חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: במארוול ודי.סי מחשבים מסלול מחדש

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שני אולפני הקומיקס הגדולים - מארוול ודי.סי - מודיעים על שינוי טקטיקה בנוגע להפצת הסרטים והסדרות שלהם בעקבות ביקורות שליליות ושיקולים פנימיים, התסריט ל"וונדר ומן 3" בכיכובה של גל גדות נדחה ותפקידה של השחקנית מוטל בספק וטריילר ראשון ל"שומרי הגלקסיה 3"
בדי.סי עושים חושבים מחדש

על פי דיווח מהימים האחרונים, הסרט השלישי המיועד בסדרת סרטי "וונדר וומן" ביקום הקולנועי של די.סי בכיכובה של גל גדות בוטל, לאחר שהוגש הרעיון לתסריט ההמשך לסרט "וונדר וומן 1984" משנת 2020, שבדומה לשני סרטיו הקודמים בוים על ידי פטי ג'נקינס. עלילת הסרט החדש שהציעה הבמאית לא תואמת את הכיוון החדש שהנהלת די.סי מעוניינת ללכת אליו ולכן גם נדחתה.

כזכור, לפני כחודש נודע שאת המשך הניהול של התכנים מבית די.סי והיקום הקולנועי שלה, יובילו פיטר זפרן וג'יימס גאן שידוע בשיתוף הפעולה שלו עם מארוול ב"שומרי הגלקסיה" ומספר פרויקטים מצליחים של די.סי מהתקופה האחרונה. היקום הקולנועי, שזוכה לביקורות לועגות ולכשלונות יחסיים מאז נוצר והתחיל כפרויקט עתיר חזונו של זאק סניידר, עומד לשנות גישה וכיוון בצורה שבה הוא עתיד להתנהל, בתכנים שהוא יפיק ובקו העלילה שהוא הולך בו. לכן, לא מפתיע שכרגע העבודה על הפרויקט "וונדר וומן 3" נעצרה, לאחר שהסרט הקודם ספג ביקורות קשות וכישלון קופתי, ונראה שהכיוון העלילתי שייעדה לו ג'נקינס לא מחדש ותואם את היצירתיות והחדשנות שגאן וזפרן שואפים להם.

בשבוע הבא יחשף התכנון של די.סי לשנים הקרובות, דבר שמעלה את הספק לגבי המשך הקיום של היקום כמו שהוא וייתכנות לאתחול - שיוביל אחריו ליהוקים חדשים לדמויות המוכרות. חשוב לזכור שרק לפני חודשיים אושרה חזרתו של הנרי קאביל לתפקידו של סופרמן, ושמספר לא קטן של סרטים שנמצאים בשלבים מתפתחים של הפקה עתידים לצאת בקרוב לאולמות הקולנוע, כשהקרוב מבניהם הוא "אקווהמן 2".

[*]

מארוול מקשיבים למעריצים, ויתעדפו איכות על כמות

כבר מזה שנים שז'אנר גיבורי העל מבוקר ומוטלת בספק היותו "קולנועי", בייחוד על היקום שבנו מארוול ב-15 שנים האחרונות שמספק באופן קבוע כמות גדולה של סרטים מדי שנה ולאחרונה גם סדרות טלוויזיה בשירותי הסטרימינג של דיסני פלוס. עם זאת הסרטים של אולפני מארוול מאז "איירון מן" (2008) שמרו על רצף הצלחתי בקופות ועל אהדה רבה מהמעריצים וגם מחלק ניכר מהמבקרים.

אלא שמאז יצא " הנוקמים: סוף המשחק" ותחם את הסאגה הראשונה, גם המעריצים אינם מרוצים מהחלק הרביעי של היקום, שנגמר באופן רשמי עם יציאתו לאקרנים של "הפנתר השחור:ווקאנדה לנצח", וכלל 7 סרטים, 8 סדרות ושני ספיישלים טלוויזיונים בפרק זמן קצר מאוד של שנתיים. החל מביקורת על תסריטים מזורזים ועד אפקטים לא גמורים שאינם עומדים ברף שהציבו לעצמם מארוול בחלק הקודם - נראה שמשהו שם לא עובד. עם ההצלחה של הסאגה הראשונה והיציאה של שירות הסטרימינג החדש של דיסני, נראה היה למארוול שניתן לספק את הצימאון שיש למעריצים לתוכן נוסף ודמויות חדשות, אלא שזה לא עבד ורבים מהצופים של מארוול איבדו בתוכן עניין. הדבר טרם אושר באופן רשמי מאולפני דיסני, אבל בעקבות החזרה של בוב אייגר לתפקיד מנהל המדיה של החברה ודיווחים אודות הרצון שלו לשנות את צורת ההתנהלות של כלל תכני דיסני, בין היתר גם של מארוול ולוקאספילם, נראה שבחלקים 5 ו-6 יקפידו יותר על האיכות של התכנים שהם יציגו - מה שעשוי לגרום לדחייה של חלק מהם ואף לביטול סדרות או סרטים שכבר אושרו.



טריילר ראשון ל"שומרי הגלקסיה 3"

שבועיים אחרי שזכינו לראות את ספיישל חג המולד של שומרי הגלקסיה, וחמישה חודשים לפני שנזכה לראות אותם בהרכב המקורי בפעם האחרונה, מארוול משחררים את הטריילר הראשון ל"שומרי הגלקסיה 3". הטריילר מציג לנו את החבורה בחליפות כחולות הזהות להופעתן של הדמויות בקומיקס, ולראשונה מאז 2019 כולל הופעה ראשונה של גאמורה בגרסתה משנת 2014, כפי שהופיעה ב"נוקמים:סוף המשחק".

על פי ג'יימס גאן, הסרט יסכם ויסיים את מסעם של השומרים ויעסוק בהתמודדות שלהם עם הנבל "היי אבלושינרי" (בגילומו של צ'וקוודי יוג'י), אדם בעל יכולות טלקניזיס וטלפתיה שעורך ניסויים על בעלי חיים ומחדיר בהם התנהגויות וצייתנות - מה שעשוי לרמז לנו על העבר של רוקט רקון שגם הוא ייחקר במהלך הסרט. כמו כן מופיעים בטריילר ויל פולטר לראשונה כאדם וורלוק וקוזמו כלב החלל, שהופיע בספיישל חג המולד. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בחמישה במאי 2023.

דניאל לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט