"טופס", יצרנית כרטיסי בייסבול ומסטיק בזוקה, נקנתה על ידי קבוצה בהובלת מנכ"ל דיסני לשעבר, מייקל אייזנר, בסכום של 385.4 מיליון דולר. אייזנר, שכיהן כמנכ"ל וולט דיסני במשך שני עשורים עד שפרש ב-2005, אמר שהוא רוצה להפוך את בזוקה ג'ו, הילד הרזה עם התלבושת האדומה ורטייה על העין, לגיבור תרבות שיככב בסרט קולנוע, סדרת טלוויזיה, סדרת אינטרנט ועוד.
אגב, ג'ו כבר לא כל כך צעיר. הפעם הראשונה שילדי אמריקה גילו אותו היתה בבדיחות הראשונות שעטפו את המסטיק הורוד אי שם בשנת 1953 מה שאומר שה"ילד" כבר בן 54. "בזוקה ג'ו יכול להיות הגיבר הבא" אומר אייזנר בראיון לעיתון Usa today "בזוקה ג'ו הוא המיקי מאוס החדש שלי".
השאלה הגדולה היא האם מישהו היום יודע בכלל מי הוא בזוקה ג'ו. "זו שאלה טובה" אומר אייזנר "אני אפילו לא יודע בן כמה הוא צריך להיות בסרט, אבל אני שואב נחמה מכך שלהוציא הארי פוטר, כל גיבורי הקומיקס והילדים שזכו להצלחה עצומה בשנים האחרונות, כמו ספיידרמן ואקס-מן, נמצאים בשוק כבר למעלה מארבעים שנה. אני מקווה שגם לבזוקה ג'ו יש פינה קטנה בלב חלק מהאנשים שגדלו עליו, ואם לא, פשוט נדאג שהסרט יהיה מצויין ושהוא יחזיר את המודעות לאנשים".
בעזרת הסרטים והטלוויזיה מקווה אייזנר לחזק את הקשר שיש לחברה עם הילדים ובני הנוער. "אני לא רואה מדוע לא יכולים להיות סרטים המבוססים על הקלפים שהחברה מוציאה? למה שלא יהיו סדרות או פודקסטים לאינטרנט?" אומר אייזנר בן ה- 65 שבתקופת כהונתו בדיסני היה אחראי על כמה להיטים כמו "מלך האריות" ו"אלאדין".