ולאהבה, שהנה מנת חלקם של כה רבים מאיתנו.ועם זאת, לעיתים עולה תחושה שהביזאר עולה על התוכן, ונראה שיש מדי פעם פספוס - העלילה לא מספיק מלוטשת, לא מספיק חדה, האף שהדיאלוגים טובים למדי, והקומדיה שנונה מאד. שימו לב שגרסת הדי.וי.די של אזור 1 מגיעה ללא כיתוביות - מחדל חמור של חברת ההפצה. ראוי יעשו גלובוס יונייטד, אם יפיצו במהרה גרסת אזור 2 עם תרגום/כתוביות.
לסיכום: משחק טוב מאד, קומדיה עם רעיון מעניין, לפעמים בוטה מדי.7 בסולם יגאל.
האחות בטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט